Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Mara op  2 juli 2007, 16:32:49
Hoi Anke

Wat een mooi speeltoestel heb je toch voor je valkjes!

Mara


Hoi Mara,
Dank je wel, ik ben er ook erg blij mee :)
Nu alleen nog even de valkjes overtuigen dat het een leuk speelplaatsje is ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

3 juli 2007, 11:07:36 #196 Last Edit: 3 juli 2007, 11:09:15 by Wilma1
Leuk gedaan met de vogelstandaard...ik heb toen ook eens staan kijken om dat voor binnen te doen.... voor Ruby. Als ik het zo zie staan kriebelt het weer, het TOCH te gaan kopen!

  ;D ;)


en ...ehhhh..* super nieuwsgierig* waar komt jou nickname vandaan ??? Ik zoek steeds naar Anke of zoiets, maar TIL lijkt "nergens"op  ;D ;D ;D toch moeilijk hoor, ONZE namen  :P ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi WILMA ;D
Gewoon doen zo'n voederpaal in je kamer zetten, ook al verklaren mensen je voor gek ;D

De Nickname Til...
Eigenlijk is het tante Til. Dit is de hoofdpersoon van de jeugdserie De familie Knots, uitgezonden in de jaren tachtig.
Ik weet niet of je die kent?
Tante Til is een artistiekerig typje,  zij kan mysterieuze dingen  doen door het schilderen met roze verf.
Als kind vond ik Tante Til helemaal geweldig en ze is mijn idool gebleven.
Toen ik voor de diverse fora en msn een alter ego nodig had werd dat uiteraard Til :)
Voor de jeugdigere lezers onder ons Klik hier maar eens: http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=zcctKsHtGAKNJ
Een kloddertje roze hier.... ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Die serie gaat net iets verder terug dan ik me eigenlijk kan herinneren. Ik ben van 1980. Dus tja....maar hoe kan ik dan al zo lang fan zijn van een band? Mhm, goede vraag. Ik ken me de serie wel heel vaag nog herinneren hoor, maar meer ook niet. Wel een originele bijnaam hoor Anke.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op  3 juli 2007, 18:44:40
Hoi Anke

Die serie gaat net iets verder terug dan ik me eigenlijk kan herinneren. Ik ben van 1980. Dus tja....maar hoe kan ik dan al zo lang fan zijn van een band? Mhm, goede vraag. Ik ken me de serie wel heel vaag nog herinneren hoor, maar meer ook niet. Wel een originele bijnaam hoor Anke.

Mara


Hoi Mara,
Van welke band ben jij dan fan? (dit wordt leuk want die ken ik waarschijnlijk niet ;) )
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Vandaag had ik goed nieuws. De postbode heeft geprobeerd de kooi die ik voor James heb besteld af te leveren maar ik was niet thuis ;D
Hoe is dat dan goed nieuws zul je denken ???
Ik maakte mij zorgen dat de kooi  te laat verzonden zou worden en dat dan James geen kooi zou hebben als hij bij mij mocht komen wonen....
Ik heb de kooi bij de winkel van dit forum besteld en ik heb erg goede ervaringen hoor met 'T Valkje ;D ,ze zijn altijd snel met versturen.
Maar toch.... ik weet dingen graag zeker :)
Morgen gaan ze hem weer aanbieden (ben ik er weer niet) Maar dan kan ik hem donderdag ophalen bij het postkantoortje hier. Kortom alles komt goed ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dan hoop ik dat het met de kooi allemaal goed gaat komen.

Hier is het donker joh. Je kunt geen hand meer voor ogen zien hoor. Ik zie nog net mijn valkjes bewegen. Hoe is het weer bij jou Anke? Trouwens, ik denk dat ik mijn haar lang laat groeien....

Mara

Anke

Hoi Mara,
Het heeft hier net heeeeeeeeeeeel hard geregend en geonweerd.... en nu zie ik een stralend zonnetje ;D
Gek weer hoor in Nederland.
Ik zag trouwens net in het boekje van Carco dat jij fan bent van Toto. De naam ken ik maar verder.....
En wat die kooi betreft; Nu weet ik dat het goed gaat komen.
Want James is pas volgende week  7 weken dus die kooi staat vast klaar als ik hem mag gaan halen bij Mariska :)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Ga het hier ook eens proberen te volgen  :)
Ik zag pas je vraag staan of je kan onderzoeken of Jaco en Mijntje broer en zus zijn. Tegenwoordig kan dat inderdaad ook bij Gendika. Verwantschap bepalen ook dmv borstveren dus op dezelfde manier als geslachtsbepaling. Dus als je het zeker wilt weten kan je dat daar ook laten testen.

Grotjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Wilma1

Citaat van: til op  3 juli 2007, 18:39:05
Hoi WILMA ;D
Gewoon doen zo'n voederpaal in je kamer zetten, ook al verklaren mensen je voor gek ;D

jeugdserie De familie Knots, uitgezonden in de jaren tachtig.
Ik weet niet of je die kent?
Tante Til is een artistiekerig typje,  zij kan mysterieuze dingen  doen door het schilderen met roze verf.

Een kloddertje roze hier.... ;)
Groetjes Anke


;DJaaaaaa....dat ken ik van dat "kloddertje rozzze hierrrrr, kloddertje rozzeee daaaaar...."  ;D ;D ;D gut da's lang geleden hoor  ::) echt "weg" was ik er niet van maar keek soms wel  :D ja je had toen weinig keuze om te kijken naar iets, dus was al blij als de TV aan mocht en je mocht kijken  :P dus keek ik naar alles wat bewoog  ;D

Geven ze een PAKje niet bij buren af bij jullie ??? Hier wel ( gelukkig nu) en sta ik vele malen bij onze overbuurman...je zou er haast wat van gaan denken  ;D

Die voederpaal, gaat er wel eens komen als ik zelf weer weg kan!




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

3 juli 2007, 21:51:05 #205 Last Edit: 3 juli 2007, 21:53:30 by til
Hoi Wilma,
Ze leggen hier de pakjes zelfs gewoon bij de voordeur (boven op de gallerij ;D
Maar pakjes van 145 euro moet je denk ik echt zelf aannemen!


Hallo allemaal,
En dan nu heeeeeeeeeeeeeeeel groot nieuws ;D ;D ;D ;D ;D

MIJNTJE IS OP MIJN VINGER GESTAPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;D :o ;D :o ;D :o
Ze zat lekker buiten op de kooi en ik merk de laatste dagen dat ze het eigenlijk wel prima vind als ik heel dicht bij kom met mijn hoofd. En omdat ze zo relaxed op mijn hand stapt tijdens het trosgierst eten heb ik de stap gewaagd.
En ja hoor...... na wat heen en weer gedribbel en eigenwijs verweg gaan zitten, kon ik er goed bij om met mijn vinger tegen haar borst te duwen en hup.... daar zat ze ;D
Ze blijft absoluut niet lang genoeg zitten om haar naar de kooi te transporteren maar ze stapt wel op!!!!!
Uiteindelijk heb ik haar met de stok weer in de kooi gezet.
Die vind ze veel enger dan mijn hand, maar daar blijft ze (uiteindelijk..... lang genoeg op zitten om haar in de kooi te zetten. Het blijft namelijk een zeer eigenwijs valkje 8) 8)


JOEPIE JOEPIE JOEPIE JOEPIE JOEPIE JOEPIE JOEPIE

Groetjes Anke ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

HEEEEEEEEEEYYYYYYYYY  WAT GAAFFFFFFF!!!!  :D

Pakjes van 145 euro, zie ik ook liever niet voor de deur liggen  :o ;D maar bij een van de buren vind ik het wel een goed idee  :P OF je moet er al zelf voor tekenen, dan houdt het op.....hopen dat je het makkelijk kunt meenemen naar huis toe ???
[/size]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Nou kan me goed voorstellen dat je helemaal blij bent dat hij op je vinger stapt.  ;D
Ik had dat gevoel ook toen onze niet tamme,wilde valkjes ineens op me schouder kwam zitten.
In het begin heel kort maar geleidelijk aan werd het vaker en langer.
Zo zal het ook met jouw valkjes gaan.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rob S

Heey Anke,

Wat leuk dat Mijntje op je vinger is gestapt ;D, nu hopen dat hij zo doorgaat en binnenkort helemaal tam is! Succes!

Groetjes