28 maart 2024, 20:48:10

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Sanna

1 oktober 2007, 23:31:33 #420 Last Edit: 2 oktober 2007, 12:10:30 by Sanna
Zo, het hele spul is nu thuis. Gelukkig was het lekker donker onderweg, dus was het aardig rustig in de auto. Thuis heb ik jouw lady-kooi naast de mijne gezet, dat gaat prima. Ik dacht eerst Belle, Beau, Pino en Leia in mijn kooi en Brokkie en Mischa in de lady, maar Beau zat zo vervelend tegen Pino en Leia te doen :-\... Steeds blazen en happen. Dus ik heb hem even in de lady erbij gezet, maar ik weet nog niet of ik dat zo vannacht houd. Want nou heeft Beau weer de jonkies in een hoek gedreven en zit hij steeds te happen en te blazen naar hun. Je kan echt merken dat hij, nu hij weer op eigen terrein is, helemaal de baas is. Dus je hoort morgen wel hoe de uiteindelijke verdeling geworden is ;D. Er is in ieder geval ruimte zat voor 6 vogeltjes zo ;).

Slaap lekker en over 2 weekjes heb je al je schatjes weer terug ;D.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Ik moest even terug lezen om te begrijpen waarom je Brokkie en Leia mee hebt genomen....

Veel plezier met je logeetjes.

En Ivy,

Je hebt hele mooie foto's gemaakt.

Mara

Sanna

Heej Ivana,

Niet om je de ogen uit te steken ofz o hoor... maar Leia stapt keurig op, laat zich heerlijk kroelen en zit in een vloek en een zucht in de kooi........ ;D ;D ;D ;D

Have a nice day!
Sanna
:P ;D

Ivy

Hoi Sanna.
Ik hoor het wel over twee weken of je nog zo gaat praten ;) ;D
En gedraagt Beau zich nu wel een beetje?

Hoi Mara.
Klopt, Brokkie, Leia en Mischka zitten nu voor twee weken bij Sanna. Ik ga volgende week naar Griekenland en dan heb ik de risicogroepvogeltjes maar uit laten logeren. De rest wordt wel dagelijks gevoerd door mijn schoonzus, maar ik wou de brokkenpilootje en stresskippie liever niet achterlaten...

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

HOi Ivy

Dat is begrijpelijk dat je de risicogroep niet alleen thuis wilt laten. En ik weet zeker dat ze bij Sanna in goede handen zijn!

Mara

Sanna

Citaat van: Ivy op  2 oktober 2007, 18:56:04
Hoi Sanna.
Ik hoor het wel over twee weken of je nog zo gaat praten ;) ;D
En gedraagt Beau zich nu wel een beetje?


Leia gedraagt zich nog steeds voorbeeldig ;), het is Mischa die ik steeds moet pakken ::). Maar ik mag hem nog wel kroelen gelukkig ;D ;D. Beau gedraagt zich weer voorbeeldig, ik heb uren met hem zitten knuffelen vandaag... en met Belle, en met Pino, en met Leia, en met Brokkie..... ;D ;D

aad

Toch al weer terug uit griekenland?? ;)
Even de boel omhoog halen  :P

Ivy

Hoi Aad!
Bedankt voor het omhoog halen... ik kon het boekje niet meer vinden, vandaar geen reactie ;D haha

Ben inderdaad al terug sinds zondag. Het was echt heerlijk, eindelijk wat zomer gehad...
De vogeltjes hebben het goed overleefd, ook al waren ze een beetje boosjes toen ik terug kwam. Ze werden wel gevoerd door mijn schoonzus, maar de kroeltjes moesten ze maar bij elkaar halen.
De drie gelukkigen die bij Sanna zaten bleven net zo knuffelig, Mischka is zelfs nog knuffeliger geworden. Ik denk dat ik Mischka ook zelf hou, dan kan hij vriendje worden met Jessie gezien Jelle en Dizzy niet naar de dames omkijken... in ieder geval niet veel. Ze trekken steeds samen en zijn net zo'n hecht koppeltje als Nicky en Makker en Joepie en Sammy. 's Avonds altijd slapen op hetzelfde stokkie... Dizzy volgt Jelle overal als een trouw hondje en ook al zou Jelle misschien wel Jessie zien zitten zorgt Dizzy ervoor dat zij nooit al te lang in Jelle's buurt is ::) ;D

Voor ik wegging, heb ik nog een paar foto's gemaakt... het was toen een mooie zonnige zondag, dus een paar zijn er wel goed gelukt. Hopelijk is het zaterdag mooi, dan kan ik ook de rest van de birdies op de foto zetten, het is weer tijd :D

Heb je het over mij?


Moet je zo veel praten of kan je ook een kroeltje geven?


Nog meer Dizzy's... deze hebben denk ik geen commentaar nodig






En zijn vriendje...






Op deze foto's lijkt het wel of Jelle met Jessie zit, maar Dizzy was maar een stukje van Jelle aan de rechterkant... Hij houdt zijn liefde wel goed in de gaten ;D

En mooie Jessie


Gaaaaaaaaap






Joepie en Sammy zijn wat afstandelijker geworden, Joepie wil nog wel af en toe kroelen, maar meestal pikt ze liever naar mijn vinger en draait zich om of nog beter, loopt ze gewoon weg. Het is weer eens tijd dat ik in de kamer een paar broodjes ga eten, dan maak ik weer vriendjes hihi



Nieuwe kleurtje op de muren staat Joepie wel


En Sammy ook


Ik vind de kamer nu zo veel gezelliger dan toen die nog wit was... De monstertjes hebben wel al een plekje leeggevreten, maar het is nog lang niet zo groot als de gat die ze toen in de behang hebben gemaakt. Zover ook nog maar 1 zichtbare gat, 1 heb ik ook al gezien bij het raam maar die valt niet echt op...

Makker en Nicky


Nu jij Makker!


Pfff, mooi niet hoor


Hier heb ik nog jeuk


Nu even uitrusten van al dat harde werk...


Zo, dat is even mijn laatste foto.

Van het weekend zal ik nog kijken of het mooi weer genoeg is om foto's van de jonge viertal en Leia te maken. De cinnamon en wildkleur hebben nog steeds geen huisje gevonden... Nou ja, we wachten het wel af. Het lukt vast nog wel.

Voor de rest is het nu wel erg rustig in de kamer met deze korte dagen. Nou ja, ik weet het eigenlijk niet gezien ik ze al tijdens donker moet verlaten en als ik terug ben slapen ze alweer... grrrr. Is maar niks, werken. Zit toch te denken om vier dagen van te gaan maken, zodat ik een dag heb waarin ik alles kan doen wat gebeuren moet zodat we ook nog van het weekend kunnen genieten...

In ieder geval, ik ben er weer en zal nu wat regelmatiger verschijnen.

Groetjes!!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Dat je niet zo vaak schrijft is niet zo erg, maar dat we zo lang op dit soort prachtige foto's moeten wachten, dat is verschrikkelijk!!!

Groetjes, Gerda

Anja


Helemaal mee eens Gerda.

Ivy je hebt weer prachtige foto's geplaatst. We kunnen er weer even tegen.

Groetjes Anja

Sanna

Citaat van: Ivy op 18 oktober 2007, 21:46:03
Voor de rest is het nu wel erg rustig in de kamer met deze korte dagen. Nou ja, ik weet het eigenlijk niet gezien ik ze al tijdens donker moet verlaten en als ik terug ben slapen ze alweer... grrrr.


Eeehm.... daar hebben ze lampen voor uitgevonden Ivana... 100 W, moet je eens zien hoe wakker ze zijn! ;D ;D.

Ja, Mischka heeft hier een hele omslag gemaakt hoor. De helft van de eerste week kon ik hem wel schieten omdat hij steeds wegrende als iedereen erin moest ;D en steeds maar schrikken enzo ::), maar daarna werd hij zo onwijs aanhankelijk. Hij vind het heerlijk om gekroeld te worden en het liefst overal :D. Ik zat al stiekum te denken, het is zonde als Ivana deze ook niet houdt... ;D

Ik zal bij mij ook weer eens foto's gaan schieten en m'n dagboekje weer eens ophalen, want volgens mij zat ie ergens onder die van jou! :o

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Ivy

Je hebt weer leuke foto's geplaatst maar ik sluit me ook bij Gerda en Anja aan... ;D

mara

carco

Prachtige foto's.
Volgens mij had Joyce toch gelijk dat Dizzy homo is en dan nog op dezelfde mutatie te vallen dan Ozzy ??? Volgens mij denkt hij dat het dezelfde is ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Ivy

Hoi Caroline.
Ik denk ook dat Dizzy het verschil niet ziet tussen Ozzy en Jelle... het was echt de moment dat hij in die kamer zat ging hij gelijk naar Jelle toe. Die begreep er niks van, maar Dizzy won zijn hart haha. Ze zijn onafscheidelijk. Maar rijden op Jelle dat zal Dizzy niet lukken hihi.

Bedankt voor de complimentjes...

Sanna, ik denk dat Mischka wel een beetje eenkennig is, vandaar dat hij zo moeilijk deed bij jou... maar hij is nu zo schattig, als hij er geen zin in heeft, dan pikt ie als gek haha. Zo'n enthousiasme heb ik zelden gezien  ;D ;D ;D

Ik heb met mijn vriendin die Binky heeft, afgesproken dat ze het gaan proberen met mijn cinnamon jong. Ze wilde graag een cinnamon valkje dus ze gaat proberen of ze mijn ettertje toch tam krijgen... anders komt ie weer hier.
Dus nog 1 huisje gezocht... Zal wel een paar onweerstaanbare foto's van hem maken.

Groetjes!!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Petra*

Wat een mooie foto's vindt ik in dit boekje  :o, echt prachtig!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !