Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Super dat we toch nog wat foto's krijgen.
Ik geniet er elke keer weer van.

Groetjes anja

Wilma1

Ik hoorde hier iedereen schréééééuwen om foto's , dus dacht "ik ga eens ff kijken "  ;D

Wat een "poepies" , knabbelen ze het riet niet kapot ??? ??? Zou zonde zij  van die  mooie stoel en bank!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Anke,


Yes yes yes het is donderdag. Ik kom vanmiddag kijken want ik moet zo naar het ZKH. Aangezien dat dat uren gaat duren.................

Groetjes Anja

Monky

Hi Anke,

Je hebt weer heerlijke foto's geplaatst  :D :D :D
Daar kan ik nu heel blij van worden   ;D

Groetjes,
Monky

Anke

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie van de foto's hebben genoten ;D
@Anja: Ik hoop dat het is meegevallen in het ziekenhuis!
@Wilma: Eh... ja ze knagen hier aan alles, dus ook aan de bank en de stoelen.... Tja dat weet je he als je valkjes hebt ;)
@Monky: Fijn dat ik je blij heb kunnen maken.
Vanmiddag komen er nog meer foto's, het fototoestel doet  hier goed zijn best ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Hoi Anke, wat een mooie foto's weer.. ze hebben het vast heel goed bij jou.. wat heerlijk zeg zoveel gezelligheid in huis!

Groetjes Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Debby,
Het is hier hartstikke gezellig ;D
Ik geniet er altijd zo van als ze lekker los vliegen en ondeugende dingen doen :)
Of gewoon lekker met een kop koffie bij de volieres gaan zitten en dan "Valkjes TV" kijken... zaaaaalig ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Mijn verhaal van hetzkh heb ik in het cafeetje geplaatst.

Maarre...............het is al middag ;D ;D ;D

Groetjes Anja ;D

Anke

Hoi Anja,
Jij bent net een kalender met ingebouwde klok, je weet altijd precies welke dag het is en hoe laat ;D ;D ;D ;D
Foto's komen eraan!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Anke

Hallo allemaal,
Hier zijn ze dan de beloofde foto's

Chico op de bakjes van de katten


James bekijkt het allemaal eens goed


Jaco aan het poseren


Mijntje op het speelplaatsje


Max inspecteert de kattenmand


Alex op zijn favoriete plekje


Mijntje en James op de tafel. Max is onderweg en Jaco kijkt boos naar...?


Mijntje en James aan het lounchen


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Super weer hoor.
Gaan jou valkjes nou nooit eens badderen in die waterbakjes. Hier doen ze dat nl wel in de hondenbakken.

Groetjes anja

Anke

Hoi Anja,
Chico is de enige die wel eens een bad neemt in de waterbakjes. De rest van de valkjes is blijkbaar een stel viespukken want die willen niet in bad ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Die zullen dan erg lekker ruiken denk ik ;D ;D ;D
Zullen we samen eens een valkjes parfumlijn op gaan zetten?


Groetjes Anja

Anke

Wahahaha die kunnen we dan gaan verkopen in ons vijf sterren Valkjes resort ;D ;D ;D ;D ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes