Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

carco

Fijne vakantie en hartstikke goed dat Tinca al trosgierst uit je hand eet.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kaatje

Hoi Anke,

Wat een heerlijke foto's en natuurlijk krijg je dat voor elkaar !! En wat heerlijk snel !! Ik heb er echt een heel goed gevoel over dat Tinka sneller tam is dan dat we denken, .... wat een ontzettend lief snuitje heeft ze zeg !!

Nou meid, geniet maar heel erg van de vakantie en het tam maken, ... voordat je weer begint met werken weet ik haast zeker dat je het weer klaargespeeld hebt en Tinka al zo goed als helemaal gewend en tam is !!!

Super hoor en mijn complimenten voor het tam maken, .... jij bent daar echt een genie in !!

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi Anke,

Sjoooo zeg, wat een stap in de goede richting zeg!
Je zult zien dat het helemaal goed komt met prachtige Tinka!
Als je het vertrouwen heeft, dan denk ik dat ze gewoon gezellig mee hobbelt met de rest.

Groetjes Manon

Silke *

Hoi Anke,

Wat supergeweldig dat Tinka al zo'n vooruitgang heeft gemaakt! Proficiat en geniet van de vakantie!

Groetjes
Silke

Anke

Hallo allemaal,
Wat leuk dat jullie allemaal zo meeleven :)
Tinka doet het echt supergoed en heeft vanmorgen zelfs aan mijn vingernagel zitten voelen zonder dat er trosgierst in de buurt was. Trosgierst heeft ze tussen mijn vingers door zitten eten.

De andere valkjes zijn nu weer lekker los en af en toe wordt er luidruchtig gecommuniceerd met het voor hen onzichtbare valkje :) Tinka roept dan vrolijk terug :)

Verder zit ik gewoon te genieten van het feit dat er 11 vrije dagen in het verschiet liggen, heerlijk ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi Anke;
Wat heerlijk hè zoveel vrije dag.  Geniet ervan hè!
Afgelopen zondagavond ( bijna een week geleden dus ) heb ik nog gewerkt en daarna dus niet meer.Ik hoef pas weer 2de kerstdag te werken en de dag daarna en dan pas weer op 1 januari dus ben veel vrij...ook zo heerlijk  ;D
Lekker veel tijd voor andere dingen.
Hele fijne vakantie hè.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Anke,

Ik wil je ook even enorm veel plezier wensen met je 11 dagen vakantie, Elf dagen vakantie betekent bij jou vaak 11 dagen genieten van de valkjes en andere dieren, heerlijk hoor meid ... het is je gegund, geniet er maar fijn van en rust maar lekker uit na al die drukke dagen in december  :D

Groetjes Karin

Anke

Hoi Peggy,
Dank je wel, ik ga zeker genieten van mijn vakantie.
En ik wens jou ook veel plezier met je vrije dagen ;D
Groetjes Anke

Hoi Karin,
Jij kent mij zo langzamerhand wel goed :)
Ik heb inderdaad weinig gepland deze vakantie en ga mij lekker met de valkjes bezighouden ;D
En ik kan jou lekker volgen in je dagboekje want jij gaat al vlug de kleintjes halen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Heel goed gedaan !! Tinca wordt nog eens een tamme
wacht maar !! Grtjs Ann



*Manon*

Fijne vakantie Anke,

Wij zullen, als ik het goed begrijp, aardig goed door je op de hoogte worden gehouden in je valkjeshuishouding hé ;)

Geniet maar lekker van ze en... van je vakantie natuurlijk!

Groetjes Manon

♥Debby♥

Hele fijne vakantie Anke..

je hebt alle tijd om heerlijk te genieten!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hallo allemaal,
Tijd om foto's te plaatsen ;D

Chico geniet van een kroelsessie






De drie wijzen op de tv :)


Max


James zit te rusten


Gezellig samen op de stoel


Hangjongeren :)


Timo zit ook graag op de schilderijtjes


Meneer en mevrouw valkpakiet


James


Alex laat zien hoe zijn pareltjes steeds minder worden




Close-upje van Timo


Tinka in de computer kamer






Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

HOi Anke,

Wat zijn de foto's echt geweldig om te zien en om te genieten!  :o
Geweldig Chico die geniet van een kroelsessie en om die grappige valkjes te zien zitten op de tv  :D

Ik heb genoten!

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Wat leuke foto's heb je weer gemaakt van je valkjes !! Tinca is ook een heel mooi valkje !! En de andere valkjes zijn ook natuurlijk !!Hele mooie foto's trouwens hoor Anke !!Grtjs Ann



Anke

Hoi Silke en Ann,
Fijn dat jullie genoten hebben van de foto's!

Hallo allemaal,
Timo krijgt op dit moment de  prijs voor het eigenwijste valkje ::)
Hij heeft namelijk besloten dat het NIET leuk is om de kooi weer in te gaan....

Hij stapt braaf op, laat zich door de kamer dragen.... maar zodra ik de beweging maak om hem in de kooi te zetten.... floep... weg is Timo :o

En zo gaat dat een hele poos door. Gisteren was Timo gewoon helemaal buitenadem, maar mooi NIETde kooi ingaan... Dus heb ik hem bij kop en kont gepakt en in de kooi gezet, want IK ben de baas ;D

Vandaag was het weer hetzelfde laken een pak. Tijdens het losvliegen had ik wel flink geoefend met opstappen en rondlopen maar de kooi in... mooi NIET ::)

Nu is Timo redelijk gecharmeerd van Max en dus heb ik Max gebruikt om Timo de kooi in te krijgen. Allebei op een vinger en dan net doen of Max ook de kooi ingaat.
Natuurlijk gaat Max niet, maar Timo zet ik er wel vlug in ;D
Gemeen he van mij....

Waarschijnlijk vindt Timo het gewoon niet leuk dat hij alleen de kooi in moet. Maar ja op een partner moet hij nog even wachten :)

Ik ben benieuwd hoe Timo het morgen doet 8)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes