18 april 2024, 20:32:18

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

♥Debby♥

jemig wat een hoop moois.. schitterende foto's van nog mooiere valkjes.. ben benieuwd wanneer je de camera weer gaat hanteren.. en die foto's van makker en nicky zijn TE lief.. wat moet dat een geweldig gezicht zijn zeg.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Ivy,

Hoe gaat het hier? Alles goed met de valkjes?

Groetjes Anja

Ivy

Hoi hoi!
Bedankt voor leuke reacties! Kroelende valkjes zijn inderdaad een heerlijk gezicht Debbeltje... Het is wel grappig om die twee bezig te zien want het kroelen kan ineens overgaan in bekvechten en dan weer kroelen... Haha, een gemiddelde getrouwde koppel.

Ik heb vorige week mijn cinnamonnetje aan mijn vriendin gegeven. Hij woont nu bij Binky en Bonnie. Nu zoek ik dus nog maar 1 huisje... voor dit moppie:



Hij is nogal bangig en ik denk dat hij straks beter in een voliere mag gaan wonen. Ik weet zeker dat hij met geduld nog tam te krijgen is, maar er zijn niet zoveel mensen met geduld ;D. Hij is wel lief en vroeger liet hij zich ook gewoon kroelen, maar nu is hij gewoon lekker 'vogels'... Hij kwam vanmiddag wel bij me zitten toen Makker familie bij me zat, dus echt wild is hij niet, maar handjes liever niet hihi.

Makker en Nicky






maar ze zijn niet de enige kroelende stel:






Dizzy en Jelle. Tja wat kan ik zeggen... liefde kent geen geslacht.

Joepietje


Sammy


Leia kan niet normaal doen als ik in de buurt ben. Poseren haha, nee hoor, ik wil gekroeld!


Mijn grote schat Brokkie




en fluffy Mischka


Er passen 6 valkjes op 1 deur...


Kamertje telt nu dus 11 valkjes.
Mischka zal waarschijnlijk op mijn handtekening moeten want hij hoort er gewoon bij...  ;D

Ik heb ze vanochtend gekroeld, zaterdagen zijn echt zo leuk... Doordeweeks heb ik nu zo weinig tijd voor ze... 's Avonds zijn ze meestal al te chagrijnig om te kroelen, dus moet ik 's ochtend een half uurtje eerder op zodat ik ze nog kan kroelen voor ik naar mijn werk ga.
Maar Brokkie en Mischka staan altijd als eerste in de rij om gekroeld te worden, gevolgd door Leia. Makker die komt gewoon bij me zitten... ik kom meestal handen te kort :)

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Hoi Ivana

Nou hier heb je een paar extra handen  ;D ;D


Gerda

Hoi Ivana,

Mooie foto's!!

Vooral deze:



OK, dan kom ik binnenkort wel een HANDJE helpen  ;D ;D

Groetes, Gerda

Anja

Hoi Ivy,

Wat een super leuke foto's weer. Heerlijk dat valkjes onderling kroelen. Ik vind het altijd zo'n vertederend gezicht en roep dan altijd....kijk dan....kom eens kijken ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ivy

Wat mooie foto's zeg. Prachtig. Vooral je witmasker man.

Mara

Sanna

Citaat van: Ivy op  3 november 2007, 15:59:51
Kamertje telt nu dus 11 valkjes.
Mischka zal waarschijnlijk op mijn handtekening moeten want hij hoort er gewoon bij...  ;D


;D ;D Hihi..... ik wist het ;) :D

Je hebt geluk hoor, ik moest m'n vader steeds fouilleren als m'n ouders bij mij geweest waren, of er geen Mischkaatje en Brokkie in z'n binnenzak zaten ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Rianne

Werkelijk waar mooie foto's! Het is net of je ze zo kunt aanraken :)

Caroline

 :o Jij bent ook geweldig aan het uitbreiden!!  :D

Gave foto´s!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

sandy

eidelijk leer ik iemand kennen uit almere ik woon ook  in almere maar wat een gave valkjes heb jij ik heb er 6 van die schatjes zitten kom maar een kijken in mijnboekje sandy valkjes gr sandy

♥Debby♥

Wat een mooie foto's weer! ik hoop dat je snel een fijne voliere gaat vinden voor je moppie.. kan je dan nu nog een binnenvogel naar buiten doen? of kan dat dan pas weer in het voorjaar?

Die foto met de valkjes op de deur... 't is net of ze zeggen; kom op vrouwtje, schiet eens op.. wij zijn allang klaar om weg te gaan.. hahahahaha..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

Heey Ivy
Het gaat goed hoor met Buf :)
Ze zit inmiddels weer goed en mooi in de veertjes ;)
Groetjes Saar :-*

Ivy

Hoi hoi!
Ik heb even geen nieuwe foto's, maar dat mag ook een keertje toch? :P
Ik wilde even op jullie reageren anders denken jullie dat ik jullie negeer...

Weer bedankt voor alle complimentjes, ben blij dat jullie foto's leuk vinden, daar doe ik het ook voor ;D

Hoi Sanna.
Ja je kent me... Ik ben zeker blij dat je vader zijn zakken niet gevuld heeft met Mischka's en Brokkies haha. Dat zijn de enige twee die altijd zin hebben in het kroelen.

Hoi Caroline.
Tja, het is een beetje onbedoeld, maar het is niet anders. Volgende zomer wil ik gewoon niet gaan kweken, het is ook zo veel moeilijker om nieuwe huisjes te zoeken voor wat 'gewonere' mutaties. En zo blijven ze hier plakken. Ik kan me niet meer voorstellen om die twee maffies weg te gaan doen...
Ik zal de grotere logeerkamer straks ook moeten ombouwen tot een vogelkamer als het zo doorgaat haha.

Hoi Sandy.
Er zijn hier wel een paar leden uit Almere, alleen is het wel moeilijk om iedereen zijn profiel te bekijken om daar achter te komen haha. Maar leuk dat je geweest bent, ik zal straks zeker ook in jouw boekje kijken...

Hoi Debbeltje.
Klopt, binnenvogel mag nu niet meer naar buiten. Pas in het voorjaar weer. Tot die tijd weet ik ook 100% wat zijn geslacht is. Ik denk wel dat het een mannetje is, maar straks na zijn rui weet ik het dus zeker en misschien wordt het dan iets makkelijker. Vaak zoeken mensen een bepaald geslacht.
En ja, 11 vogels past hier nog wel maar niet als ze allemaal broeds worden. Ik heb nu eigenlijk ook een overschot aan mannen officieel, want ik heb maar vier popjes. Maar mijn homo koppeltje maakt het weer wel goed en evenwichtig.

Heeey Saar.
Ben blij dat Buf weer mooi eruitziet. En haar snaveltje, is die helemaal mooi?
Ben benieuwd of je volgend jaar oma wordt van Buffy :)

Zo, dat waren de reacties een beetje... Vogeltjes doen het goed boven nog steeds... Gelukkig zijn er al een aantal klaar met de rui, hoewel er nog steeds heel veel veertjes liggen elke dag, maar een paar weken terug kon ik het stofzuigerzak bijna gelijk omwisselen en die oude gewoon in een kussen leeggooien hihi.

Verder geen interessante dingen gebeurt, mijn werk bevalt nog steeds en er gebeuren geen schokende dingen dus alles gaat zijn gangetje :)

Groetjes allemaal en volgende keer wel weer met foto's ;D

Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Heey Ivy
Buf is nog steeds schoon :D
Dus de kuur die je hebt gegeven heeft zeker geholpen :D
Groetjes Saar :-*