20 april 2024, 02:33:36

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Ivana,

Wat een prachtige foto's en een geweldige vogelkamer. Dat is een echte schatkamer. Mooi die twee Arthur's die er precies in kunnen. Heb je de vensterbank meegenomen of heb je weer een nieuwe gemaakt?

Je valkjes zitten er heerlijk bij. En de logeetjes ook!
Ik ben blij dat mijn kleinkinders en schoonkleinzoon het zo naar hun zin hebben!

Nog succes met de laatste inruim en opruim dingen.

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Wat een mooie vogelkamer en wat een schattige bewoners!

hele mooie foto's hoor!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Ivy

Hoi !

Ten eerste bedankt voor de complimentjes. De achtergrond kleurtje past bij de valkjes perfect, in principe is het hetzelfde als wat ze in de vorige woning hadden, alleen hebben ze hier meer licht omdat het aan het zuiden ligt of zuidwest ofzoiets. Iig, 's middags zon.

Gerda, het tafeltje heb ik meegenomen uit de oude schatkamer, maar ik ga een nieuwe maken, deze is niet hoog genoeg. Ik wil dan eentje maken uit 1 plank, deze is eigenlijk van twee kleinere stukken en er vallen dingetjes er tussen en is het dus continu rommeltje... En dan dus hoog genoeg dat hij over de kachel komt.

Ik wil er nog meer dingen ophangen - nog een paar speeltjes aan het plafond voor meer zitplekken - wie weet vinden ze op een gegeven moment de deur niet meer aantrekkelijk want daar de poep steeds van de vloer afkrabben is ook niet leuk :P, dan kunnen ze dus direct in een kooi poepen. Maar daar moeten ze nog op wachten, voor nu zijn ze voorzien van de noodzakelijkste voorzieningen hehe. Nu ga ik mijn stekkie even afmaken...

Karin, leuk dat je bent wezen spieken hier!
:D

Groetjes iig,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Welterusten Ivana  ;)

aad

hoi Ivana

Kompas kopen dan weet je het ..maar zal het Zuid/Westen zijn  ;D ;D

Maar ik zie ook nu waar die tafel in het halletje voor bedoelt was  ;)

Groetjes aad

Kaatje

Hoi Ivana,

We willen je nog een keer heel hartelijk bedanken voor de goede zorgen van Paco, Vicky, Nienah en Xena. Ze hebben het echt geweldig bij je gehad  :D

De terugreis is voorspoedig verlopen en gisteravond hebben ze weer hun vertrouwde omgeving gevonden. Ook de ontmoeting na een week was heel fijn en ging goed. Gelukkig herkende ze ons nog  :P

Vannacht is ook alles goed verlopen en nu zijn ze weer lekker aan het vliegen en schooieren in de speelplek.

Als we weer een keer op vakantie gaan dan hopen we dat Paco en de meiden weer naar jou en hun vriendjes mogen  ;)

Dikke knuffel voor al je valkjes van Paco en de meiden  :-*  :-*

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi Ivana,

Hoe gaat het met de vriendjes !? Ik dacht ik kom je even een knuffeltje brengen en zeggen dat ik vind dat je heel lekker kan kroelen en we het erg naar onze zin bij je hebben gehad !



Liefs, Paco  :-*  :-*

Ivy

Hoi Paco.
Wat lief van je, dat je me een knuffeltje kwam brengen :)
Hier alles goed hoor!
Ik heb nu grootste gedeelte van dozen al uitgepakt en in boekenkast ingeruimd, er zijn nog meer klusjes afgekomen (lampjes zijn opgehangen, wastafel in de badkamer is af enz.) en hopelijk kan ik binnenkort ook de vitrage hangen zodat valkjes veilig in de kamer kunnen komen zonder tegen raam aan te vliegen.
Deze week zijn ze wel een beetje boos, gisteren heb ik ze niet losgelaten en vandaag ook niet, want de glazenwasser zou deze week komen en ik ben bang dat er eentje zich dan te pletter vliegt als er opeens een vreemde man het raam zit te lappen...
Hopelijk komt die man wel morgen, dan kunnen ze donderdag en vrijdag wel weer los. Anders moeten ze tot de weekend wachten...

Morgen ga ik naar de concert van Bryan Adams in Ahoy, daar verheug ik me al heel lang op!

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Hoi Ivana

Raampjes schoon ?  ;)
En hoe was het concert ??  :) :)

Liefs aad  :-*

Sanna

Heej Ivana!

Wouw! wat ziet de vogelkamer er al mooi uit. Lekker dat je al zo ver opgeschoten bent. En wat een supermooie portjetjes weer van je schatjes en logee-schatjes ;). Hoe jij dat toch altijd doet, die mooie plaatjes schieten....

Ooooooooooo!!!! Ben je naar Bryan geweest??? Ik ben echt super-jaloers! Ik wilde er ook zo graag heen, maar het viel net vóór mijn thuiskomst van vakantie, ik ben gisteren pas thuisgekomen. Vertel, vertel, vertel... hoe gaaf was het???

Groetjes, Sanna

Randy

hej ivy ;D

ik ben tijdje niet langs de verhalen afdeling geweest, maar ben je niet vergeten hoor ;)

ik wil even zeggen dat ik het onwijs knap vind van je, dat je alles zo goed voor elkaar hebt nu, lekker eigen huisje,, mooie vogelkamer weer ingericht, super 8)

en je foto's, zijn ook weer onwijs sgattig!

ik hoop dat je heb genoten van je concert en dat ik je weer wat vaker spreek enz hier of in mijn dagboekje ;)

sterkte met alles, en die schatkamer gaat helemaal goed bij jou ;)


:-* Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi hoi!
Het concert was super, ik heb niet anders verwacht. Ben in 97 nog op zijn concert in Wembley geweest, het sfeer daar was leuker... Nederlanders zijn zo somber, nauwelijk mensen die meezongen of een beetje meedansten enzo. Maar goed, ik heb erg genoten en eigen feestje zitten bouwen :D
He still got it, Sanna.

Bedankt iig voor de complimenten. Ik wil nog een hoop doen aan de vogelkamer, maar nu eerst even de klusjes afmaken en opruimen, zodat ik daarna dingen voor de lol kan gaan doen.
Voggies vinden het prima zoals het nu is, ik hoor ze tenminste niet klachen :D

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Citaat van: Ivy op  5 oktober 2008, 22:20:32
Nederlanders zijn zo somber, nauwelijk mensen die meezongen of een beetje meedansten enzo.


Tja, mijn vriendin en ik waren er natuurlijk ook niet hè? Meestal krijgen wij de wave wel van de grond daar voor het podium hoor ;D ;D. Zat je in de ring? Want daar is het meestal wel saai ja. De arena is over het algemeen "big party".

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Sanna.
Nee, we stonden juist in de arena. Een tijdje stond ik achter een paar jongens waaraan je echt kon zien dat ze alleen als beveiliging gingen voor hun vriendinnen.
Op een gegeven moment gingen we iets verder naar het midden en was het wel gelijk leuker geworden.
Ik hou helemaal niet van zitten op concerten...
Maar goed, aan Bryan heeft het zeker niet gelegen :D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♥Debby♥

Hoi Ivy,

alles al helemaal naar je zin? ben stiekem heel benieuwd naar hoe het geworden is.. wil je eens een keer foto's maken?

Groetjes!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.