29 maart 2024, 05:39:07

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Ivy

Bedankt!

Jessie is weer thuis  :). Ik denk dat ze wel een beetje opgelucht is, ze kon gelijk de weg vinden haha. Maar ja, ze was ook maar twee weekjes weg...
Ik had er al vrede mee gemaakt toen ze net weg was dat ze ws weg blijft, het leek zo goed te gaan allemaal, maar ben nu wel blij dat ik haar weer terug heb want makkelijk ging het niet  :D
Jelle was de eerste die haar verwelkomt had, maar volgens mij wil ze nu even niks van mannen weten haha.

Helaas gaat Beau dus verhuizen, maar ik weet zeker dat Sanna een goed huisje voor hem vindt.

In ieder geval mag Belletje nog even logeren hier  :D. Dus heb weer eventjes elf valkjes...

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Hai Ivana,

Nou, geniet dan nog maar even lekker van Belletje, als dank dat ik Jessie heb mogen 'lenen' ;D ;). Jessie keek overigens bijzonder opgelucht uit haar kleine oogjes toen ze weer in de schatkamer was. Nee, die zal voorlopig niet met kerels aanpappen, ze heeft eventjes genoeg Beau gehad.... ::)

Liefs, Sanna

Caroline

Nee, dat is niet niks.

Heel veel sterkte.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

shit Ivana, heel veel sterkte.

Ivy

Hoi hoi.
Zoals beloofd, de foto's. Het was wel grappig vandaag - eerst zonnig, dus ik dacht - heee foto tijd. Natuurlijk was de batterij leeg, die in de lader gezet en het weer werd steeds minder.
Gelukkig komt toch af en toe zon tussen de wolken en is het me gelukt om een aantal foto'tjes te maken met die ik tevreden genoeg ben om ze op het forum te zetten :)

Ik begin met Brokkie, anders geloven jullie niet dat hij echt groot wordt :P

Ikke? Echt wel hoor...










Mischka is qua karakter net Leia, ook heel lastig om op de foto te krijgen zonder dat haar koppie voor kroeltjes vraagt.





Zo lukt het dan nog wel


met Leia ook


Want anders heeft ze nooit kuifje


Nicky heeft nu een prachtig krulletje




Makkertje


Jessie


Sammy


Joepie wil ook gekroeld


Niet? Dan eet ze de camera op!


En als uitsmijtertje Dizzy


He? Ben je niet iemand vergeten dan??


Natuurlijk niet!
Geniet maar van Dizzy en Jelle!











Groetjes en nog fijne paasmaandag!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Liiiiiiiiiiiiief..... :-* :-*

Anja


Om te  :-* :-* :-* :-* :-*

En Brokkie is idd groot geworden.

Groetjes Anja

Sanna

Heej! Je hebt een nieuwe handtekening!!



Leuk ;D ;D ;).

Groetjes, Sanna

Ivy

Tja, twee schatjes stonden er niet op, dus het moest wel gebeuren he ;D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Ja, kon ook écht niet meer zo ;D :D.

Randy

heee ivy

na onwijs lang weggeweest te zijn :-[,,ga ik het hier tog maar weer proberen een beetje te volgen  ;D

nog onwijs bedankt voor je gelukkig nieuw jaar wens, whaha k zie hem nu pas :-X k kreeg namelijk geen mails meer binnen als ik berichtje op me forum had vandaar dat ik hem nu pas zie :o

jij hetzelfde alsnog gewenst ;) en leuke fotos!!!

met de zusjes hier gaat het ook onwijs goed, ze zien er mooi uit en hebben het erg naar hun zin :P 

me eigen dagboek ga ik ook weer ff RESTYLEN en aanpassen als k strax ff tijd heb, dus houd hem in de gaten;)

:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Brokkie is geen brokkie meer maar een Bonk.  ;D
Wat een stel prachtige valken heb je toch en ze staan heelmooi op de foto.  :-*  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Hoi Ivana,
Met buffy gaat t goed hoor :)
Ze begint wel weer een raar snaveltje te krijgen, maar zover ik het kan zien is het geen mijt. Ik houd het in ieder geval goed in de gaten :)
Groetjes Saar :-*

candy

Hallo Papa, Mamma en de rest,

Hoe gaat het met jullie?
Even een klein berichtje van mij.
Wat hier nu allemaal weer gebeurt weet ik niet, maar ik moest weer op reis, maar nu gingen alle vogels die hier zijn mee. We zijn naar wat men caravan noemt gegaan.
Hier ben ik niet in de daar aanwezige kooi gezet, maar ik ben samen met Cherry, Troubles en Snoepie los op de kooi gezet. Ook Kiki de kaketoe komt iedere keer bij ons, omdat die hier een speelrek heeft en dus ook vrij is. Eten en drinken moeten we ook op dat speelrek, dus moet ik maar vriendschap sluiten met Kiki en daarom heb ik vanacht maar bij hem geslapen, wat wel een raar gevoel is met zo'n veel grotere vogel.
Zo dit was het weer voor deze keer en ik vertel jullie de volgende keer weer meer hoe dit allemaal afloopt, omdat ik dat ook nog niet weet. Maar ik kijk hier mijn ogen uit wat hier allemaal kan.

De groetjes van Elfje en de anderen.

Saar

Citaat van: Saar op 18 april 2008, 11:45:51
Hoi Ivana,
Met buffy gaat t goed hoor :)
Ze begint wel weer een raar snaveltje te krijgen, maar zover ik het kan zien is het geen mijt. Ik houd het in ieder geval goed in de gaten :)
Groetjes Saar :-*


helaas zag ik toch korstjes... Dus ze heeft weer mijt :-\
Morgen ga ik creme halen om op haar snavel te smeren...
Groetjes Saar :-*