28 maart 2024, 18:38:46

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Caroline

Gefeliciteerd en een hele fijne dag!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ivy

Kleine hello vanuit de schatkamer :)
Vandaag is er na een lange tijd weer een baby valkje geboren...
Leia en Bobby hebben een nestje gemaakt onder de radiator in het hoekje, hier zaten twee bevruchte eitjes in...
De eerste baby ooit voor Leia en Bobby dus ik hoop dat alles goed gaat.
Ik had net geluk - eitje was aan het uitkomen en lag net buiten Bobby dus ik ga zo nog een filmpje uploaden op youtube en plaats ik die hier :)
Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Hey, welkom terug.  8)

Gefeliciteerd met je donsje.

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

hoi hoi Ivy,

Leuk je hier weer te zien!
Ik ga je zeker weer volgen  :D

Het valkje Bibi die ik vorig jaar bij je gekocht heb, is helaas vorige maand overleden.... heel plotseling, ze had eindelijk een partner, ze hadden een nestje van 6 eitjes, allemaal bevrucht, ze deden het supergoed... tot de donsjes geboren werden, toen begonnen ze ( wie het deed weet ik niet) aan de vleugeltjes te pikken tot bloedens toe en de jongen zijn allemaal dood gegaan.
Ik had ze samen in de voliere gezet, een paar weken later zat ze wat bollig, ze at wel en twee dagen later zat ze smorgens dood in het binnenhok.

heel triest allemaal  :'(

Gefeliciteerd met je kleine dons  :-*

Groetjes Manon

Sanna

Aaaaahhhh... gefeliciteerd met de nieuwe beebs!! ;D Zit het hele spul nog onder de radiotor? Ze weten het wel uit te kiezen bij jou hoor :D. 't Zal mij benieuwen wat voor kleurtjes het worden...

Groetjes, Sanna

Ivy



Ik hoop dat het zo ook werkt... De kleur wordt nog afwachten maar mama cinnamon en papa cinnamon zal niet erg verrassend zijn denk ik :D
Uiteraard zitten ze onder de kachel - 1 blok ophangen gaat natuurlijk ook niet, dus ik liet ze maar gaan. Gaat wel goed. Kleintje wordt ook goed gevoerd al. Leia is een rustige mama gelukkig, ik kan er heel makkelijk bij zonder te veel gedoe ...

Met de rest van de voggies gaat het goed, ze laten het 'nestje' gewoon met rust.

Hoi Caroline.
Dankjewel! Ik zal ook eens spieken in jouw boekje, ben benieuwd hoeveel vogeltjes heb je inmiddels :D

Hi Manon.
Zielig van Bibi :( en van de donsjes ook.
Met de rest van de valkjes gaat het goed? :)

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Ivana,

Wat heeft dat gespuis van jou nu weer uitgespookt! Onder de radiator?? Ja al zou je ze verplaatsen naar een blok, dan wil iedereen er in  ;D ;D

Wel weer uniek. Die van mij hadden toen hun nest in de tv kast, gelukkig had ik het op tijd door en zaten ze op neppertjes. Dat heb je, als ze alle vrijheid hebben  :D

Liefs, G

Monky

Hey Ivana,

Leuk dat je er weer bent. Ik had vorige week nog in Sanna's boekje geschreven dat ik aan je gedacht had omdat nu ondertussen Yaro en Yara beide 4 jaar zijn geworden  :D Ik vroeg me al af hoe het met je was.

Ik geloof  dat je daar een heel duidelijk antwoord op had hahaha.

Leuk dat je weer jongen hebt... onder de radiator  ;D ;D ;D Is weer eens iets anders.

Welkom terug.

Groetjes,
Monky

Sanna

Citaat van: Ivy op 26 juli 2010, 23:28:40
De kleur wordt nog afwachten maar mama cinnamon en papa cinnamon zal niet erg verrassend zijn denk ik :D


O ja, das waar ook... allebei cinnamon ;D.

Kaatje

Hoi Ivana,

Leuk om je ook weer op valkparkiet te zien, en een nestje onder bij de radiator ... ik zie het al helemaal voor me, hihi en wat zijn het toch vreemde vogels soms  ;)

Wat een lief donsje en wat fijn dat leia een rustige mama is, dat gaat helemaal goed komen, daar bij de radiator.

Fijn om te weten dat Paco en de meiden straks tijdens de vakantie weer op een goed en vertrouwd adresje zitten, we hebben uiteraard nog contact maar nogmaals alvast bedankt, dat is weer een hele geruststelling  :-*

Liefs, Karin

Ivy

Ja inderdaad. Blok heeft geen zin, dan gaan ze met iedereen vechten. Op deze manier is het aantal nodige nepeitjes nog beperkt...
Het zijn twee donsjes geworden, de tweede is dinsdag uit het eitje gekomen.

Het nestje hebben ze gemaakt achter een zak houtsnippers, wordt straks super leuk met schoonmaak  :-X

Maar het zijn hele goede ouders tot nu toe, de kleintjes worden heel goed gevoerd, ook 's nachts.
Nu nog afwachten of Bobby en Leia ook gaan plukken omdat ze zelf ook geplukt waren... Ben benieuwd.

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Ahhh, leuk dat het zulke goeie ouders zijn. Dat het maar een stel mooie gezonde valkjes mogen worden ;). En ach, de schoonmaak... daar hebben ze jou toch voor?? ;D ;D ;D

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi hoi.
Heb net een fototje gemaakt... is wel makkelijk zo, geen gedoe met het blok haha. Beide donsjes maken het goed.



Heb wel een poepschilderij aan de muur verwacht maar ze gedragen ze zich nog wel goed... ik denk dat ik zo wel een keukenrol papier op de muur ga plakken maar ja, dat vreet leia & bobby natuurlijk op...  ::)

Dat was hem weer ...
Groetjes,

Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Ach gos, wat een gekkies.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

levert leuke fotootjes op Ivana, eens iets anders dan fotootjes uit het blok  ;)

Groetjes Manon