29 maart 2024, 11:22:45

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi!
Ik ga zeker meer foto's maken... Heb nu een nieuwe tak opgehangen, voggies zijn er gek op, vooral Makker en Nicky... en twee blokken :D. Er komen nog twee bij, ik ga kijken wie met wie zal willen, ik wil graag dat de singles wel koppeltjes gaan vormen, dan zie ik ook wie er over is... en dan nadenken of het 9 blijft, of 10... of toch liever 8. Het is wel lastig...

Nu kan het eindelijk, we zijn hier al 'settled down' en ik kan genieten van mijn voggies. Nu nog even een tv en kunnen we weer samen popcorn eten en filmpje kijken net als vroeger, toen ik ze in de oude huis in de woonkamer had  ;D

Nicky en Makker durven al goed in de woonkamer te komen, ze zitten wel nog meestal op mij, maar de leuning van de bank gaat ook wel. Leia komt soms wel een kroel halen.

Iedereen heeft hier wel al een rondje gevlogen, maar ze kunnen hier vooralsnog niet echt goede zitplekken vinden. Ik wil straks iets voor het raam hangen, moet wel nog iemand vinden die gaten in het plafond voor mij wil boren  ;D of genoeg lef vinden om het zelf te doen... we zien wel wat eerder gebeurt...

Blokken heb ik zaterdag geplaatst, ik dacht dat ik er vier had, maar achteraf bleek dat ik twee nog bij mijn ex heb liggen op zolder. Ik haal ze dit weekend wel op, want langzaam aan worden ze steeds meer interessant. Natuurlijk waren Makker en Nicky er als kippen bij ::) maar Jelle zit ook heel erg vaak aan de blokken te knagen. Ben benieuwd met wie hij eindigt... Leia of Jessie...? Alleen Brokkie interesseert het voor geen meter - die zit alleen gek te kijken als zijn ouders bezig zijn. zucht.

Dit was dus een kleine update, ik ga hier wel weer wat vaker zijn ;D

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♥Debby♥

Wat gaaf.. De blokken hangen zo dat ze er allemaal bij kunnen begrijp ik dus.. oh oh.. binnenkort weer donsjes.. Super gaaf!!

ik ben reuze benieuwd naar de foto's.. enne, heb je geen handige buurman voor die gaten?  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Ivy

Uiteraard, iedereen mag erin, die erin wil.
Ik denk wel dat ik de gaten weer moet gaan vergroten, mijn valkjes vinden ze niet groot genoeg... of ze zijn te dik, ik weet het niet :D

Handige buurmannen zijn tegewoordig moeilijk te vinden schijnt :D
Ik heb al gaten in mijn muur geboord, maar ja, met plafond is het wel wat gevoeliger - die gaten zijn wel moeilijk te camoufleren als het mis gaat :D - hoewel, met de muur ging het ook gelijk goed, ik heb vier gaten geboord om kapstok op te hangen en deze hangt nog steeds, dus wie weet... hehe.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♥Debby♥

Citaat van: Ivy op 21 oktober 2008, 19:56:03
Uiteraard, iedereen mag erin, die erin wil.
Ik denk wel dat ik de gaten weer moet gaan vergroten, mijn valkjes vinden ze niet groot genoeg... of ze zijn te dik, ik weet het niet :D

Handige buurmannen zijn tegewoordig moeilijk te vinden schijnt :D
Ik heb al gaten in mijn muur geboord, maar ja, met plafond is het wel wat gevoeliger - die gaten zijn wel moeilijk te camoufleren als het mis gaat :D - hoewel, met de muur ging het ook gelijk goed, ik heb vier gaten geboord om kapstok op te hangen en deze hangt nog steeds, dus wie weet... hehe.


heb je betonnen plafonds of gipsplaten? want als je gipsplaten hebt moet je even holle wand pluggen halen.. en dan kan het eigenlijkniet fout gaan.. boren in gips gaat makkelijk, speciale plug erin en met de schroef die je in die plug draait trek die plug samen boven je gipsplaat en hangt het als een huis..

Die pluggen gaan trouwens op gewicht.. dus wel even opletten wat je eraan wil hangen..

:D


Wat nou handige buurmannen... GIRLPOWER!  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Ivy

Helaas beton... ja het wordt hoogstwaarschijnlijk wel girl power... sinds ik het huis heb, heb ik geleerd dat ik best wel voor mezelf kan zorgen en mannen zijn eerder voor de sier :P ;D

Maar goed, ik wil niet te veel off topic anders wordt ik door modjes aangesproken 8)




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Een goede klopboor/hamerboor .. dan lukt het wel.. :D
En anders moet ik maar weer eens bakkie komen doen  ;) ;)

Groetjes aad

Caroline

Leuk dat je weer vaker online gaat komen.  :D

Succes met de kweek!!

En .... je girlpower.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Heej Ivana!

Lekker hè, gesetteld zijn? ;) Ah joh, komt best goed met die gaten. Aad staat al te trappelen ;D Overigens, de rest van het forum staat inmiddels denk ik te trappelen om foto's. IK ben in ieder geval ZEER BENIEUWD ;D ;D.

