19 april 2024, 19:43:33

hallo ik ben Til

Gestart door Anke, 29 april 2007, 11:54:52

« vorige - volgende »

Anke

Hallo allemaal,
Ik ben Til (in het dagelijks leven heet ik anke, maar op fora eigenlijk automatisch Til)
Bij het zoeken naar info over het tam maken van valkjes, kwam ik dit forum tegen.
Sinds een week heb ik weer twee valkjes, Jaco en Mijntje genaamd. Hiervoor heb ik ook valkjes gehad waarvan de laatste ongeveer drie weken geleden op 14 jarige leeftijd is overleden :'(

Het was wel erg stil in huis dus.... nu heb ik weer gezellig valkjes in huis ;)
Omdat ik vier dagen in de week werk, heb ik ervoor gekozen om twee valkjes te nemen. Toch wil ik wel proberen om ze handtam te maken. Ik heb dan ook vol belangstelling het topic daarover op dit forum gelezen.
Ze zijn er nu een week en vinden het al prima als ik met de handen in het hok kom, ze gaan wel ergens anders zitten maar kijken nieuwsgierig wat ik aan het doen ben :) Ik weet niet precies hoe oude ze zijn.
Ik zal vlug foto's maken en ze hier neerzetten, maar eerst moeten de batterijen nog even laden :)
Heb je nog vragen? stel ze gerust ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Riny


Hoy Til
Welkom op ons valkparkietenforum.
Ik hoop dat je hier veel leerzame, en gezellige uurtjes door zult gaan brengen.
Groetjes Riny

Anke

Hoi Riny,
Dank je wel :)
Ik vind het erg leuk om hier op het forum van alles over de valkjes te lezen. Vooral de dagboeken vind ik heel leerzaam en door de foto's doe ik veel ideeën op.
Kortom ik zal hier regelmatig aanwezig zijn.
Uit ervaring weet ik dat fora's voor mij heel verslavend werken ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes