Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Mara


Anke

Hoi Mara,
Dat doe ik hoor! Het zijn net kleine kinderen he, als je ze niet meer hoort dan moet je polshoogte gaan nemen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Ik heb ook genoten van je filmpjes !( zag er nog meer op you-tube staan ) Net als Anja vond ik het zo'n grappig gezicht dat Jaco de staart van Mijntje naar beneden duwt en Mijntje haar staart inderdaad weer, floep .... omhoog gaat geweldig  ;D ;D

Mooie stoel van Oma hoor ... maar dat vinden jouw schatjes ook heb ik gezien  ;)

Oja, Paco kan natuurlijk niet meer vliegen maar als ik met Wickie in de keuken bezig ben komt hij ( alsof hij net uit de sportschool komt ) ook heel breed naar me toe lopen  ;D

Groetjes Karin

Anke

Hoi Karin,
Paco probeert je te versieren ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Na een dagje werken weer lekker tijd voor de valkjes.
Nu het 's morgens pas later licht is, valt er 's morgens met de valkjes niet veel meer te doen. Ze slapen nog als ik de deur uitga :( Dat is jammer want ik vind de ochtendkroelsessies zo gezellig :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Hier Duurt het ook langer voor ze wakker zijn en nu zitten ze alweer in de kooi.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
De vogeltjes voelen zich hier prima bij lamplicht, no way dat ze nu al de kooi in willen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ook hier krijgen de valkjes last van wintermoeheid :-\
Chico wil al twee dagen haar kooi niet uit 's avonds :(
Ze komt uitgebreid zitten om gekroeld te worden,maar zodra ik haar wil laten opstappen gaat ze gauw weg.
Ze gaat ook niet uit zichzelf de kooi uit.
Ik ben benieuwd of ze morgen overdag wel de kooi uitkomt of dat dit weer een nieuwe gril is van onze Chico ::)
James die alles doet wat Chico doet wil dus in eerste in stantie ook niet opstappen om uit de kooi te gaan. Maar James is na wat aandringen wel te verleiden.
Nu zit James heel hard naar Chico te roepen.... Maar Chico heeft geen zin.... Gekke dame ;)
Verder gaat het heel goed met de valkjes.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Haha inderdaad een gekke dame. Erg eigenwijs. Hopelijk gaat het morgen wat beter en wil ze lekker bij je komen zitten.

Groetjes

Wilma1

Leuk als ze zo ondeugend zijn  ;D en vandaag is het dierendag, dus mogen ze nóg meer worden verwend  :P

Vraag me af óf ze nóg meer verwend kunnen worden, dan ze al worden gedaan  ;D

En je hebt écht hangmatjes voor vogels hoor ?! dat was geen grapje  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Rob,
Ik heb hier alleen maar eigenwijze valkjes ;D

Hoi Wilma,
Het is heel leuk als ze zo ondeugend zijn, maar soms..... Chico is weer gezellig de kooi uit geweest. En natuurlijk de rest van de valkjes ook.
Nog meer verwennen??? Ik zou inderdaad niet weten hoe ;D
Enne dat van die hangmatjes dat weet ik hoor dat ze er ook voor vogels zijn :) Maar of ze het ook leuk zouden vinden om in te slapen....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Leuk hè ondeugende valkjes maar ze moeten ook niet te ver gaan toch?
Ik denk dat ze al genoeg verwent worden of niet?

Groetjes Anja

Anke


Citaat van: Anja op  4 oktober 2007, 19:02:53
Hoi Anke,

Leuk hè ondeugende valkjes maar ze moeten ook niet te ver gaan toch?
Ik denk dat ze al genoeg verwent worden of niet?

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Helemaal mee eens ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Het gaat hier goed zo te lezen met al het geflirt.
Lijkt me een leuk spel om naar te kijken.

Hier zijn de valkje ook al snel moe, omdat het veel donkerder weer is. En ook wel wat stiller, maar sinds gister heb ik er een vrolijke praatjesmaker bij, dus die fleurt de boel weer een beetje op.

Leuk en grappig filmpje  :) .

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Anke,

Geen foto's hier. Had het eigenlijk wel verwacht hoor ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Nu het al zo vroeg donker wordt, is het lastig om 's avonds nog foto's te maken :(
Maar... ik heb er nog een paar op de camera staan. Die zal ik zo ff plaatsen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes