Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hallo allemaal,
Hier alvast het beloofde filmpje.
Tinka aan het oefenen :)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja



Wat goed Anke zeg.

Daar mag je echt wel trots op zijn hoor. Een goede start in het nieuwe jaar.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik ga er helemaal van blozen :)
Maar ik ben ook wel heel blij dat Tinka het zo goed doet.
Vanaf morgen weer werken, dus dan is het weer alleen 's morgens en 'savonds oefenen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi anke,

Dat gaat wel goed komen hoor. Als ik nu al zie wat e met haar bereikt hebt heb ik alle vertrouwen in je. Ik ben morgen nog vrij en moet donderdag weer beginnen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Ik heb er helemaal vertrouwen in. Het gaat helemaal goed komen!

Mara

Kaatje

Hoi Anke,

Wat een heerlijk filmpje en ik ben het helemaal met je eens !! Tinka is een hele knappe valk en ik vind haar ook erg dapper dat ze zich al zo op je hand mee naar boven en naar beneden laat bewegen  :D

Dit gaat echt helemaal goedkomen, dat heb ik al gezien  ;D

Mijn complimenten meid !!

Groetjes Karin

Anke

Om het nieuwe jaar te vieren, nog wat foto's :)














Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ook hier erg mooie foto's hoor.

Er was zeker niet veel op tv omdat ze die zo onder gepoept hebben? ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anke,

Ik moet stiekem toch elke keer meer lachen als ik je rieten bank en stoel zie, want bij elke nieuwe foto's die je plaatst zie je steeds meer hoe heerlijk de valkjes aan het slopen zijn geweest  ;D

Hier ook hoor, maar dan bij andere dingen ... ik moet nog de favorieten sloop mandjes kopen  ;D

De foto's zijn weer top, ik vind het heel bijzonder dat ze bij jou zoveel mogen, zelfs de t.v onder poepen !! Gelukkig heb je een flatscreen anders poepen ze toch maar mooi op de oude beeldbuis en ik geloof niet dat zo'n t.v daar tegen kan  ;)

Groetjes Karin

Peggy

Hoi Anke;
Fijn dat je valkjes en katten niet zoveel last hebben gehad van al t geknal.

Tinka zit dus alleen in een kooi om haar eerst goed tam te krijgen?

Ik zit er hier ook aan te denken om een tweede kooi erbij te doen...ik denk dat dat veel beter is voor pop en belle. Als ik die twee aandacht geef in de kooi dan komt gelijk Dirkje ertussen en pikt de ladies weg. Pop wil af en toe zo graag naar mij toe komen maar krijgt daar dus niet de kans voor  ::)Effe shoppen dus...

Tinka doet het iig erg goed vind ik;  superr hoor!
Enne , je hebt weer leuke foto's geplaatst...ik moet wel lachen om de foto vd tv met al die vogelpoepjes  :D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anke ....een heel gelukkig nieuwjaar en je hebt al een heel leuk filmpje geplaatst van Tinca en hele mooie lieve foto's !! Heel leuk hoor !! Grtjs Ann



Sally

Hallo Anke,
Wat een leuk filmpje van Tinka zeg!
Jullie zijn super goed bezig. Tinka, doe zo voort he, voor je het weet kan je met de rest leuk rondvliegen.

De foto's zijn ook heel mooi, heb ervan genoten!

Groetjes Sally

*Manon*

Hoi Anke,

Wat een mooi filmpje over Tinka zeg!
En wat een goede resultaten boek jij met haar hey... super mooi

En wat een mooie foto's ook weer van je slopertjes, want dat kunnen ze hé!

Groetjes Manon

Karin

Gaat hartstikke goed met Tinka hè ? Helaas met de bleekmasker minder, maar Tinka was hier al een stuk rustiger dan de bleekmasker. Bij mij fladdert hij alleen maar als ik met mijn hand de kooi in ga en hij gaat bovenin zitten zodat ik er niet bij kan  ::) Jammer.... maar ja, zijn popje is ook niet echt tam, dus heb ik het maar opgegeven. Ik ben veel te bang dat jij in paniek ontsnapt uit de kooi en zichzelf bezeerd door tegen de muren / plafond aan te vliegen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves