Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anke,

Wat een heerlijke update heb je geplaatst van al je valkjes en uit alles kan ik opmaken hoe verschrikkelijk dol je op al je valkjes bent !!

Wat is Indy een verschrikkelijk heerlijk popje, maar dat is Iris ook ... zal moeilijk worden om te kiezen straks want ze zijn allebei schitterend !!

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Caroline,
Ooooh wat is ze toch mooi en liefffffffff :-* :-* :-*
Bedankt weer voor de prachtige foto's ;D
Groetjes Anke

Hoi Karin,
Indy en Iris zijn inderdaad allebei om te zoenen zo mooi en lief!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Voor iedereen die denkt, heee is de keuze al gemaakt. Welk albino popje het wordt ???
Jaaaa :)
Voor mij heeft Indy gewoon een speciaal plekje. Dit omdat ik zoooo blij was met het smsje van Caroline dat er eindelijk een albino popje geboren was na al die ellende van het vorige nest.
Dat gevoel zorgt ervoor dat ik voor Indy kies, wat er verder ook nog mag gebeuren.
Ze blijft geen Indy heten... Haar nieuwe naam maak ik bekend op het moment dat ze naar mij toekomt :) :P
Nog even geduld dus ;D

En omdat ik het niet kan laten... Even Indy nog een keer :-*


Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de keuze voor Indy !! Het is ook echt een droppie, wat een snuitje zeg !!

Groetjes, Karin

Anke

Hallo allemaal,
GEK wordt ik van die hormonen die hier door de kamer vliegen :o
Ik heb natuurlijk leuk zelf koppeltjes samengesteld, maar de valkjes lijken daar heel anders over te denken ::)

Alex zit nu weer stelselmatig achter Rena aan. Hij heeft blijkbaar door dat Chico er geen zin in heeft.

Timo valt blijkbaar toch meer op Lutino's...
Hij is steeds in de buurt van Max te vinden.
Ze zaten net samen op de tv en Timo mocht bijna boven op Max gaan zitten :o Op het laatste moment vloog ze weg. Om direct daarna weer naast hem te gaan zitten...
Ze zat niet kippetje maar vond het duidelijk wel erg gezellig zo bij Timo.
Terwijl ze Alex geen blik waardig keurt ::)

Nou is de combinatie Max en Timo niet verkeerd, dus wat mij betreft mogen ze.

Als ik het zo allemaal eens bekijk... dan gaat Max vanmiddag gezellig bij Timo en Tinka :)
En dan maar eens zien wie Timo als zijn dame kiest ;)

Dan kan Alex zich volledig richten op het Charmeren van Rena :)

Wahaha snappen jullie het nog?? ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Karin,
Dank je wel :)
Nu nog een week of 5 wachten... ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Anke,

Wat heerlijk dat er een albinootje geboren is!!!
En helemaal leuk dat je een keuze hebt gemaakt. En een hele logische ook nog  :D Van harte gefeliciteerd met je kleine albinootje  :-*

Ik ben benieuwd naar de naam, maar ik zal net als de rest nog even geduld moeten hebben  :P ;D

Ik heb mijn valkjes allemaal zelf laten kiezen... helaas met als gevolg dat broer en zus elkaar leuk vinden en elkaar nu aan het voeren zijn  :o ::) Maar ik laat ze maar gaan.

Ik hoop voor jou dat je eigen plannetjes nog gaan lukken hahaha. Maar ik heb al gemerkt dat valkparkieten behoorlijk eigenwijs kunnen zijn, dus hahaha... Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Monky

Anke

6 april 2008, 14:11:36 #2979 Last Edit: 6 april 2008, 14:51:06 by Anke
Citaat van: Monky op  6 april 2008, 13:41:19
Hi Anke,

Wat heerlijk dat er een albinootje geboren is!!!
En helemaal leuk dat je een keuze hebt gemaakt. En een hele logische ook nog  :D Van harte gefeliciteerd met je kleine albinootje  :-*

Ik ben benieuwd naar de naam, maar ik zal net als de rest nog even geduld moeten hebben  :P ;D

Ik heb mijn valkjes allemaal zelf laten kiezen... helaas met als gevolg dat broer en zus elkaar leuk vinden en elkaar nu aan het voeren zijn  :o ::) Maar ik laat ze maar gaan.

