Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, whaaaaauuuuw, gefeliciteerd met het 4 de eitje hoor, ik hoop dat eitje 1 ook goed komt, ik duim in ieder geval voor je,wat gaaf van Floortje dat ze alweer de eerste uit het blok was hen wat een ondernemend valkje he, ik ben benieuwd ook naar Max en Juul, dat gaat ook goed komen denk ik, nog even en Max zit er ook in, hihi!  :) :) :) Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Het gaat weer super bij jou Anke :D

Echt leuk dat Floortje bij jou mag komen wonen.

Zijn we voor de tweede keer valkjesfamilie vanelkaar ;D

Liefs Jeanine

carco

Gefeliciteerd met je 2 bevruchte eitjes  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Er gaan weer spannende tijden komen !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Anke, alles goed daar met de valkjes en eitjes? Ik kan haast niet wachten dat het lente is, dan kan ik eindelijk Sonny,Luna en Nottie verwerkomen, en heerlijk genieten van ze, en ook van Lucky en Lilly he, ik ben zo benieuwd he, en ook jou en Yvon ontmoeten, eindelijk, ;D ;D ;D ;D ;D grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen weer de eitjes geschouwd.
Eitje 1.... alleen 1 rode streep dus ws niet bevrucht
Eitje 2.... ontwikkelt zich prima
Eitje 3.... ook bevrucht!
Eitje 4... is net 2 dagen oud dus nog niks te zien.

Ervan uitgaande dat eitje 1 niet goed is verwacht ik het eerste donsje rond 24 januari :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, wat fijn dat eitje 2 en 3 al bevrucht zijn , wel jammer van het ene eitje, hopelijk is het 4 de eitje ook bevrucht he, en komen er hele gezonde en mooie donsjes uit, aaaaaach ik ben zo benieuwd; grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Het gaat allemaal goed hier.
Ik heb het heel druk op het werk (veel collega's ziek....)
Dus ik ben 's avonds eigenlijk te moe om nog aan de laptop te zitten.
Nog 1 dagje en dan is het weekend, heeeeerlijk ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, wat heerlijk weekend, jaaaaaa, ik hoop maar dat je zelf maar niet ziekjes wordt met al de zieke collega's, wat gaaf dat het eitje bevrucht is, hopelijk gaan de andere ook bevrucht zijn hoor, ik duim hier heel hard, knuffie aan Nottie, Sonny en Luna ;D ;D ;D



Gerdy

Hoi Anke...gefeliciteerd met je bevruchtte eitjes..ik hoop maar dat de grieps langs jou heen gaat..je hoort niets anders vrijwel iedereen heeft griep geloof ik.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Anke,

Ik kom weer even een kijkje nemen hier en lees tot mijn vreugde dat je koppeltje weer 3 bevruchte eieren hebben gelegd. Jammer dat er in het eerste eitje geen leven zit, maar nu al 3 eieren bevrucht is natuurlijk ook al ontzettend fijn !!

Floortje is een schatje, leuk dat ze straks Nick mag gaan vergezellen  :D Komt vast goed met je dappere meisje, daar zorgt Caroline ( en jij daarna ) wel voor  :-*

Ook kom ik je alvast een heel fijn weekend wensen, rust maar lekker uit na al die drukke dagen en zieke collega's !

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke, heerlijk zeg, drie bevruchte eitjes, hopelijk komen ze alle drie gezond en wel uit hun eitje, jammer van het ene eitje maarja, het is nu zo he meid, je moet je nu concentreren op de drie bevruchte eitjes he! Er komen vast weer hele mooie donsjes uit, grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Woouwieee !!  ;D
3 bevruchtte eitjes.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Anke, leuk he 3 eitjes,hoe is het daar met de eitjes ondertussen? Wanneer gaat het eerste eitje nu uitkomen? Ik ben heel nieuwgierig  ;D ;D
hoe is het met Nottie Sonny en Luna? Geef ze maar een lieve knuff hoor, wat worden ze daar ook lekker verwend bij jou! Tot op msn he, grtjs Ann