29 maart 2024, 10:17:34

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Ivy

Bedankt iedereen voor de lieve felicitaties :)
Het tweede jonkie is een lutino popje. Nicky heeft dan nog een eitje van haarzelf en eentje van Joepie en Sammy, die ik heb onderlegd toen die andere twee nog voetbal mee speelden. Is tegelijk gelegd met de laatste ei van Nicky en Makker.
Nu heb ik de rest van de eitjes geschouwd van Joepie en Sammy, maar het eitje die onder Nicky ligt schijnt op dit moment de enige bevruchte ei te zijn. Ik weet nou niet of ik Nicky en Makker beter alle vier kan laten grootbrengen en kijken of Sammy en Joepie nog een keer willen proberen, of het enige eitje toch bij de ouders leggen... dillema dillema :) Ik weet niet of het goed zou gaan met maar eentje in het nestje, Sammy plukt toch wel een beetje en als er maar 1 slachtoffer zit, ben ik bang dat ie erg veel aandacht zou krijgen...

Ik ben morgen vrij, dus ik zal dan ook wat foto's maken bij daglicht, die vind ik veel mooier dan met flits.
Dan zal ik de kleine ino proper voorstellen. Moet nog even een werknaam verzinnen :D

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Goedemorgen Ivana  ;)

Fijne dag vandaag  :-*

Groetjes aad

Ivy

Laatste baby van Makker en Nicky is vandaag uit het eitje gekomen.
Hier zijn ze dan, de kleine trio



Mijn snoepjes :D
Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♥Debby♥

oooooooooooo wat een schattige foto!!!!!!!!!!

gefeliciteerd met je 3 donsjes hoor.. ze zijn supermooi!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Wat liehieeeffffffff !!!  :-*  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sanna

Aaaaaaaaaaaaaahhhhh...... wat een scheetjesssss :-*.

Groetjes, Sanna

aad

Citaat van: Sanna op 25 november 2008, 13:37:53
Aaaaaaaaaaaaaahhhhh...... wat een scheetjesssss :-*.

Groetjes, Sanna


Citaat van: *Yvon op 25 november 2008, 13:31:06
Hoi hoi

Wat liehieeeffffffff !!!  :-*  :D



Groetjes Yvon



Citaat van: ♥Debby♥ op 25 november 2008, 13:14:35
oooooooooooo wat een schattige foto!!!!!!!!!!

gefeliciteerd met je 3 donsjes hoor.. ze zijn supermooi!



Zijn toch gewoon griezels  ;) ;) :P :P

Sanna

Citaat van: aad op 25 november 2008, 18:29:22
Zijn toch gewoon griezels  ;) ;) :P :P


Cultuurbarbaar!!

aad


Sanna


*Yvon


Ok,zoals ze nu zijn,zijn ze niet de mooiste  ;)
maar wel heel liehieeeefffff !!  :P ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Hoi hoi!

Het enige eitje van Joepie is bezig. Het zal dus niet zo lang meer duren voordat ik een baby Joepie heb. Ben benieuwd wat ze nu voor mij 'gekookt' hebben.

Leia begon aan haar tweede leg. Echter, deze keer een verandering - ze heeft wel met Sammy hard aan gewerkt, het eerste eitje is bevrucht. Ik heb deze wel onder Joepie gelegd omdat Leia alleen zit, ik durf het toch niet aan om haar jonkies uit te laten komen, maar ik ben benieuwd wat er uitkomt...

De drie kleintjes van Makker en Nicky groeien als kool. De pennetjes komen al door, ze zijn alle drie geringd. Ik vind het jammer dat het de laatste dagen zo donker is, de foto's die ik in het weekend heb gemaakt zijn ook niet super gelukt... maar goed, jullie hebben wel een idee  ;D

Het oudste valkje


De foto's zijn wel van zaterdag, nu is het kuifje al goed zichtbaar en kleintje wordt veel donkerder.



Kleine lutinotje. Ben benieuwd of het wel of geen parels worden...



en als laatst een groepsfoto...

Groetjes!

Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Citaat van: Ivy op  2 december 2008, 22:36:36
Hoi hoi

Leia begon aan haar tweede leg. Echter, deze keer een verandering - ze heeft wel met Sammy hard aan gewerkt, het eerste eitje is bevrucht. Ik heb deze wel onder Joepie gelegd omdat Leia alleen zit, ik durf het toch niet aan om haar jonkies uit te laten komen, maar ik ben benieuwd wat er uitkomt...

De drie kleintjes van Makker en Nicky groeien als kool. De pennetjes komen al door, ze zijn alle drie geringd. Ik vind het jammer dat het de laatste dagen zo donker is

Ivana


Goedemorgen Ivana

Waarom durf je dat niet ? Hier zit lucky ook meestal alleen  :)
Goede moeder zal het zijn hoor ;)
En ook zo een eilegster naar het blijkt  ::)

En je hebt toch al stroom in huis??
Kan je toch lampje aan doen ?? ;D ;D

Groetjes en een  :-* aad


Anja

En is het eitje al uitgekomen?

Wat een lieffiesssssssssssss

Liefs Anja

Sanna

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat goed!!! Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden hoor. En dat lutinootje, *zucht* :-* ;D.

Groetjes, Sanna