18 april 2024, 06:36:10

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi hoi.

Ik kon het toch niet laten om foto's met flits te maken. Ik vind valkjes met net doorgekomen pennetjes zo schattig... Dus ik ga jullie ook een beetje verwennen.
Blazen kunnen ze alle drie erg hard!

Het oudste kleintje


Zijn lutino zusje


en uk


Hij is echter niet meer de jongste in de schatkamer, want vandaag is het kleintje van Joepie en Sammy uitgekomen. Hij heeft donkere oogjes, dus het kan een wildkleurtje of cinnamon worden. Het zal wel weer afwachten zijn op veertjes...

Met z'n allen!


De jongste durft nu ook mee te blazen


En wat word je daar moe van!
Aaaah  :P





Hoi Aad.
Leia is inderdaad goed met broeden, alleen papa broed niet mee en of hij mee zal voeren daar twijfel ik ook aan. Ik weet niet of ik het slim vind dat ze in haar eentje jonkies moet grootbrengen... Maar ik ga voor een weekje naar mijn moeder en mijn vriendin komt wel hier voor een week om ze te verzorgen, maar ze is niet getraind voor noodgevallen :D
Dus ik laat de eitjes liever onder een ervaren koppel... Ik kijk het wel aan, misschien laat ik wat bij haar... een of twee. Het is voor haar wel een beetje zielig... maar dan als ze straks helemaal uitgeput is van het verzorgen van de kindjes is ook niet helemaal ideaal.

Ik kon natuurlijk van haar niets anders verwachten dat ze als eerste aan de tweede leg begint :D

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna



Aaaaaaaaahhhhh.....   *smelt*
;D ;D ;D

aad

Hoi Ivana

Ik smelt niet hoor.. maar moet bekennen dat het een leuke foto is  ;)
Was het onder dwang dat ze gedrieen zo poseerde ?? ;D ;D

Groetjes aad

Ivy

Hoi.
Gisteren heb ik een kleine photoshoot sessie gehouden... Ik wou een leuke kerstfoto maken met drie valkjes met kerstmutjes... nou, dat was totaal mislukt... Het was al moeilijk genoeg om 1 valkje met een mutsje op de foto te krijgen :D
Uiteindelijk heb ik dus wel een foto die ik dit jaar op mijn kerstkaartje liet drukken en die nu ook in mijn handtekening staat.

Het oudste valkje... die is toch wel het minst bang.


Ook nog even zonder mutsje :D


Lutino popje wordt erg mooi geel, het is weer een pareltje. Ze is al gereserveerd, samen met 1 van Sammies babies. Sammy heeft ook met Leia wat gespeelt en daar liggen nu drie bevruchte eitjes van onder Joepie. Dus wie weet zit daar een toekomstige mannetje van deze mooie dame tussen.



En hier nog even jong 3



Kleintje van Joepie en Sammy groeit ook hard, maar daar heb ik even geen foto's van gemaakt. Ik heb hem gisteren geringd, dat vond ik al genoeg mishandeling :D

Dus voor nu even deze foto's. Deze weekend ga ik zeker weer aan de slag, nu komen de veertjes al helemaal door bij deze drie en worden ze steeds mooiere modelletjes hehe.

Groetjes!

PS Aad, nee hoor, niks onder dwang. Mijn valkjes zijn goed opgevoed.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad


Sanna

Maar je denkt des te meer ;D ;D ;D

Monky

Hi Ivana,

Wat een heerlijke snoepies... en die foto... deze foto...

Zijn dit broertjes en zusje van Yaro en Yara?

Echt schitterend.

Ik wilde je ook een compliment geven over je handtekening. Echt super lief. Is dat een echt mutsje of eentje die je erin geedit hebt? Hoe dan ook... hij is schitterend  :-* Toch jammer dat de thema niet kerst was... ik weet zeker dat je gewonnen had  ;D

Groetjes,
Monky

aad

Hoi Ivana

Bedankt voor "jullie" kaartje  ;) ;)



Groetjes en een dikke  :-*

Ivy

Hoi.

Ik wil via deze weg even iedereen fijne kerstdagen wensen. Ik ga morgen voor een weekje naar mijn moeder, dus ik zal niet meer op het forum komen...

De drie kleintjes zijn al bijna af, ik verwacht dat voor de tijd dat ik terug ben, ze al uitgevlogen zullen zijn.

Kleine van Joepie en Sammy is een cinamonnetje. De drie eitjes van Leia die erbij lagen zijn helaas mislukt, ik denk dat Joepie en Sammy niet meer dachten dat het iets zou worden, ze lagen nu al bijna twee weken. Het is best jammer, maar goed... er liggen nog twee Leia eitjes onder Jessie en Jelle, en twee bij Leia zelf. Die zullen uitkomen op de 28 - 29 December als ze goed gaan...

En dan liggen er ook nog drie eitjes bij Mischka en Brokkie. Zo kan iedereen genieten van zijn kroost en ik dus ook...
Tweede ronde komt niet, of ze krijgen allemaal neppers, tenzij het storm loopt met aanvragen, maar dat zal wel niet...

Het wordt straks zoeken voor huisjes voor de twee wildkleur broertjes, lutino popje heeft al een huisje en het cinammon mannetje ... (Aad, hebbuh?) kan ik met het popje plaatsen.

Dus bij deze nogmaals

PRETTIGE KERSTDAGEN!!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna


aad


Monky

24 december 2008, 00:06:48 #717 Last Edit: 24 december 2008, 10:01:11 by Monky


Bedankt voor je lieve kerstkaart  :)

Mara


Anja