Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi Anke!

Hele mooi kooi hoor! En ook mooie fotos! wat zie ik daar bovenop de dvd speler?  ??? :P er kruipt iets uit je kast   :o:P whahhaaa  ;D ;D erg leuke foto.

Groetjes Dafrinja

Silke *

Hoi Anke,

Je hebt erg mooie foto's gemaakt hoor! Zie ik daar nou een valkje zitten op de DVD speler?  :D ;D
Wat zijn het daar toch een zotjes  ;D

Groetjes
Silke x

Haha, Dafrinja zet juist hetzelfde berichtje als ik juist  :o :D

Dierenfreackske

Hallo Anke ....het is echt een hele mooie kooi hoor !! Ze zullen echt weg zijn van die kooi he !!! En prachtige foto's van de valkjes heb je !! Mooi !! Ann



Mara

Hoi Anke

Leuke foto's heb je gemaakt en een mooie kooi joh.

Fijne avond vanavond!

Mara

Anja

Hoi Anke,

Is de kooi al ingericht?

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie van de foto's genoten hebben!
@Silke en Dafrinja: Chico en James verblijven regelmatig in het donkere stukje bij de dvd speler, die gekke beesten ;D

Hoi Anja,
De kooi is nog niet ingericht. Ik moest gisteren werken en na het werk hadden we afscheid van een collega. Ik was pas om 23:00 thuis. Het inrichten van de kooi is dus een leuk klusje voor dit weekend. Ik denk dat er ook nog wel een ritje naar het tuincentrum inzit voor wat extra verschillende zitstokken :)

Hoi Mara,
Bedankt voor je smsje gisteren :-*
Nu kon ik in alle rust van het afscheidsfeestje genieten :)

Hoi Manon,
Deze nieuwe kooi is er ook voor om in de toekomst jongen van mijn valkjes in onder te brengen als ze bij pa en ma wegzijn en nog niet naar de nieuwe eigenaren gaan.
En natuurlijk handig als "wenkooi"voor nieuwe valkjes ;D ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
De valkjes mochten er vanmorgen al vroeg uit. Ze hebben wat in te halen want gisteravond was ik niet thuis, dus konden ze er niet uit.
Je kon wel merken dat ze iets gemist hadden, ze stonden me op te wachten bij het deurtje ;D

Uiteraard kon ik niet meer wachten om de kooi van Timo alvast in te richten.
Met de andere valkjes als geiinteresseerde toeschouwers ben ik lekker bezig geweest :)
Alleen de wielen moesten nog onder de kooi verder heb ik hem in zijn geheel bij de dierenwinkel gehaald. Dat is maar goed ook want het monteren van de wielen vond ik al een heel karwei. Ik moest heel hard duwen en  mijn hele gewicht erachter zetten...
Maar het is gelukt :)

De ring, de stokken en de diverse bakjes zitten erin en ook een nieuw speeltje.
Nu is het niet meer een kale kooi met de bakjes en stokken eronder in... maar een valkjeswoning die op zijn nieuwe bewoner wacht :)
Vanmiddag zal ik even een foto plaatsen.

Straks naar de dierenwinkel voor een 20kg zak Teurlings 228.
Dan kunnen de valkjes er weer tegenaan met eten :)
En wie weet wat voor leuke speeltjes, zitstokken enz ik daar nog vind ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


De middag is al om hoor ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Bij mij zal het morgen zijn want ik moet straks weg !! Slaap lekker !!



Anke

Hoi Anja,
Hi hi de middag is inderdaad al om ;D
Ik ging vanmiddag "even"een kopje koffie drinken bij mijn broer om twee uur 's middags.... Om 21:00 ging ik weer weg ;D
De foto's van de ingerichte kooi en de valkjes krijgen jullie morgen, ik heb er geen puf meer voor.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

Citaat van: *Anke* op  1 december 2007, 21:40:29
Hoi Anja,
Hi hi de middag is inderdaad al om ;D
Ik ging vanmiddag "even"een kopje koffie drinken bij mijn broer om twee uur 's middags.... Om 21:00 ging ik weer weg ;D
De foto's van de ingerichte kooi en de valkjes krijgen jullie morgen, ik heb er geen puf meer voor.
Groetjes Anke


Dat kan je niet mááááken     
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anja


Helemaal mee eens Karin.

Groetjes Anja

Silke *

Ik wacht wel lekker tot morgen  ;D

Groetjes
Silke x

Anke

Als jullie het nou heeeeeeeeel lief vragen..... :)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Lieve lieve Anke,

Wil je voor ons asjeblief de foto's plaatsen zodat wij vannacht weer herlijk kunnen slapen?

Is dat lief genoeg?

Groetjes Anja