28 maart 2024, 13:24:58

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ivy,

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst hoor.
Wat zijn ze alweer gegroeid die jonkies zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ivy

Leuke foto's weer, en wat ziet Buffy er mooi uit zeg. Echt een scheetje. Die kroelfoto's, geweldig zeg.

mara

Randy

heee ivy

allles goed met je?
leuke foto''s weer ;)
ik kom misschien binekort ff langs bij je als ik baco op ga halen, maar het moet voor jou ook wel uitkomen ensoow, k mail je nog ;)

groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hoi Ivy,
Ik heb genoten van je foto's.
Wat een snoepjes de jongen :-*
En die kroelfoto's wat ontzettend lieffffffffff :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Hoi Ivana

Ik sluit me bij Gerda aan , gewoon plaatsen vooral waar de flitser nog aan stond .. dat heeft wel wat .
Die serie met die grasmevr of man is erg leuk , vooral de tekst eronder  ;D ;D

Groetjes aad

Saar

Citaat van: aad op  7 augustus 2007, 20:35:17
Hoi Ivana

Ik sluit me bij Gerda aan , gewoon plaatsen vooral waar de flitser nog aan stond .. dat heeft wel wat .
Die serie met die grasmevr of man is erg leuk , vooral de tekst eronder  ;D ;D

Groetjes aad


Hoi Aad,
Het is een dame ;)
Een heer heeft een blauwe neus en een dame een bruine ;)
Groetjes Saar :-*

aad

kee .. toch niet van de drank he ??  ;D

Saar

Citaat van: aad op  7 augustus 2007, 20:49:58
kee .. toch niet van de drank he ??  ;D


:o :o :o ;D ;D ;D

Sanna

Citaat van: aad op  7 augustus 2007, 20:49:58
kee .. toch niet van de drank he ??  ;D


Ja Aad, waarom denk jij dat die grasjes zo vrolijk zijn....?? ;D ;D ;D

Randy

heee ivy 8)

alles goed bij jou en met je valkjes??
hoeveel jonkies heb je nu in totaal weer zitten? ;D

Tot morgen, k laat je weten hoelaat ik er ben,,,

doei doei groetjes randy :-* 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi!
Hier alles goed hoor!
Het oudste wildkleurtje is een paar dagen terug uitgevlogen en is gereserveerd. De drie kindertjes van Joepie en Sammy moet ik nog op de Te koop zetten maar ik wil eerst foto's maken nu ze af zijn...
Over de laatste kleine maak ik me wel zorgen. Ik denk dat er een reden was dat hij niet uit het ei kon komen :-\. Hij groeit wat langzamer, hij zit nog niet in de veren en alsof dat nog niet genoeg was, begon Sammy aan zijn hulsjes knabbelen waardoor deze zijn gaan bloeden. Ik heb hem gisteren en eergisteren overdag uitgehaald nadat hij gevoerd was 's ochtends, en dan laat 's middags weer terug gelegd. Papje lust hij wel :D maar ik ga hem niet volledig overnemen, omdat ik ook moet werken. Hij ziet er niet uit, ik heb hem ook ingesmeerd met uierzalf maar het heeft totaal niet geholpen - enige effect dat het had was dat Joepie haar buikje nu ook smerig is :-\
Cinnamon en eerste wildkleur van Joepie zien er wel al heel mooi uit.

Jessie besloot om mij zorgen te geven... ze moet een ei leggen. Ik weet echt niet wat ik met haar moet doen. Een blok geven werkt niet, iedereen wil er namelijk in. De kooi waar ik haar in zou kunnen zetten is nu bewoond door de logeetjes en nog een kooi in de kamer past gewoon niet...
Gisteren kroop ze in Sammy's blok maar na 15 minuten werd ze eruit gejaagd. Ik ben bang dat ze legnood krijgt als ze vandaag het ei niet legt.

Ik zal nog foto's plaatsen straks, maar nu even lunchen :)
Groetjes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Vanochtend nog vrolijk, nu wat minder...
Het oudste wildkleurtje schrok van iets en is in volle vaart tegen het raam gevlogen, ondanks de raamfolie... Ik heb hem gelijk in handen gepakt, hij was heel raar aan het schudden en ik dacht dat hij zijn nekkie gebroken had. Hij begon uit zijn neusgaatje te bloeden en ik dacht dat hij dood zou gaan.
Na 10 minuten begon hij weer wat op te leven en wou hij weg uit mijn hand dus ik heb hem in het blok gezet. Dat was vier uur terug.
Nu leeft hij nog steeds, maar ik heb weinig hoop dat het nog goed komt. Ik voel me zo k :censuur, je denkt dat ze veilig zitten en nog...
:'(




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Ik zal voor je valkje duimen Ivana... Heb je hem al wat water met druivensuiker gegeven?

Saar

 :o :o :o :'( :'(
Ik hoop dat t wildkleurtje het red :(
Sterkte ermee!
Liefs Saar :-*

Anja

Hoi Ivy,

He wat naar nu weer. Ik kan het goed geloven dat je je kl*te voelt.
ik ga heel hard voor je duimen dat hij het gaat redden hoor.

Veel sterkte intussen.

groetjes Anja