16 april 2024, 15:19:57

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Anja

Hoi ivy,

Hoe gaat het hier? Alles goed met de kleintjes?

Groetjes Anja

Ivy

Hoi hoi!
Hier nog steeds alles goed! De kleintjes zijn allemaal uitgevlogen. Ik heb het blok van Joepie en Sammy weggehaald, genoeg eieren hier weer voorlopig. Jessie broedt trouw 's nachts, overdag jaagt Jelle haar uit het blok en dan gaat hij soms zitten. Jessie vindt het volgens mij niet zo erg en ik zeker niet, zo krijgt zij ook een pauze. Dat scheelt wel met de flatsen ;D
Ik heb een serie foto's met brocolli gemaakt die ik nogal leuk vind en daarom met jullie graag wil delen:

Dizzy aan de brocolli


Nog steeds Dizzy aan de brocolli


Jelle aan de brocolli


Nog steeds Jelle aan de brocolli maar gevaar nadert


Leia met een stukje brocolli gejat van Jelle


Ergens anders in heelal: Sammy aan de brocolli


Joepie aan de brocolli


De kleinste wou ook wat brocolli maar liever indirect ;D




Mmmm dat was jammie


Nu moet ik echt even poetsen


Oke, genoeg daarvan


Ik heb zo'n jeuk in mijn nekkie... help


Zo, opgelucht.


Wat een mafkees zeg... laat zich zomaar kriebelen door vrouwtje. Dat doe ik lekker niet hoor!


Kleine Brokkie is al bijna 100%. Ik weet niet eigenlijk of hij nog steeds last heeft van zijn nekkie maar hij ziet er prachtig uit... toch?


The slayer of fake puppies


Hij slaapt dus een beetje gek...


Ik weet niet of hij nog niet helemaal naar achteren kan draaien, maar poetsen doet ie al aardig... Tja tja.

Slapen? Doe ik ook graag *Jessie*


Op foto gaan vind ik wel minder


Vooruit dan, nog eentje, maar dan kappen!!


Over slapen gesproken... *zzz zzz zzz*


De kleinste jonkie heeft nu een volle buikje en sluit zich aan bij de slapende rest


De oudste van Joepie en Sammy gaat eerst even goed poetsen


en dan even lekker indutten


Ik zie dat ik geen leuke foto heb van cinnamon jonkie... die houden jullie nog te goed. Om het goed te maken nog een serie kroelfoto's van Sammy en Joepie (over kroelen gesproken mocht ik na maanden weer Sammy kroelen vandaag... hoeraaaa... waarschijnlijk had hij papa syndroom  ;D)

Ja daaaaaar


en daar ook... lekkerrrrr


Even poetsen


Nu nog even jou weer


en andersom natuurlijk ook



Oke, ik geloof dat ik jullie weer voorlopig tevreden kan houden met deze foto's ;D

Zoals jullie kunnen zien, alles gaat zijn gangetje.
Donderdag gaat Buffy de grasparkiet verhuizen naar Saar. Vrijdag wordt de kooi echter al door weer andere bewoners bewoond... ik krijg twee logeevogeltjes van mijn collega, alleen de soort weet ik nog niet.

Nu maar weer even aan het werk!
Fijna avond allemaal.
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi Ivana,

Je hebt weer mooie foto's geplaatst... maar dat waren we bij jou ook niet anders gewend  ;) ;D

Vooral deze stak er boven uit


Het is net een zwartwit foto met alleen de broccoli in kleur. Erg mooi.

Groetjes,
Monky

aad

hoi Ivana

Goedemorgen  ;)

Groetjes aad

p.s heb wel even je leuke foto's bewonderd :D

Sanna

Citaat van: Ivy op 27 augustus 2007, 22:49:52
The slayer of fake puppies



Oooeeeeeeehhhh..... geváárlijk!! ;D ;D ;D

Citaat van: Ivy op 27 augustus 2007, 22:49:52
Ja daaaaaar


en daar ook... lekkerrrrr


Nu nog even jou weer


en andersom natuurlijk ook



Ik zie hier toch wel leuke foto's voor in je handtekening tussen zitten hoor Ivana ;). Sammy en Joepie zijn nou natuurlijk volwaardig papa en mama ;D.

Heerlijke foto's weer. Maar hoezo moeten we daar maar even tevreden mee zijn? ??? :D :D

Groetjes, Sanna
;)

Agnes

Nou,.... heeeeel eventjes dan ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Dierenfreackske

Hoi Ivy........leuke valkjes hoor en hele mooie foto's en verhalen !
Vanaf nu lees ik ze regelmatig , ok ? Grtjs.



Ivy

Hee allemaal.
Bedankt voor de leuke reacties.
Sanna, lijkt net of je mijn gedachten kan lezen, want dat was mijn eerste gedachte - nieuwe handtekening met kroelende Joepie en Sammy! Nu moet Brokkie er natuurlijk ook in  :D
En eventjes tevreden kan toch wel?
Nog twee weken en dan moet ik klaar zijn met scriptie, dan heb ik weer wat meer tijd voor foto's maken ;D

Groetjes!!!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Wat een mooie foto's zoals gewoonlijk. Maar of we daamee 2 weken vooruit kunnen...................................................

Brokkie slaapt idd nog wat anders maar wel heel lief.

En die kroelfoto's.................super hoor.

Veel succes met je scriptie ;) ;)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ivy

Waanzinnig mooie foto's. Ik heb er weer van genoten.

Mara

Saar

Hoi Ivy
Ik vond het echt gezellig vanmorgen en vanmiddag :D
Bedankt voor de goede zorgen van ons kleine meisje  ;)
Ze doet het echt goed. Je hoort haar volop kletsen en kwetteren :) De spiegel vind ze alleen niet meer interessant. Er hebben al jonge zebravinkjes voorgezeten en zelfs het jonge grasje! Maar Buffy komt niet meer in de buurt van t spiegeltje ::) Ze is te druk bezig met t veroveren van een mannetje hihi!
Groetjes Saar :-*

Ivy

Hoi Saar.
Ik vond het heerlijk om Buffy zo bezig en gelukkig te zien. Dat ze naar het spiegeltje niet meer omkijkt is een goed teken, hopelijk heeft ze nu alleen oogjes voor haar nieuwe mannetje haha.
Het zal dus ook niet tevergeefs hangen en vinkjes en grasjes vinden het misschien straks een leuk zitplekje :D
Het is wel rustig hier nu zonder haar gekwetter, maar ja, morgen wordt haar kooi opnieuw bewoond, dus ik ga het nu even heel goed schoonmaken.

Nu eventjes Brokkie voeren ;D. Hij begint langzaam zelfstandig te worden, gisteren had hij geen eens behoefte aan de tweede voeding. Het is wel zo grappig, als ik met de pap boven komt, wil iedereen een hapje :D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Hoi Ivy
Ons meisje is de eerste nacht goed doorgekomen hoor :D
Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi Ivana,
Ik liep nog wat foto's achter. Ik heb er weer van genoten.
Wat een lief gezicht zoals brokkie zijn kopje houdt als hij slaapt :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

hee ivy 8)

vet leuke fotos, zeker joepie met die brocoli die is echt leuk ;D
waarom twee weken geen fotos, ga je op vakantie???
met jessica en ashey gaat het ook goed, ze vermaken zich hartstikke goed en ze zijn echt de twee die het meeste spelen :P
en ze hebben ook vaak zuster ruzie echt grappig, maar ze zoeken elkaar constant op en onafscheidelijk zijn ze ;D

:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE