Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je van de foto's hebt genoten!
De intocht was wel grappig. Weer een heerlijk flauw "avontuur" waarbij Americo weg was.
Groetjes Anke

Hoi Anja,
De valkjes weigeren hier om dingen na te fluiten ::)
Dus als ze een Sinterklaas liedje weten te fluiten dan krijgen ze een snoepstaaf in hun valkenschoentje ;D
Groetjes Anke

Ps: ik ga alvast  met de filmcamera klaarzitten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Wat een enige foto's allemaal.
Als valkjes niet een goed sinterklaas deuntje fluiten krijgen ze dan misschien een trosgierst roe'tje??

Groetjes,
Jeanine

Anja


ManjaV

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's weer. :D Je kat ligt daar ook prinsheerlijk in het doosje. ;D Bij jou scharrelen de valkjes dus ook graag op de grond. Een teken dat ze zich veilig voelen! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Citaat van: Jeannine op 17 november 2007, 23:19:09
Hoi Anke,

Wat een enige foto's allemaal.
Als valkjes niet een goed sinterklaas deuntje fluiten krijgen ze dan misschien een trosgierst roe'tje??

Groetjes,
Jeanine


Hoi Janine,
;D ;D ;D ;D ;D
Tot nu toe nog geen enkel liedje gehoord...

Citaat van: ManjaV op 18 november 2007, 09:13:02
Hoi Anke,

Wat een leuke foto's weer. :D Je kat ligt daar ook prinsheerlijk in het doosje. ;D Bij jou scharrelen de valkjes dus ook graag op de grond. Een teken dat ze zich veilig voelen! :D

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
Vanmorgen liepen ze met zijn allen op de grond. Wat een schattig geluid is dat toch al die valkenvoetjes die op de grond lopen. Je ziet ze denken: "wat stampen we lekker he?" :)
Dat op de grond lopen betekent dat ze zich veilig voelen, daar had ik nog niet over nagedacht. Wel leuk :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Tijd voor weer eens een valkjes update.
Tegenwoordig is het natuurlijk al donker als ik thuis kom en dan slapen de valkjes al.
Inmiddels zijn ze eraan gewend dat ik dan toch weer reveille blaas. Alle lichten gaan aan (hi hi dat zijn er niet zoveel....) en hup het is tijd om wakker te worden ;D
Dus kunnen de valkjes 's avonds ook gewoon nog spelen.

Jaco gaat lekker zijn gangetje. Hij heeft het er maar druk mee om Mijntje te versieren.

Ook Mijntje doet het goed. Het is leuk om te merken dat ze de laatste dagen mij wat meer opzoekt. Als ik een valkje buiten de kooi aan het kroelen ben komt ze er ook gezellig bijzitten. Als ik dan probeer haar ook te kroelen loopt ze weg. Maar... de interesse is gewekt dus wie weet...mag ik haar ook eens kroelen :)

Chico is weer net zo'n kroelkont als tevoren. Ze komt gezellig bij me zitten om een kroel te halen.
Ook gaat ze weer netjes haar hok in.
Verder is ook Chico nu in de rui, dus liggen er hier nu nog meer veertjes door het hele huis ::)


James Gaat lekker zijn gangetje. Hij is inmiddels door de rui heen en uiteraard is het nog steeds zijn grootste hobby om Chico te versieren...

Max doet gezellig met de rest van de valkjes met de rui mee. Als ze uit de kooi is brengt ze het grooste deel van de tijd op mijn schouder, arm of borst door.
Knuffelen,kroelen,zoenen ze vind het allemaal heerlijk :)

Alex Is nu echt een grote vent aan het worden. Fluiten doet hij als de beste. Iedere morgen wordt ik gewekt door een fluitconcert van Maestro Alex :)
Ook Alex gaat in de rui, je kan al goed zien dat zijn veertjes wat donkerder worden.
Ik kan niet wachten tot zijn vleugelpennen weer zijn aangegroeid zodat hij lekker mee kan vliegen met de rest.
Dat was het weer.
Vanmiddag heb ik nog wat foto's :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Leuk dat de valkjes het daar allemaal zo goed stellen!  :D
Ja hoor, bij mij zitten ze ook goed in de rui, de volière hangt overal vol met pluimpjes en ligt ook vol met pluimpjes!  ;D
Kan je een filmpje maken van Alex zijn gefluit?  ;D ;D

Groetjs
Silke x

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *


Anke

Hallo allemaal,
Hier zijn de beloofde foto's :)

Jaco en Mijntje. Waar de een is is de ander..


Alex ging er eens echt voor zitten.


Chico vindt het allemaal zeeeeer slaapverwekkend...


James op de uitkijk


Lekker knagen en knauwen aan het speelplaatsje


Max bleef nu netjes zitten totdat de foto klaar was :)


Verzamelplaats voor hangjongeren...


Alsof ik ze zo heb neergezet... keurig in een driehoekje :)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Super weer. Heb je ze echt niet in die houding neer gezet ;D ;D ;D

Leuk dat Maxje nu eens bleef zitten.

Groetjes Anja

Silke *

Hoi Anke,

Mooie foto's weer hoor!
En Alex is een héél knap valkje  ;D
James op de uitkijk, best wel grappig  :D
Slopen kunnen ze ook goed bij jou !!  ;)

Groetjs
Silke x

•=Bonnie=•

Alex is echt wel een man he, je ziet zijn koppie al mooi wit optrekken en hij heeft ook al minder parels.

Dan zou hij als het inderdaad klopt dus split geelwang en bont moeten zijn...  :D

Anke

Citaat van: Bonnie op 18 november 2007, 16:50:47
Alex is echt wel een man he, je ziet zijn koppie al mooi wit optrekken en hij heeft ook al minder parels.

Dan zou hij als het inderdaad klopt dus split geelwang en bont moeten zijn...  :D


Hoi Bonnie,
Dat Alex een kerel is staat wel vast ;D
Nu maar wachten tot Alex en Max elkaar leuk gaan vinden.
Alex zit wel regelmatig met zijn vleugels wijd richting Max te zingen maar die trekt zich daar nog helemaal niets vanaan :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ....ook bij jou is het telkens weer volop genieten !!
Max zat erg op zijn gemakje he !! Lieve foto ook van Max en de andere zijn natuurlijk ook leuk !! Grtjs Ann



Anke

Op verzoek: een filmpje van Alex die manlijk zit te wezen  :) Let eens op de reactie van Max.... die vind het helemaal niet interresant ::)





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes