Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Alles gaat goed hier hoor.
De valkjes zijn inderdaad aan het losvliegen nu.
Dat is voor Chico ook wel fijn, want als ze 's avonds los zijn, kan Chico nooit mee, het is dan haar beurt om te broeden :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....whaahaaa  dat heb je goed gezien he , dat Chico mee los kan nu , omdat ze 's avonds broedt , Heel attent van je hoor ! En het is goed voor Chico zodat ze eens kan lekker spelen met de anderen terwijl haar ventje aan 't broeden is , en gaat James dan vanavond los ?  Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Nee James gaat vanavond niet losvliegen ;)
Ze mogen hier 1 maal per dag een paar uur los.
Dus heeft degene die broeddienst heeft gewoon pech ;)
Nog steeds geen donsje trouwens....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Anke

Hoi Hermien,
Het is hier net het leger ;D
Groetjes Anke

Anke

Hallo allemaal,
Alex en Rena hebben op het moment heel veel interresse in hun blok.
Ze gaan erin en eruit, zitten er gezellig samen in :)
Maar...... paren doen ze NIET ::)
Wel heeel veel lief kroelen, maarja daar komen geen eitjes en donsjes van ;)
Afwachten dus maar weer.
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hey Anke ...leuk dat Rena en Alex toch intresse hebben in het blok , daar komen vast nog donsjes van ,  ja hoor , ik denk dat , gewoon mijn gevoel he ! Grtjs  Nog steeds geen donsje , het zal eerst nog even slapen zeker ?  Wat een karwei om uit dat eitje te kunnen he , wat moeten die iniminikleine petieterige donsjes zooooo heel hard werken zeg ,  ;D ;) :)

Grtjs Ann

Caroline

JE weet het maar nooit Anke .... met Rena en Alex .... kijk hier maar bij mijn Armani & Princess,  .... nooit heb ik ze zien of horen wipwappen .... de eerste ronde 3 eitjes dacht ik dan ook allen bij het schouwen onbevrucht aan te treffen en ook de tweede ronde heb ik ze het niet zien en horen doen.

De eerste ronde waren alle 3 de eitjes bevrucht, helaas geen levende jongen uit de eitjes gekropen, zoals bekend.

De tweede ronde waren van de 5 eitjes, 3 bevrucht en daar zijn de L-tjes uit gekomen dus .... je weet het nooit.

;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

He Anke,

Inmiddels al wel een jong donsje mogen verwelkomen? Als je gisteravond al een tikeitje hebt zou je toch zeggen dat die zolangzamerhand uit zou moeten komen. Ik ben erg benieuwd!

Anke

Hoi Rob,
Er wordt nog steeds driftig getikt en gepiept...
Ik vind het ook wel lang duren hoor.
Maar ik hoor ook wel eens dat het wel 48 uur kan duren...
Groetjes Anke

aad

hoi Anke

Ik heb  trouwens voor het eerst een ei horen piepen eergisteren  ::)..en na precies 24 uur was 'hij' er  ;)

Groetjes aad

Anke

Hoi,
Ik ben gewoon ongeduldig, ik wil het donsje er wel uitkijken ;D
Geduld is een schone zaak ;)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Jaaaaaaaa.....nog even he , amai hoor , wat een weg moet dat donsje afleggen om eindelijk uit het ei te kunnen he !
Zolang het ei piep ...........zo lang piet het ei........ ;D ;D

Caroline

Ik hoor ze meestal 48 uur voor het uitkomen tikken en piepen hoor .... komt vat helemaal goed.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Valkjes hebben ook structuur en discipline nodig hè? Net als wij...
Hier gaat dat ook zo hoor! Het geeft tot nu toe de beste resultaten en plezier voor mij èn de valkjes!
;D