20 april 2024, 01:15:26

mijn lutino 68 is aangevallen door man valk

Gestart door mon, 6 september 2003, 14:25:03

« vorige - volgende »

mon

dit wordt echt vervelend mijn valk beter bekend als lutino68
is heel hard gebeten in zijn poot.
hebben jullie ervaring met agressie bij valken ik wordt hier wanhopig van
ik denk dat ik het mannetje weg moet doen hij valt nu ook buiten de kooi aan vreselijk dit.
nou is het jammere dat hij een koppel is met mijn geparelde dame
iedereen die ervaring heb met AGRESSIE WILLEN JULLIE REAGEREN!!!!!!!!!!!  IK DACHT HET KOM DOOR HET BROEDBLOK MAAR HIJ DOET HET OOK BUITEN DE KOOI EN ALS ER EEN VALK TOEVALLIG LAND OP DE KOOI MONIQUE

Lique

Hoi MOn,

Ik ken het probleem.
K.C. doet dit bij andere mannen, als hij met P.D. een nest wil beginnen. Ook probeert hij P.D. dan aan te vallen, maar uit dit op de manier van PLukken.
P.D. heeft nou dan ook bijna geen veer meer op haar kop.
Het zal wel beter worden, maar wel ieder jaar terug komen.
Hoe is de poot? bloedt deze erg?

groetjes lique

mon

bloed valt mee maar staat af en toe op zijn poot maar heb er zeker veel last van.hoe herken je een gebroken poot,de [poot is niet dik alleen wat rood en hou pootje omhoog.
lique moet ik die man valk wegdoen want dan bel ik leon en breng hem weg want dit wordt tegek alledrie de valkje accepteren mekaar en deze blijft aanvallen.

Lique

Hoi Mon, als je er geen vertrouwen in hebt, moet je hem zeker weg doen, maar ik herken het wel, en zal K.C. voor geen goud weg willen doen.
Als hij bijterig wordt, zet ik hem apart met P.D. en hebben ze de rust om te beginnen met leggen.
Een gebroken poot, dan kan hij er totaal niet op staan.
Ik zou er eerst maar even goed over nadenken, over wat je gaat beslissen.

Groetjes LIque

mon

lique wil jij even op de chat komen groetjes monique.

mon

lique ik heb even dierenarts feld gebeld zijn pootje is niet gebroken heb wel een wond die moet ik insmeren met uierzalf dus dat ga ik doen.nog bedank voor jou snelle reaktie.
groetjes monique

Lique

Hoi mon,

Helaas zag ik je berichtje te laat, wij waren al onderweg naar Meppel.
Maar blij dat het niet gebroken is. En goed insmeren met uierzalf is ook heel goed.

Sterkte.

Groetjes Lique