Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Anke,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Kiko! :D Ik zag bij 'Herplaatsing' al dat je schreef dat je Karin een IM had gestuurd, en toen wist ik al hoe laat het was. ;D ;D Echt leuk, ik ben heel benieuwd hoe de andere valkjes op hem gaan reageren!

Wat een lieve foto's heb je trouwens gemaakt. Die foto van Jaco en Mijntje op de stoel vind ik heel lief. Ik vind een wildkleurkoppeltje altijd erg mooi om te zien. Max, Alex, Chico en James staan er ook heel schattig op. Max zit zo lief helemaal opgeblazen op de voliere.  :-* :-* Geef haar maar een kusje van haar broertje Jerry. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Manja,
Jij bent ook een forumverslaafde die alles leest ;D
Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Maxje slaapt al nu maar morgen zal ik haar een dikke knuffel geven namens haar broertje ;D En ik weet wel zeker dat Max aan Jerry net zo'n dikke knuffel terug geeft ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anke,

Daar zal Jerry heeeeeeel blij mee zijn! :D :D :D
Hij houdt namelijk veel van kroelen en doet dit momenteel met Shai, een van de bonte witmaskerbroertjes. ;D Maar ik weet zeker dat hij af en toe nog wel eens aan zijn lieve zusje denkt! :D

Ik hoop dat je Kiko snel kunt gaan ophalen!

En ik lees veel...in ieder geval bij sommige onderdelen, het lukt mij qua tijd niet om alles door te spitten. ;D Maar bij 'Herplaatsing' kijk ik altijd gewoon omdat ik benieuwd ben welke valkjes daarbij staan.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Gerda

Hoi Anke,

Dus er komt meer uitbreiding dan ik al had gelezen!
Straks heb je een elftal  ;D

Het is voor Kiko en alle betrokkenen geweldig dat hij bij jou en de Santpoortse valkjes komt wonen!

Liefs, Gerda

Monky

Hi Anke,

Dus je krijgt er weer een nieuwe bij  :) Van Karin zelfs  ;D Weet je wie de ouders waren van Kiko? Wie weet hebt je wel een broertje van een van mijn valkjes  ;D

Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet  ;D
Ik vind bonte ventjes trouwens altijd erg mooi  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Anke

Citaat van: Gerda op 24 november 2007, 18:58:32
Hoi Anke,

Dus er komt meer uitbreiding dan ik al had gelezen!
Straks heb je een elftal  ;D

Het is voor Kiko en alle betrokkenen geweldig dat hij bij jou en de Santpoortse valkjes komt wonen!

Liefs, Gerda



Hoi Gerda,
Al houd ik niet van voetbal een valkjeselftal lijkt me wel leuk ;D
Nu het zeker is dat Kiko deze kant opkomt kan ik het eindelijk aan jullie vertellen :)
Groetjes Anke

Citaat van: Monky op 24 november 2007, 19:05:50
Hi Anke,

Dus je krijgt er weer een nieuwe bij  :) Van Karin zelfs  ;D Weet je wie de ouders waren van Kiko? Wie weet hebt je wel een broertje van een van mijn valkjes  ;D

Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet  ;D
Ik vind bonte ventjes trouwens altijd erg mooi  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky



Hoi Monky,
Ik weet nog niet wie de ouders zijn, ik zal het Karin eens vragen.
Ik vind Bontjes ook erg leuke valkjes ;D
Hoe hij eruit ziet weet ik nog niet dus ik ben net zo nieuwsgierig als jij bent :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Lees ik het nu goed, heb jij een nieuw valkje?  ???
Haha, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen,.......NOOOIT dus  ;D ;D ;D ;D

Groetjes
Silke xx

Anke

Hoi Silke,
Hi hi ja je leest het goed. De Santpoortse Valkjes krijgen gezinsuitbreiding ;D
Nog een sloper om de aanval op de bank voort te zetten :P
Het lijkt me hartstikke gezellig en ik verheug me op zijn komst.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Wow, wat leuk, gezinsuitbreiding!!
Vertel eens iets meer, want ik ben een beetje verward  ::)
Wordt het een mannetje, welke mutatie, hou oud is ie, wanneer komt ie, heb je foto's enzenzo.... ;D ;D

Groetjes
Silke x

Anke

24 november 2007, 19:37:28 #1524 Last Edit: 24 november 2007, 19:57:38 by *Anke*
Citaat van: Silke M. op 24 november 2007, 19:24:43
Wow, wat leuk, gezinsuitbreiding!!
Vertel eens iets meer, want ik ben een beetje verward  ::)
Wordt het een mannetje, welke mutatie, hou oud is ie, wanneer komt ie, heb je foto's enzenzo.... ;D ;D

Groetjes
Silke x


Hoi Silke,
De meeste info staat hier al hoor. Maar speciaal voor jou zal ik het nog even op een rijtje zetten ;D

Naam:Kiko (wordt hier waarschijnlijk Timo, want kiko lijkt wel heel veel op Chico ;) )
Geslacht: Man
Mutatie: Bont split witmasker
Geboortedatum:2-12-2006
Foto: nog niet beschikbaar :)
Aankomst: zeer binnenkort
;D :P ;D :P ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Anke,

Ik heb een vermoeden dat hij van Dazzle & Chico is....
In dat geval zou het een broer zijn van Disa  :)

Laat je het weten zodra je het weet  ;D Dit zijn namelijk leuke dingen om te weten  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Anke

Citaat van: Monky op 24 november 2007, 19:41:21
Hi Anke,

Ik heb een vermoeden dat hij van Dazzle & Chico is....
In dat geval zou het een broer zijn van Disa  :)

Laat je het weten zodra je het weet  ;D Dit zijn namelijk leuke dingen om te weten  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky


Hoi Monky,
Uiteraard laat ik het je weten :)
Het is altijd leuk om te weten waar de familie van je valkje is ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

OOH, speciaal voor mij, zo lief  :-* :-* ;D
Timo is een mooie naaaam!  :o
Hopelijk wordt die foto rap beschikbaar  ::) ;D, Mooie mutatie heb je trouwens gekozen  :D
PROFICIAT met je (bijna) valkje!  ;D

Groetjes
Silke x

Anke

Hoi Silke,
Van mutaie kiezen is niet echt sprake, Kiko (Timo) is een herplaatsingsvalkje ;)
Uit het verhaal van Karin bleek mij dat hij kwa karakter wel goed zou passen bij de Santpoortse Gang 8) Dus toen heb ik laten weten dat het ventje bij mij van harte welkom is ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Welja, ik vind het een mooie mutatie  ;D
Is hij zwaar bont of licht bont?
Hahah, leuk dat hij bij de Santpoortse valkje past  ;D

Groetjes
Silke x