Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Anke

Heel veel beterschap gewenst
En ik ben zeer benieuwd naar je filmpje

Mara


Anja

Hoi Anke,



Wij l*llen je boekje wel vol hoor als jij er niet bent.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Anja op 24 september 2007, 19:59:41

Whaaaaaaaaaaaahahahahahhahahaha

Dat is niet mijn kat die is van Anke.

Groetjes Anja

  :-\ ;D Ohhwwww...ik dacht ook al, en weekje weg en nu al zoveel gemist ???  ;D

Anke, niet ziek worden hoor, de herfst is amper begonnen  :-\
beterschap in ieder geval...ga jij maar lekker onderuit gezakt "hangen"...wij schrijven je boekje wel vol  ;D
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Yvette,
Dank je wel, gaat helemaal goed komen hoor :)

Hoi Mara,Anja en Wilma,
Dank jullie wel voor de beterschapswensen ;D
Ik hoest en uchel me gewoon de dag door hoor, en 's avonds kom ik lekker aan de laptop hangen ;)

Hi hi zit ik net lekker te forummen met mijn lekker zittende kapotte joggingbroek aan... triiiiing de voordeur bel. Staat de dokter voor de deur :o  Die kwam nog even langs om even te kletsen hoe het nu gaat na het overlijden van mijn vader (afgelopen pinktsteren) Hartstikke lief natuurlijk :)
Hij vond dat ik wel heel erg hoestte. Wie ik?????? Valt toch best mee ::)
De valkjes waren ook los natuurlijk en wat denken jullie.... na een poosje nam Max het besluit om gezellig op de schouder van de dokter te gaan zitten ;D ;D ;D De man schrok zich een hoedje ;D
Ik heb Max maar vlug verwijdert voordat ze een poepje op zijn nette jasje achterliet ;D
Wahahah het leek wel een slapstick ;D

Hier is dan het beloofde filmpje.
Chico heeft ontdekt dat ze uit het raam kan kijken.
Maar ze schrikt steeds van de lamellen die haar kuifje aanraken :)



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een leuk filmpje. Gekke Chico zeg.

Heeft de dokter ook naar je hoest geluisterd? Wel een lieve dokter zeg.

groetjes Anja


Anke

Hoi Anja,
Hi hi nee de dokter heeft niet geluisterd. Hij zei wel dat ik misschien eens bij de praktijk moest langskomen zodat hij kon luisteren. Wahaha toen heb ik gezegd dat hij mij zelf eens gezegd heeft, je krijgt geen sterkere pufjes als je verkouden bent, dat moet je uitzieken ;D
En dat ik dat nu dus braaf deed ;)
Als de hoest nog erger wordt dan moet ik aan de bel trekken (ding dong ;D)
Het is een hele lieve dokter ik ken hem al sinds mijn kindertijd.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette


Anja


Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Je moet wel niet naar de tweede pagina verdwijnen als je een filmpje upload. Wel heel erg leuk dat filmpje....Hihi...die bel is wel behoorlijk. Niet kwijtraken hé!

mara

Wilma1



Voor die DINGDONG van Anja  :o :o :o


Wel erg attend van de dokter om ff te informeren hoe het gaat met je.... zelf ga je niet naar hém om te vertellen hoe het gaat.


;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Mara,
De bel heb ik veilig opgeborgen. Hi hi ik was niet verdwenen maar zat gewoon verstopt op de 2e pagina. En jij hebt mij gevonden ;D
Groetjes Anke

Hoi Wilma,
Dank voor de oordopjes ;D
Ik vond het ook heel attend van de huisarts. En Max vond het ook leuk dat hij er was ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Daar ben ik weer. De valkjes vermaken zich weer in de woonkamer.
Ik heb nog wat foto's op de camera staan. Zal ze straks even plaatsen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette


Anja


Yes yes yes yes we krijgen weer foto's.
Ben je inmiddels niet doof geworden van mijn bel ;D ;D ;D

Groetjes Anja