Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Kaatje

14 januari 2008, 00:24:05 #2280 Last Edit: 14 januari 2008, 00:25:47 by Kaatje
Hoi Anke,

Hele leuke foto's weer, vooral die van die 2 echtparen op je televisie  :D  Maar ze zijn allemaal gewoon weer super om te zien, wat een heerlijke hobby hebben we eigenlijk hè, ik had dit jaren eerder moeten doen maar dan wel met dezelfde valkjes als nu hoor  :D

En ook ik heb je site alvast bekeken, ...het ziet er echt heel erg leuk uit moet ik zeggen, geinig hoor !! Ik kan me dan ook voorstellen dat het nu wel moeilijker is, nu je de broedblokken in huis hebt, hahaha en dan keuren ze het nog geeneens een blik waardig .... verwende valkjes zijn het soms hè !?

Maar er gaat zeker een nestje komen en ik ben dus echt benieuwd wanneer, maar dat lees ik terzijne tijd wel  :D

Groetjes Karin


Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het vandaag met de valkjesbende ?
Grtjs Ann



Peggy

Hoi Anke;  ik heb weer zitten genieten hoor...wat plaats je toch iedere keer leuke foto's en ja de foto met de twee stelletjes op de tv springt er wat mij betreft wel uit hoor.  ;D

ik wil je ook effe succes wensen met het geduldig wachten totdat het eind febr is  :P

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Anke,

Wat spannend zeg, zo'n broedhok!
En wat een mooie foto's weer.
Gaat helemaal goed he bij jullie ;D ;D

Groetjes Manon

Sally

Hallo Anke,
wat een leuke foto's heb je er allemaal weer opgezet.
En dat broedblok is ook wel mooi!
wanneer ga je dat geven?

Groetjes Sally

Anke

14 januari 2008, 20:06:47 #2285 Last Edit: 14 januari 2008, 20:15:55 by *Anke*
Hallo allemaal,
Fijn dat jullie van de foto's genoten hebben.
Het broedblok is inderdaad spannend. En ik moet dus nog wachten tot eind februari ::)
Het broedblok heb ik gewoon in de kamer laten staan, dan kunnen ze er al eens naar kijken. Want het is natuurlijk wel een groot ding.
Ik heb bedacht dat ik het blok gewoon op de grond zet in de voliere want dan staat het het minste in de weg :)

Zoals jullie misschien wel weten wil ik voor Rena graag een geelwang mannetje split Lutino zodat ik dan geelwang lutino popjes kan kweken :)
Ik hoop op een jong van Rianne haar Dulce en Diego. Maar nu is daar twijfel gerezen of Dulce wel lutino is.....
Kortom het is erg spannend wat voor valkjes er daar uit het ei gaan komen....

Bij Caroline hoop ik op een albinopopje uit een nestje van Perle en Eros....

Kortom ik ben hier op het moment veel bezig met wachten, denken en vooral hopen dat de juiste valkjes uit het ei zullen kruipen ::)
De mutatiecalculator draait hier weer eens overuren ::)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat spannend allemaal zeg !! En hopen dat er uit dat ei een geelwangetje split lutinotje zit he !
Grtjs Ann



Silke *

Hoi Anke,

Het broedblok is volgens mij niet te groot hoor en zeker niet om naar te kijken  :P
Mooie foto's ook!  ;D

En als je geïnteresseerd bent in een lutino bleekmasker........................................ je weet me te vinden  ;)

Groetjes
Silke

Wilma1

Twee echtparen op de tv


Op een met de centimeter afgemeten afstand ???  ;D Als er 1 aan de zijkant afgaat zou je denken dat je TV omkiept  :o ;D

Leuk om de foto's te zien en eten uit de muur ??? dat doen wij mensen toch ÓÓK af en toe  ::) :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Anke ...alles kids ? Het wordt echt heel spannend bij jou ! Ik verheug me er al op om het eerste eitje te zien bij jou , hihi ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Silke,
Hi hi ik hoop dat de valkjes het blok ook mooi gaan vinden ;D
Enneh... ik weet dat jij bleekmasker lutino's kan gaan kweken.. maar ik wil echt een geelwang met split lutino :)
Groetjes Anke

Hoi Wilma,
Heb je de centimeter erbij gepakt? ;D
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet echt wel iets anders uit de muur dan kalk ;D
Groetjes Anke

Hoi Ann,
Alles prima hier hoor. Ik ben vandaag wel vrij maar ik had vanmorgen een druk schema ::)
Nu zijn de valkjes lekker aan het vliegen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ...ze zijn hier ook aan het rondtoeren hoor ! Grtjs Ann Leuk dat je een dagje vrij hebt vandaag he ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Fijn dat je lekker een dag vrij bent ondanks je drukke schema ! Ik hoop werkelijk dat je voor Rena een geelwang mannetje vindt en dat er bij Caroline een albino popje geboren wordt  :D

Ik denk ook dat het het beste is om het broedblok op de grond te plaatsen want dan neemt het inderdaad de minste ruimte in beslag.

Hier zijn de valkjes ook los en zitten nu allemaal rondom een bord met notenrijst ! Vicky dacht, goh ik ga wel in het midden staan, dus zij is er inmiddels tot haar enkeltjes ingezakt maar dat mag de pret niet drukken en eindelijk hebben ze het door dat notenrijst dus best wel lekker is  ;D

Geniet nog maar fijn van je avond  ;)

Groetjes Karin

caro

Hoi Anke,

Wat een heerlijke foto van de 4 valkjes op de tv. Schitterend.

Je gaat een leuke en spannende tijd tegemoet.


Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mico

Hoi Anke

Wat een mooie foto's...en wat lief zeg zo met zn viertjes op de televisie  ;D Werken ze ook op afstandsbediening??  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine