28 maart 2024, 17:42:56

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Monky

Hi Ivana,

Alles goed hier?
Of is het alleen maar druk druk druk  ;D

Loop jezelf  niet voorbij, hè?

Groetjes,
Monky

aad

Hoi Ivana

Even foto plaatsen van Mama Leia  ;D ;D



Groetjes aad

Saar

Hoi Ivana,
Even een paar foto's van Buffy :D








Groetjes Saar :-*

Ivy

Hey!
Leuk dat jullie hier ook langskwamen. Ik heb genoten van de foto's! (Nu hoef ik zelf geen foto's te plaatsen meer :P)
Met mij gaat het heel goed, alleen de energie om 's avonds ook nog eens achter de pc te zitten nadat ik dat al op mijn werk gedaan heb is er niet echt... vandaar dat ik er nu wat minder ben. Maar het komt weer goed, straks zijn de dagen weer langer ;D
Met birdies gaat het heel goed, ik zal ze allemaal een knuffel van jullie geven straks.
Ik ga binnenkort echt mijn best doen om mooie foto's van ze maken, hopelijk is het dit weekend wat beter weer, dan lukken ze meestal ook beter.
Ze hebben namelijk een nieuwe speeltafel gekregen en daar wil ik natuurlijk mee pronken!  ;D
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Jaaaa nou moeten er zéker foto's komen, dat begrijp je natuurlijk wel ;D. Wij zijn zeeeeeeeeer benieuwd....

Groetjes, Sanna

Monky

Citaat van: Ivy op 11 december 2007, 23:14:40
Hey!
Leuk dat jullie hier ook langskwamen. Ik heb genoten van de foto's! (Nu hoef ik zelf geen foto's te plaatsen meer :P)


Zo makkelijk kom je er niet van af  ;D
Kom maar op met die foto's  :D

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Ivana,
Ik kom zeker kijken in het weekend naar je foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Joepie we krijgen weer foto's.

Daar wacht ik met smart op hoor.

Groetjes Anja

Ivy

16 december 2007, 18:06:02 #458 Last Edit: 17 december 2007, 00:06:53 by Gerda
Nou, hier komen ze dan...

Eerst mijn nieuwe speel/poepopvang tafel ;D


Birdies lopen er ook wel op, alleen natuurlijk niet als ik ze op de foto wil zetten, dus nu maar een leeg tafeltje. Het scheelt erg veel met poep krabben, want ze zitten meestal op de tak erboven en het was ook na een paar dagen al geen gezicht meer. Nu heb ik er snippers in, ik heb nog zo'n jungle speeltuintje besteld wat Sanna ook heeft, die wil ik daar ook neerzetten. Ze zijn nog niet helemaal gewend, bij de eerste verdachte geluid vliegen ze gelijk naar hogere gebieden, maar vooral Mischka is vaak druk aan het opruimen - snippers naar de grond gooien... hij/zij is heel netjes. Vandaag heeft hij ook met sperziebonen zitten gooien  ;D
En als ik toch over hem heb, hier wat Mischka foto's:






Ik weet niet wat hij met zijn kuifje heeft gedaan, maar er staat 1 veertje heel gek... maar hij heeft wel meer veertjes hoor, niet maar eentje!




Als hij jou zo aankijkt:


dan is er maar een ding wat je doen kan:

:-* :-* :-*

Momenteel ook erg in de rui, over een paar weken ben ik zeker of het een hij of zij is... zoals het er nu uitziet, heb ik toch het gevoel dat het een meisje is... zoveel grijs.

Brokkie aan de andere kant heeft het allang bewezen met zijn gedrag, maar nu ;D



Ja ja, we krijgen een gele smoeltje




Lekker hoor


Effe poetsen


Wat is dat op mijn staart?


Nog even en dan ziet hij er net zo mooi uit als Jelle, hier in gesprek met Gerard...
aandachtig aan het luisteren




Zijn maatje Dizzy




Makkertje


Jammie zaadje


Zoooo fluffy


en andere kant


Portretje


en met zijn vrouwtje Nicky


Nicky alleen


Huh?


Joepie


en met Sammy aan het slopen (ja, het was ooit een mandje)


en dan heb ik alleen nog foto's van Leia


mmmmmm


op het punt van springen op de camera


En als uitsmijtertje een groepsfototje


Vandaag heb ik Leia met Sammy betrapt. Winter of niet, blijkbaar slapen de hormoontjes niet.

Ik heb de kamer vandaag goed gepoetst, snippers verwisseld, toen hebben we samen broodje zitten eten.
Ik heb voor ze weer meelwormen besteld, laatste keer kreeg ik een proefzakje bij de bestelling en ze vonden het zo heerlijk! Het is wel een beetje vies gezicht, zo'n wormpje in iemand zijn snaveltje, maar als ze maar lol hebben haha.

Bedankt dat jullie ondanks dat ik er zo weinig ben toch nog langskomen!
Groetjes
Ivana en de schatjes!






Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Hey, zien jullie de foto's ook zo enorm?
Vroeger werden ze toch echt 'verkleind' op het forum zodat ze normaal op de scherm passten, maar nu heb ik hier een enorm uitgerekte pagina... hebben jullie dat ook?




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

De foto's zijn idd enorm.



Deze vind ik erg lief en mooi.

Het is het wachten waard geweest hoor.
Je hebt prachtige valkjes.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ivana,
Hi hi de foto's zijn inderdaad een beetje groot :o
Blijkbaar werkt het automatisch verkleinen even niet...
Je kan wel heel goed de  mooie valkjes zien zo ;D
Ik vind je nieuwe speeltafel ook erg mooi!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hoi Ivana,

Dit moet je even doen:

Kijk naar de eigenschappen van de foto's (rechtes klikken en dan eigenschappen) en kijk naar het aantal pixels hoog en breed.
Deel dat dan door een getal, zodat je in de buurt komt van een breedte van ongeveer 450 pixels.

Dan vul je het in op deze manier: [img width=480 height=360] in plaats van de [img] voor de foto.

Succes!

Gerda

aad

Dit is niet om aan zien  ;D ;D

Agnes

Dit heeft wel wat hoor ;)
et of ze zo uit je scherm kunnen lopen ;D

Het leest alleen een beetje moeilijk :P

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.