Succes nog met de laatste restjes he?

Groetejs, Sanna

candy

Hallo Papa, mama en de rest,

Hier is jullie kleine meid ook een keertje weer met een klein berichtje.
Hoe is het bij jullie in het verre Almere. Ik heb gelezen dat jullie de hele verhuizing achter de rug hebben en daarbij een paar weken op gesloten waren, omdat er eerst een deur voor het schatkamertje moest komen. Maar zijn jullie al een beetje gewend aan het nieuwe huis? Die tak voor het raam lijkt mij prachtig. Ook heb ik begrepen dat er weer nestblokjes zijn. Helaas krijgen wij die hier niet van de baasjes.
Helaas zijn wij ook al een maandje thuis, maar dit bevalt mij eigenlijk niet zo goed als op de camping.
Op de camping waren we de hele dag los en konden we doen waar we zin aan hadden, echter moeten we hier bij de andere valkjes in de kooi. Dit is wel voor even wel leuk. Hoewel dat het veel leuker is om af en toe ook een tijdje alleen met mijn vriendje rond te scharrelen. Natuurlijk zijn we s'avonds wel met zijn allen vrij, maar dat is niet zo knus. Dus jullie begrijpen wel dat ik nu al weer uit zie naar april, omdat we dan weer lekker door de week met ons vijven zijn en de beschikking hebben over de kooi en de stander die voor een deur staat die veel open is, wat vergelijkbaar is met jullie tak.
Dit is eigenlijk wel nodig, omdat ik bang ben dat mijn vriendje Snoepie elders gaat snoepen. Er zijn namelijk twee jonge popjes bij gekomen toen we de laatste twee weken op de camping waren. Omdat het probleem vogeltjes zijn ging mijn vriendje hun leren beter over de tralies te lopen en daarbij werd ik toch jaloers, maar later ontdekte ik wat er aan de hand was en vond ik het ook leuk om hen te helpen voor zover ik dat kon. Hierdoor lijkt het mij eigenlijk ook wel leuk om eigen kindertjes te hebben, omdat je die alles kan leren.
Weten jullie wat ook heel erg leuk is? Met de baasjes mee gaan op de schouder om bij voorbeeld koffie te gaan zetten of de baasjes te gaan plagen. Ik zag dat Snoepie dit al veel deed en daarom ben ik dit ook gaan proberen.
Nog even een paar foto's van mij.

Baasje Henk plagen.

Lekker snoepen met mijn Snoepie

O wat lekker knus in de schommel.
Zo verder heb ik op dit moment niets meer te melden.
Groetjes Elfje

Ivy

Eerste eitje is gisteren gelegd... uiteraard bij Nicky en Makker.

Het gevecht om blokken verliep wel wat moeizaam - ik heb nu 5 blokken gehangen, voor elk popje eentje - want gekke Leia heeft gewoon eentje uitgezocht zonder mannetje. Jelle was heel vervelend aan het vechten met Sammy, dus nu heb ik Sammy met Joepie en Leia in 1 kooi opgesloten met twee blokken. Dit gaat wel goed.
Er hangen dus nog twee blokken en ik dat Jelle probeert Jessie te lokken, dus hopelijk worden ze toch nog een koppeltje.
Mischka met Brokkie zijn helemaal niet bezig, op zich ook niet erg...

We zien dus wat er allemaal uit gaat komen in de nieuwe schatkamer... :D

Ik blijf de foto's beloven, ik ben erg, weet ik. Sorry :-[

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Hehehe, ik had niet anders verwacht dan dat Nicky en Makker de eerste zouden zijn ;). En Leia alleen in een blok kon ook niet anders, je weet waar ze vandaan komt hè??? Bereid je maar vast voor op heeeele grote ommeletten!! ;D ;D ;D ;D

Leuk dat Jelle nou toch weer voor Jessie gaat, dat heeft het schatje wel verdiend ;).

Misch en Brok zijn geen familie van elkaar hè? Ach, wat niet is kan nog komen, het spul is nog jong. Voorbeeld genoeg hahaha.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Sanna.
Klopt, Brokkie is van Nicky en Makker en Mischka is van Joepie en Sammy. Dus ze mogen gerust... alleen denk ik dat ze beide gewoon nog liever spelen... is ook niet erg... ik zou ook blij zijn als alleen Makker en Nicky babietjes zouden maken :D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Citaat van: Sanna op  3 november 2008, 21:36:19
En Leia alleen in een blok kon ook niet anders, je weet waar ze vandaan komt hè???  Bereid je maar vast voor op heeeele grote ommeletten!! ;D ;D ;D ;D




Hoezo ?? ;) ;)

Sanna

Citaat van: aad op  4 november 2008, 05:30:03
Citaat van: Sanna op  3 november 2008, 21:36:19
En Leia alleen in een blok kon ook niet anders, je weet waar ze vandaan komt hè???  Bereid je maar vast voor op heeeele grote ommeletten!! ;D ;D ;D ;D


Hoezo ?? ;) ;)



Zomaar....   

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.