Ik hoop voor jou dat je eigen plannetjes nog gaan lukken hahaha. Maar ik heb al gemerkt dat valkparkieten behoorlijk eigenwijs kunnen zijn, dus hahaha... Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Monky


Hoi Monique,
Gezellig dat je er ook weer bent :)

Ik ben heel blij dat Indy is geboren bij Caroline :)
Het is echt een superschattig valkje dat nu al een warm plekje bij mij heeft :-*

Opzich mogen de valkjes best (een beetje kiezen...) Maar omdat ik ze per twee in een kamervoliere houdt, en het ook wel belangrijk vind welke mutaties eruit komen... kies ik in eerste instantie.

Nu blijkt dat Alex valt op Rena, heb ik daar geen bezwaar tegen.
Ook Timo en Max mogen voor elkaar kiezen.
Vandaar nu dus de kooiruil om te zien of ze echt voor elkaar kiezen :)

Jaco en Mijntje zijn overigens ook broer en zus ;)
Die mogen dus niet hun eigen eitjes houden maar pleegkoppel spelen en zo Chico en James helpen met de kleintjes grootbrengen :)
Maar dan moeten ze natuurlijk eerst wel eens eitjes gaan leggen ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met jou Indy. Zij zal een hele mooie naam krijgen daar ben ik van overtuigd.

Tja valkjes en hormonen.................ze doen wat ze zelf willen hè.

Ben benieuwd of het charmeren gaat lukken.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anke,

Wat leuk dat je een keuze hebt gemaakt. Indy is heel erg schattig zeg. echt mooi!
IK kan wel geloven dat jou keuze daarop is gevallen, gewoon omdat je zo hard hoopte op een Albino, en toen kwam Indy... Je was natuurlijk over het dolle heen. ;D

En wat een verhaal bij je valkjes zeg, ik moet soms wel terug gaan lezen. :P
Het wordt een hele soap. :P

Groetjes Sally

Anke

Citaat van: Anja op  6 april 2008, 14:49:03
Hoi Anke,

Gefeliciteerd met jou Indy. Zij zal een hele mooie naam krijgen daar ben ik van overtuigd.

Tja valkjes en hormonen.................ze doen wat ze zelf willen hè.

Ben benieuwd of het charmeren gaat lukken.

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Dank je wel :)
Indy is echt een schattig popje :)
Inmiddels heeft de kooienruil plaatsgevonden....
Alex lijkt dolgelukkig hij trekt alle registers open om mooie serenades te fluiten. Rena luistert aandachtig en tjiept af en toe wat terug :)
Alex gaat er dus wel voor ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Sally op  6 april 2008, 14:56:22
Hallo Anke,

Wat leuk dat je een keuze hebt gemaakt. Indy is heel erg schattig zeg. echt mooi!
IK kan wel geloven dat jou keuze daarop is gevallen, gewoon omdat je zo hard hoopte op een Albino, en toen kwam Indy... Je was natuurlijk over het dolle heen. ;D

En wat een verhaal bij je valkjes zeg, ik moet soms wel terug gaan lezen. :P
Het wordt een hele soap. :P

Groetjes Sally


Hoi Sally,
Je hebt het verhaal rond de keuze van Indy helemaal begrepen ;D
En ja.. de valkjessoap gaat hier lekker verder hoor.
Ik ben heel benieuwd wie er uiteindelijk met wie vandoor gaat ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de keuze voor Indy.
Nu moet de kleine meid lekker groot groeien!

Ja hormonen, gelukkig heb ik hier maar 1 koppeltje  ;D ;D
Maar straks heeft iedereen gekozen en dan keert de rust vast wel weer terug!

Liefs, Gerda

Lisa

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met Indy.
Hahaha dalijk gaan ze nog wipwappen op de televisie :o :-\.
Hopelijk lukt het alex om rena te versieren :D

Groetjes Lisa