Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Yvon,
Nee ik zie nog niks... dat is gunstig natuurlijk ;)
Maarja als de ouders van Tinka inderdaad die twee zijn die ik nu denk.... dan komt er geen bont om de hoek kijken ::)

Hihi de mutatie calculator draait hier overuren ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Hoi Anke,

gefeliciteerd met je jongen :) Decibel is idd een wildkleur, bont zie je meteen want dan is het kuifje bij het doorkomen al geel. :) Wel jammer als je in de veronderstelling bent dat je een clear pied hebt en het blijkt niet zo te zijn. :-\ Gelukkig wordt een valkje daar niet minder lief door ;)

aad

Niks mis mee met wildkleurtjes  ;D ;D
Alhoewel hier wel  ;) ;)

Anke

Hoi Rianne,
Helemaal met je eens hoor, Tinka is me er absoluut niet minder lief om ;D

Hierbij foto's van het jonge grut.



Decibel


Dani


Dotje


Defini


Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Kom net optijd hier binnen :D
Heb ontzettend genoten van alle lieve mooie donsjes.
Wat worden ze snel groot.

En wildkleurtjes. Ik heb zelf ook eentje (Baloo) en ik vind wildkleurtjes heel erg mooi ;)

Fijn weekend.

Liefs Jeanine

Anke

18 oktober 2008, 13:46:22 #5075 Last Edit: 18 oktober 2008, 15:34:16 by Anke
Hoi Jeanine,
Dank je wel :)

Ik vind wildkleurtjes ook mooi, ik heb zelf twee prachtige exemplaren zitten :)

Maar ja als je zoals ik bezig bent om valkjes bij elkaar te zoeken zodat je bepaalde mutaties kan kweken...
Dan sta je raar te kijken als er ineens een onverwacht wildkleurtje tussen zit. ;)
Want dat betekend dan dat mijn mutatieberekening niet klopt :o :( ;)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , whaaaaahaaaaaaaaa , wat een mooie donsjes weer , dat was echt genoeten hoor ! Lief , schattig , pluizig en zo teer !  Dani wordt misschien zoals Tinka ,??Grtjs MOOI !!
Ann



aad

net even gemaakt .. mooi he Anke  ;) ;)



groetjes aad

Anke

Hoi Aad,
Prachtig!!!!
vooral de broedplekken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Mooie kop heeft ie en leuk met de broedvlekjes . Grtjs Ann



aad

ja he Anke ...
Dan die ouwe horny muts ook maar even ;D ;D ;D



kale plekjes doet die ander horny bird  ;D

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

18 oktober 2008, 18:12:43 #5082 Last Edit: 18 oktober 2008, 19:50:58 by Caroline
Ik kan me je teleurstelling heel erg goed voorstellen ....  verwacht je mega bonte valkjes, ma is immers zo bont dat er geen kleur in zit krijg je wildkleurtjes.

Zeker heel mooi, zeker als ze aan komen vliegen  ;) maar niet wat je verwacht.  :-\

Balen!!

Succes met rekenen en de grote wisseltruc .... ben benieuwd hoe je gaat wisselen.  ;)

Fijne zondag!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ik wist dat jij het zou begrijpen ;)

Ik ben nog druk aan het wikken of wegen.....Doe ik het wel of doe ik het niet....
Maar ik denk dat jij wel kan bedenken welk popje dan de partner van Timo zal gaan worden ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Hoge school wiskunde truc hier ?? .... snap nog steeds niks van die mutatie's en wil het ook eigenlijk niet snappen  ::)