28 maart 2024, 19:51:23

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Ivana
Leuke foto's :D
Ik hoop dat t grasje nu korstvrij blijft :)
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Ivy,

Wat een mooie foto's zeg. En weer logeetjes nou is je schatkamer idd weer gevuld.
En de donsjes wat een mooie en lieve foto's.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ivana,
Wat een mooie foto's :)
Ook de donsjes staan er snoepig op!
Wat zal het bij jou gezellig zijn met 14 valkjes ;D
Succes met het grasje!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Hoi Ivana,

Wat een schattige logeetjes heb je toch weer. Leuk hè, weer je oude "baby's" te zien?? ;D. Heeeeerlijke foto's weer hoor, van allemaal. Gelukkig dat het goedgekomen is met je kleinste donsje. Ze zien er allemaal goed uit. Oudste zoon van Makker en Nicky is ook weer een droppie, zooooo lief :-*.

Gelukkig gaat het met het grasje ook beter. Dus waarschijnlijk toch schurftmijt?? Ik heb helemaal geen ervaring met deze ziekte, heb het nog nooit gezien eigenlijk. Maar gelukkig slaat de behandeling aan en kan het grasje snel verhuizen.

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Ivy,

Hoe gaat het hier? Alles goed?

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Anja.
Alles goed hoor! Niet zo veel te melden. De babies groeien hard, drie al geringd... Pennetjes beginnen ook bij eerste twee van Joepie en Sammy door te komen, ik denk dat de eerste wildkleur gepareld wordt.
Baby van Makker en Nicky begint al als een valkje eruit te zien, ik maak gauw weer wat foto's van hem. Hij is echt mooi fors, maar wat wil je - met maar twee babies in het nest haha.
Ik moest woensdag, donderdag en vrijdag werken, vandaar dat ik wat minder op het forum was. Het werk begint gelukkig leuk te worden :D.

Bij het grasje heb ik wat meer korstjes verwijderd rondom snaveltje, nu kijken of ze 'clean' blijft... Ze wil de kooi niet uit, ik liet haar los nadat ik het gedaan heb en ze vloog gelijk weer in... Maar ja, de laatste keer dat ze haar kooi verlaten heeft eindigde ze op straat dus ik kan het me ook voorstellen...

Tot gauw (en met foto's dan...)
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

De kleine valkjes worden alweer groot lees ik wel.

Gelukkig dat je werk steeds leuker gaat worden. Het is natuurlijk ook een kwestie van wennen denk ik.

Och het grasje dat niet uit de kooi wil. Tja je kan hem niet dwingen en mss komt het na verloop van tijd wel.

Ik wacht met smart op de foto's.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ivy

Tweety kwam er in het begin ook niet uit hoor. Ze zat liever in de veiligheid van haar kooi, tot dat ik haar er uit begon te pakken, want ze kwam op je vinger zitten en langzaam aan bleef ze steeds langer buiten.

Mara

Saar

gekke Buffy..
Ook al een huismusje ::)
Ik heb hier ook een oudje zitten die vliegt alleen als ie moet, anders hoeft t niet van hem ::) Ik hoop ook dat ze korstvrij blijft :) Probeert ze niet in je vingers te bijten als je haar vast pakt?
Groetjes Saar :-*

Ivy

Hoi Saar.
Natuurlijk bijt ze :D. Het is gelukkig niet zo pijnlijk dan wanneer een valkje bijt, het is eerder een knijp dan een bijt. Ze gaat steeds de vinger pakken waarmee ik haar snavel probeer in te smeren, deugniet.
Ik weet het niet meer met haar, ik zit te denken om toch naar mijn 'vogelarts' te gaan in Amsterdam, maar ik wacht het nog even af. Ik zie geen korstjes, maar de gangetjes in de snavel zijn nu goed zichtbaar sinds ik niet meer smeer, ik weet alleen niet of er meer bijkomt of niet... Misschien toch nog 1 keer die antiparasiet pipet... Het is bijna vier weken terug, dus het zou weer mogen...

En nou de (kleine) baby update!
Beginnen met de jongste... die doet het wel goed, ik heb wel het gevoel dat ie wat langzamer groeit dan de rest... maar misschien lijkt het maar zo.


Zijn oudere broertje/zusje lijkt wel cinnamon te gaan worden


En de oudste kind van Joepie en Sammy


Ik zie geen parels maar volgens mij wel een wildkleur... de berekeningen kloppen voor geen meter... Ik laat me maar weer verrassen.

En enige die me niet kan verrassen, Makkertjes zoontje


Hij is al groot! En lekker zwaar. Moppie.


Dat waren de foto's, voor meer heb ik eventjes helaas geen tijd voor.
Maar alles gaat prima hier  :D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi Ivana,

Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst...  :-* :-* :-*

Even over het opvanggrasje... Ik denk ook dat het schurftmijt is... Ik heb dat ooit een keer bij een van mijn grasjes gehad en ik heb toen een vloeibaar medicijn van de dierenarts gekregen wat ik met een wattenstaafje erop moest deppen. Het werkte verrassend goed.

Als je het zelf niet vertrouwd  zou ik er toch mee naar de dierenarts gaan en dat medicijn halen.

Leuk trouwens dat ze naar Saar gaat  :D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Ivy,



Deze foto vind ik super. Geen woorden voor nodig. Prachtig.

Groetjes Anja

Mara

31 juli 2007, 16:51:16 #312 Last Edit: 1 augustus 2007, 19:03:21 by Mara
Citaat van: Monky op 31 juli 2007, 14:39:01
Hi Ivana,

Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst...  :-* :-* :-*

Even over het opvanggrasje... Ik denk ook dat het schurftmijt is... Ik heb dat ooit een keer bij een van mijn grasjes gehad en ik heb toen een vloeibaar medicijn van de dierenarts gekregen wat ik met een wattenstaafje erop moest deppen. Het werkte verrassend goed.

Als je het zelf niet vertrouwd  zou ik er toch mee naar de dierenarts gaan en dat medicijn halen.

Leuk trouwens dat ze naar Saar gaat  :D

Groetjes,
Monky


Hoi Monique

Ik heb ook iets vloeibaars gehad ja, moets ik er ook met een wattenstaafje opstrijken, op het snaveltje en de pootjes waar ze het had. Het werkte verrassend goed moet ik zeggen.

Hoi Ivy,

Leuke foto's weer en ik denk inderdaad dat je even naar je eigen DA moet gaan. Sterkte ermee.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

@Mara,Lin ?? Bedoel je geen Ivana ??  ::)  ;D

Weinig foto's , maar wel heerlijke foto's.  ;) ;D

En nou hopen dat het snaveltje van het grasje snel normaal eruit gaat zien.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Citaat van: Yvon en Rene op 31 juli 2007, 22:37:21
Hoi hoi

@Mara,Lin ?? Bedoel je geen Ivana ??  ::)  ;D

Groetjes Yvon



Haha, dat staat er toch...Ivy....haha, ik was namelijk op twee tabbladen in IE aan het lezen en was zowel de post van Ivy en eentje van Lin aan het lezen...haha.

SORRY IVANA!!

mara