28 maart 2024, 16:01:21

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Mara.
Geen probleem, ik ben het al gewend van jou :P

Citaat van: Mara op 30 juli 2007, 18:46:01
Hoi Elian

Je valkje ziet er goed uit hoor, tenminste, ik kan me alleen maar aansluiten bij Lin want ik heb ook een valkje die steeds geler wordt, is ook een lutino maar zij is een geparelde lutino. Maar als de ontlasting gewoon normaal is zou ik me geen zorgen maken.

Mara


Haha.
Ik plaag je maar, dat weet je :D

De kleine moppies van Joepie en Sammy houden me helemaal voor gek.
De oudste is namelijk een wildkleur zonder parels.
Iemand die de juiste berekening kan verzinnen wint een koelkast :P

Groetjes! Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

:-[ :-[ :-[ :-[ Sorry, ben ik echt zo erg.?

Mara

Ivy

 :D :D :D
Nee hoor! Wel grappig dat je me beide keren met Lin verwarde... haha.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Citaat van: Ivy op  1 augustus 2007, 19:30:12
:D :D :D
Nee hoor! Wel grappig dat je me beide keren met Lin verwarde... haha.


Hoi Ivy

Haha, dat is inderdaad toevallig...komt zeker omdat jullie allebei een korte naam hebben en ook nog moderator zijn.

Mara

Randy

haaai ivy 8)

excuse moi ;D was er een tijdje uit,
ik heb wel weer wat baby nieuws gemist merk ik :-[
gefeliciteerd met al je ukkies ;D
ik ga je vanaf nu weer elke dag bijhouden ;)

groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Saar

Hey Ivy
Hoe gaat t hier?
Groetjes Saar :-*

Ivy

7 augustus 2007, 00:12:57 #321 Last Edit: 7 augustus 2007, 00:14:33 by Ivy
Hoi hoi
Hier alles goed! Eerste jong zit al uit het blok te gleuren en vandaag vloog hij ook voor het eerste keer toen ik hem bij me had. Wat een scheetje is dat echt... En dat minikuifje van hem heeft nu al een krul d'r in :D



De andere drie groeien ook natuurlijk, de pennetjes worden langzaam vervangen door veertjes... Twee wildkleurtjes en 1 cinnamon deze keer voor Sammy en Joepie.


Heb je het over mij?


Cinnamonnetje


en het oudste wildkleurtje van Joepie en Sammy


De logeetjes worden alweer bijna opgehaald, wat een schatjes. Bonnie is net Leia, ze laat zich net zo kroelen en dat gezichtsuitdrukking... pffff echt precies hetzelfde :D



kijk maar


Binky vind het ratje ook erg interessant




Dizzy zat eventjes erg schattig te kijken, maar de flits stond nog aan helaas... maar ik plaats hem toch


En een kroelsessie van de twee tortelduifjes




Kom eens even wat dichterbij, ik moet je iets vertellen...



Met Buffy gaat het ook stuk beter. Ik heb haar weer eens gepakt. De huid rondom haar snavel is al helemaal schoon, mooi roze. De snavel heeft nu wel onevenheiden, maar ik zag al een stukje 'nieuwe' snavel doorkomen en dat ziet er goed uit. Dus ik denk dat de medicijnen en de zalf toch wel goed hielpen. Nog een paar weekjes en mag ze wel verhuizen (als Saar het nog steeds wil :D). Inmiddels is ze hier al een maand, dus een behoorlijke quarantaine ;D

Voor de rest gaat het prima, ik ben wel druk bezig met alles, dus zal misschien iets minder schrijven hier... ben nu liever met mijn beestjes nu ik wat minder vrije tijd heb...

Groetjes, Ivana en haar schatjes




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Ivana,

Ik kwam weer precies op tijd langs voor de foto-update!
Schattige jonkies weer! Wat knuffellig!

De kroelsessie-foto's zijn geweldig, je hoeft je niet in te houden hoor!! Plaats ze allemaal maar. Ze zijn echt vertederend.

Maar ze lijken allebei liever te willen ontvangen dan geven  ;D ;D


Jij moet kroelen ... nee, jij moet kroelen ... nee jij ...

Die foto met dat teentje boven is heel grappig!


Nee, koppie naar beneden houden, anders ben ik vol in beeld!!

Keep up the good work!!

