Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anke,

leuk gedaan hoor! ik heb genoten en vooral de laatste foto is een mooie afsluiting, ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

21 april 2008, 11:48:21 #3076 Last Edit: 21 april 2008, 16:02:16 by Monky
Hi Anke,

Ik kan me nog heel goed het begin herinneren...  :) Ik heb werkelijk bewondering voor hoe je volgehouden hebt met het tam maken van je lieverds. Je hebt nu gewoon een schitterende verzameling valkparkieten  :D

Tot hoeveel ga je eigenlijk?  ;D

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat heb ik weer genoten van je mooie valkjes foto's ! Ze zijn weer heel mooi , en de laatste mag er gerust ok op he ! Wat een leuke valkjes zo allemaal in jouw huis he !
Ik hoop dat er nu wel eens een eitje van komt ook daar ! Ik kijk vol spanning dagelijks in jouw boekje om te zien of er iets is veranderd in die blokken van je valkjes ! Straks gaat Rena nog de eerste zijn die een eitje heeft ...hihi ! Dat zou wel ne goeie zijn he ! Veel plezier in de kindercreche deze week en wie weet gaan de valkjes deze week wel eens verrassen he !  ;D ;DGrtjs Ann



Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

•=Bonnie=•

Wat leuk je jubileumfoto's Anke :)

Er tikt en piept een eitje bij Extran & Extreme  :D

Sally

Hey Anke,

Wat leuk om te zien hoe de valkjes verandert zijn, en hoe het aantal zo gegroeit is op het jaar.
Super al die foto's, en wat had Alex veel pareltjes, zo leuk om te zien allemaal!
Echt super hoor heb ervan genoten!

Groetjes Sally

Kimm

22 april 2008, 09:42:18 #3081 Last Edit: 22 april 2008, 09:47:42 by Kimm
hoi anke,

hoe gaat het hier met je mooie valkjes?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ... ;D...hoe is het vandaag met je valkjes ? Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie genoten hebben van mijn tripje langs memory lane :)

Hoeveel valkjes het hier zullen worden???
Hi hi ik zeg echt geen aantallen meer, daar houd ik me toch niet aan :P ;D
Ik sta nog voor een paar valkjes her en der op de wachtlijst. Dus het blijven er in iedergeval geen tien ;)
Groetjes Anke

Hoi Bonnie,
Oooh een piepei!!!
Ik ga vlug even in je boekje spieken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Wat leuk zeg, een wandeling door het verleden naar het heden. Echt heel erg leuk.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je de jubileum foto's leuk vond :)
Groetjes Anke


Hallo allemaal,
Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Anja in een hele rottige situatie zit waarbij zij haar valkjes moet herplaatsen :'(
Omdat ik hier ruimte genoeg heb, komen er twee valkjes van Anja in Santpoort wonen. :)

Aankomende zondag ga ik Macy en Beauty halen.
Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat leuk dat Macy en Beauty bij jullie komt ...echt een hele toffe meid ben je hoor dat je Anja zo geholpen hebt ! Ik vind het super dat je iets kan doen voor haar ! Gefeliciteerd ook met hen , je zal echt hele leuke en prachtige valkjes hebben aan ze ! Ik kan spijtig genoeg niet zo ver geraken ,anders kon ik haar ook zo helpen , maar ik heb ook iets anders in petto ....dat vertel ik later wel !Hoe is het daar met jouw valkjes en de broedblokken ? Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Super gedaan zo met de foto's.

En heel erg fijn dat jij Macy en Beauty onder je hoede gaat nemen.
Wij gaan zaterdag Yabber en Yesni halen.

Mara

Hoi Anke

Geweldig dat jij Beauty en Macy wilt opvangen, heel erg geweldig. Ik ga zondag ook drie valkjes ophalen. Dus dan zie ik je waarschijnlijk zondag.  :)

Groetjes

Mara

Kimm

hoi anke,

ook van jou vind ik het top dat je valkjes gaat overnemen van anja. dat mag gezegt worden!

succes en sterkte bij het ophalen. het zal voor hun niet meevallen, maar ze komen heel goed terecht.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010