Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke ......whaaaaaaaaaaauuuuw , Nottie is al zes weken ! Wat gaat dat vlug he ! Wat leuk dat Sonny en Nottie al echt zaadjes pellen en eten ! Heerlijk toch om ze zo te zien veranderen ook he ! Wat gaaf dat de valkjes binnenkort echt al alleen gaan wonen he ! Straks mogen ze al naar hun nieuwe baasjes he ! Grtjs Ann



Silke *

Echt leuk dat Chico en James weer met eitjes liggen ! Wist ook niet dat valkjes weeen krijgen ... Wel raar  :P
Hoe oud zijn Nottie ed nu?

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Silke,
Nottie is vandaag precies 6 weken. Hij is de oudste van het stel.
De jongste Beertje is volgende week 6 weken.
De andere kleintjes zitten daar dus tussen in :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Mooi mooi! Dus binnen een 2-tal weekjes verhuist Nottie naar Ann?

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Silke,
Ehm.... nee ;D
Ik moet eerst Luna nog bij Bonnie gaan halen.
En ik ga Luna, Nottie en Sonny naar Ann in Belgie brengen.
Dus in overleg met Ann gaan we een datum prikken, maar dat duurt nog wel even ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...alles kids daar met de valkjes ? Hahaha ...ja , heb ik even geluk dat je naar mij wilt komen he ! Natuurlijk moet je eerst nog een datum hebben wanneer je naar Bonnie gaat en dan nog naar hier he ! We gaan het gezellig maken he  !
Sorry , dat het even duurde voor ik on was maar veel te doen ,hier
;D ;D ;D  grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Gisteravond heeft Chico haar derde eitje gelegd :)
En.... EITJE 1 IS BEVRUCHT !!!!

Chico en James hebben besloten dat de drie oudste jongen heus wel zelf kunnen eten en voeren ze dus niet meer :)
Alleen Beertje krijgt nog als hij bedelt.

Het is echt een geweldig gezicht: De jongen zitten heel hard te bedelen en James doet net of hij niks hoort ;D
Dat is best knap, want ze maken een herrie :o
Eerst zat ik me alweer op te winden, zo van: waarom voert hij nou niet...
Maar James heeft wel gelijk, als ze van pa niks krijgen dan zoeken de jongen de voerbak op om te eten :)

Beau is echt de meest luie van het stel. Pas als ik hem op de voerbak zet gaat hij wel eten ::)

Het lijkt erop dat eitje 4 alweer bij Chico aan zit te komen.
Dat zou best kunnen want bij het vorige  nestje kwamen eitje 3 en 4 ook een dag na elkaar.

Dit was het weer even, ik ga zo de valkjes lekker loslaten en met de kleintjes knuffelen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
De valkjes hebben hier vanmorgen maar een uurtje losgevlogen.
Chico en James gingen namelijk allebei uit de kooi, en waren niet vanplan om nog eens terug te gaan voor de eitjes.
Dus... na een uurtje alles weer in de kooi.

Pas na nog een half uur.... ging James het blok weer in :o
Het is hier behoorlijk warm binnen en de eitjes waren dan ook niet echt koud (beetje lauw) maar ik zat alweer met een knoop in mijn maag ::)
Hopelijk blijven de eitjes zich goed ontwikkelen.

Chico zit er weer heeeeel zielig bij, er zit echt een ei dwars :-\
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,


wat naar dat er bij chico een ei dwars zit. ik hoop dat ze hem vandaag dan kan leggen.

ik zal voor je duimen dat het met de andere eitjes ook goed gaat komen. het is inderdaad erg warm.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ... ik dacht dat ik al reageerde maar blijkbaar was er iets misgelopen , haha !
Wat sneu voor Chico ! Ik hoop dat het ei er snel weer is , zodat ze het niet zo lastig heeft , nu zeker met het warme weer . Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het bevruchtte eitje !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het nu met Chico ? Hopelijk heeft ze dan haar eitje kunnen leggen he ! Ik vind het best knap van James dat hij ze niet voerd als ze toch al alles zelf kunnen , dat stimuleert om zelf te doen eten he , fijn van James , maar wel heel attent dat hij Bertje nog voert he ! Het is ook de jongste he ! Wat gaaf zeg , het tweede nestje al , en het gaat heel goed gaan denk ik , ik heb zo'n goed voorgevoel voor je , hopelijk gaat het net zo goed en beter zelfs nog als de eerste keer , ze zijn het al een keertje gewoon nu van de eerste nest he ! Hoe is het met die lieve kanjers van me ? Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Chico is inmiddels in het blok gekropen.
Morgen zal ik zien of er een eitje ligt.
Met alle valkjes gaat het prima!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....heel erg gefeliciteerd met het eerste bevruchte eitje alweer ! Hopelijk gaat het even goed gaan hoor ! Grtjs Ann



Caroline

Jeetje balen joh!!

Ik heb het hier ook hoor met sommige koppels, het ene koppel wil niet eens als ze een nest hebben en een ander koppels MAG niet los want die nemen het er gelijk van, en is ene uit de kooi komt prompt ook de andere uit het blok.  :-\

Ik duim voor je dat alles goed is gegaan en Chico haar eitje gewoon mag kwijt raken.

Knufje voor Dorith, is ze nog steeds zo lief van karakter??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.