Liefs, Gerda

Sanna

Ow Ivana, wat een scheetjes toch weer!! :-* Wat groeien de kinders al weer hard hè? ;)

Voor wat betreft Buffy's washuid: de washuid van een grasparkietenpop is altijd wat onregelmatig, niet zo glad als die van een man. Dus je hoeft niet door te smeren tot die superglad is hoor ;D ;D. En het blijft gewoon bruin.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Gerda.
Bedankt... Ja klopt, beide boefjes willen liever gekroeld worden, maar ze kunnen elkaar ook wel kroelen. Het duurt echter zo kort dat het meestal niet lukt om op de foto te zetten haha.

Hoi Sanna.
Neusdopjes heb ik al vrede mee gemaakt, dat ze onregelmatig blijven :D. Maar de snavel zelf was ook beschadigd, er zaten wat gaatjes in wat de mijt heeft ingegraven. Maar dat groeit langzaam uit. Dat bedoelde ik :)

Babies groeien zo hard, voor je het weet zijn ze alweer weg :-\ maar ik geniet nu nog van ze.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Citaat van: Ivy op  7 augustus 2007, 00:12:57
Hoi hoi

Met Buffy gaat het ook stuk beter. Ik heb haar weer eens gepakt. De huid rondom haar snavel is al helemaal schoon, mooi roze. De snavel heeft nu wel onevenheiden, maar ik zag al een stukje 'nieuwe' snavel doorkomen en dat ziet er goed uit. Dus ik denk dat de medicijnen en de zalf toch wel goed hielpen. Nog een paar weekjes en mag ze wel verhuizen (als Saar het nog steeds wil :D). Inmiddels is ze hier al een maand, dus een behoorlijke quarantaine ;D

Voor de rest gaat het prima, ik ben wel druk bezig met alles, dus zal misschien iets minder schrijven hier... ben nu liever met mijn beestjes nu ik wat minder vrije tijd heb...

Groetjes, Ivana en haar schatjes


Tuurlijk wil ik haar nog hebben ;) :D
Dan mag ze als ze de quarantainetijd heeft gehad, buiten gaan spelen ;) :D Dat zal ze heerlijk vinden tussen al die mannetjes die wachten op nog een vrouw ;) Ik hoop persoonlijk dat ze koppelt met Ukkie. Die heeft nog nooit een vriendinnetje gehad :( Ik ben allang blij dat haar snaveltje weer mooi word :)
Groetjes Saar :-*

Sanna

Citaat van: Ivy op  7 augustus 2007, 09:40:11
Maar de snavel zelf was ook beschadigd, er zaten wat gaatjes in wat de mijt heeft ingegraven.


Wat een pokkebeesjes eigenlijk, die mijtjes :P :-X. Maar ik hoor het al, Buffie gaat de tijd van haar leven krijgen bij Saar, met al die mannen ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi.
Heerlijk he... maar als Ukkie voor deze dame niet valt dan moet je misschien op zoek voor een mannetje voor hem, Saar...


Hm, die camera is iets te dichtbij


oh jee, nog dichterbij... wat moet ik doen (paniek)


misschien maar een stapje achteruit


Op de derde foto zie je goed, dat witte 'aanslag' dat is beschadigd door de mijten. Maar er is al een gezond stukje te zien.

Ze zal vast gelukkig worden in de voliere, ze is niet blij met handen en ik denk niet dat ze dat ooit zou worden. Het steeds pakken om haar in te smeren hielp ook niet echt, maar dat kan haar niemand kwalijk nemen :D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Het is echt een scheet hoor :D
Ik heb nu in de voliere 2 poppen en 4 mannen. Helaas is mijn mooie bruine pop afgelopen winter overleden. Ik had eerst 3 popjes en 4 mannen. Ik hoop echt dat het klikt tussen die 2. Dan worden de genen van mijn oude opa-tje doorgegeven :)
Opa:


Ukkie ;D

Maar ik moet het gewoon afwachten ::)
Groetjes Saar :-*

Ps ik heb de foto's gepikt ;D :P

Monky

Hi Ivy,

Ik smelt weer helemaal weg bij je foto's  :)
Het gekroel, de jongen... alles  :)

Als ik het wildkleurtje zo zie...ik zou bijna... maar ik doe het niet  :P 8) ;D


Het grasje is netjes opgeknapt. Snaveltje begint er inderdaad weer keurig uit te zien. Het is een mooi pop. Mooie kleur.

Groetjes,
Monky