28 maart 2024, 18:25:23

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

hennie

Hoi Ivana,

Veel succes in je nieuwe baan!  Mijn dochter klaagde ook altijd over het studentenleven, maar nu ze stage loopt piept ze wel anders.

Welke studie heb je gevolgd? en wat voor soort werk heb je nu?

groetjes,Hennie

Sanna

Hoi Ivana,

Het gaat hardstikke goed met onze geheim agent ;D ;D. Het gaat super met Belle samen, helemaal geen geruzie ofzo en Beau keutelt zo lekker achter haar aan om alles van haar te leren (is Belle ook zo reuze blij mee ;D ;D). Maar ja, jij gaat natuurlijk voor de foto's hè?? :D











De rest moet je maar even in mijn dagboek bekijken, anders overbelast ik het jouwe zo erg ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Hennie.
Ik heb Slavische talen gestudeerd en bij het werk wat ik nu doe kan ik daar ook een beetje gebruik van maken. Ik zal straks telefoontjes opnemen van Slowaakse en Tsjechische klanten van het bedrijf.
Ik ben nog steeds bezig met mijn scriptie, vandaar dat ik deeltijd werk. Op zich verheug ik me op de tijd dat het af is - dan ga je naar huis en kan je je eigen dingetjes doen. Dat is wel vervelend aan het studie, je kan nooit luieren zonder schuldgevoel, want er staat altijd wel een werkstuk op je te wachten :D

Hoi Sanna.
Prachtige foto's! En wat ben ik toch reuze blij dat het zo goed gaat met die twee. Ik heb het niet verwacht eerlijk gezegd, gezien Belletje toch zo'n mensenvogeltje is. Hier trok ze ook niet met de rest... Maar ja, ze doet het ook niet helemaal vrijwillig ;D
Citaat van: Sanna op 18 juli 2007, 20:24:53
Het gaat super met Belle samen, helemaal geen geruzie ofzo en Beau keutelt zo lekker achter haar aan om alles van haar te leren (is Belle ook zo reuze blij mee ;D ;D).


Mijn dag is weer een stukkie beter :D.

En dit was natuurlijk ook leuk...




Hij groeit ontzettend hard, maar vanaf nu moet hij zijn eten delen... Dat doet hij ook wel goed hoor. Kleine uk wordt ook gevoerd.





Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Oeps ik dacht echt dat vandaag je eerste werkdag was. Sorry mijn fout.

Ooooooooooo een donsje erbij. Liefffffffffffffff
Je schatkamer is zo weer gevuld zie ik wel.

Groetjes Anja

Sanna

Citaat van: Ivy op 18 juli 2007, 21:37:38



Hihi, je hebt een klein scheel chineesje!! :D

Gefeliciteerd met je tweede 'schat'-je ;).

Groetjes, Sanna

Inge88

Hey,

De eerste foto van je oudste kleintje vind ik een enorm schattige en aanhankelijk-uitziende foto. De tweede is daarentegen heel stoer  :)

En Sanna, wie is wie nou op de foto's???  ::)

hennie

Hoi Ivy,

Dat is geen alledaagse studie die je gevolgd heb! Leuk.

Het zal inderdaad fijn zijn als je je voortaan alleen maar hoef te richten op je werk. Dan ben je 'savonds lekker klaar en de weekenden zijn dan ook voor jezelf. Zonder dat er werk ligt te wachten. Maar die tijd komt nog wel!

Het is toch prachtig als je straks je studie hebt afgerond en je kunt een goed betaalde baan krijgen.

Wat een schattige kleintjes heb je weer!  Veel plezier met de ieniemienies!

groetjes, Hennie

Ivy

Hoi Inge.
De foto's zijn van Beautje, alleen hij eet samen met Belle uit het potje op de kooi. Daar is Belle links :D. Ze lijken inderdaad erg op elkaar hihi.

De foto's van kleintje zijn eigenlijk verkeerd om, eerst zat hij stoer te doen, maar toen heb ik hem op mijn t-shirt gelegd en hij ging eerst zo met zijn tongetje en snaveltje knarsen, en toen viel hij bijna in slaap dus ging hij terug naar mama. Hij past niet zo goed meer onder haha maar ze neemt hem nog wel onder haar vleugel.

Anja ach dat geeft helemaal niet. Jullie kunnen ook niet alles onthouden wat hier ooit gezegd wordt...

Hennie, was het maar al september hihi.

:-* Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Hoi Ivy
hoe gaat t met mijn kleine vampier 'Buffy'? ;D
Groetjes Saar :-*

Ivy

Haha
Ze slaapt nu normaal... misschien hangt ze alleen na middernacht.
Ik weet niet, ik maak me weer zorgen over die snavel. Ik denk toch schurft, maar ik heb haar met die pipet behandelt dus het zou weg moeten gaan. Heb haar voor de zekerheid alweer gepakt en met Epithol zalf ingesmeerd. Haar snavel leek namelijk van die gangetjes te hebben  :-X Of misschien zie ik dingen. Het is lastig om foto te maken daarvan in mijn eentje...
Nou ja, in ieder geval blijft ze hier tot ze normaal eruitziet. Ik geef jou geen vogeltje met schurftmijt :-\

:D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

18 juli 2007, 22:56:57 #280 Last Edit: 18 juli 2007, 23:03:57 by Saar
Citaat van: Ivy op 18 juli 2007, 22:42:34
Haha
Ze slaapt nu normaal... misschien hangt ze alleen na middernacht.
Ik weet niet, ik maak me weer zorgen over die snavel. Ik denk toch schurft, maar ik heb haar met die pipet behandelt dus het zou weg moeten gaan. Heb haar voor de zekerheid alweer gepakt en met Epithol zalf ingesmeerd. Haar snavel leek namelijk van die gangetjes te hebben  :-X Of misschien zie ik dingen. Het is lastig om foto te maken daarvan in mijn eentje...
Nou ja, in ieder geval blijft ze hier tot ze normaal eruitziet. Ik geef jou geen vogeltje met schurftmijt :-\

:D


Oowjee... Ik zal even kijken of ik nog een foto heb van een grasje. Ik heb t zelf ook gehad. Ik heb toen in de dierenwinkel een tubetje gekocht tegen mijt. T stinkt wel, maar t was zo weg :)
Groetjes Saar :-*
Edit: De foto is niet duidelijk genoeg :-\

Caroline

In principe werkt Epithol prima tegen schurftmijt hoor, ik heb het toen gesmeerd en je zag het beter worden en het is nooit meer terug gekomen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ivy

Hoi!
Het pipetje dat ik gebruikte is ook werkzaam tegen schurftmijt, evenals Epithol. Dus dan wordt het dubbel bestrijd en hopelijk is ze er gauw vanaf (als het het wel is...)
Ze is wel lekker actief dus ze heeft er helemaal geen last van. Ik zal haar nog 4 dagen met Epithol behandelen en dan zien we weer verder.
Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Ik hoop niet dat ze echt schurfmijt heeft. Ik heb geen foto van Tweety, anders had ik je die laten zien maar Tweety had dat ook en is toen met iets behandeld van de DA en daarna heeft ze er nooit meer last van gehad, ze zag er alleen heel 'lelijk' uit omdat ze best wel onder zat.

mara

•=Bonnie=•

Hey Ivana,

Als het schurftmijt is, dat s dan toch besmettelijk? Zouden dan niet meer valkjes het moeten hebben?

Ik had er eens eentje die was tegen de tralies geknalt, de snavel had dan ook echt een bloeduitstorting en daar kwam een gaatje in. Uiteindelijk is het eruit gegroeid maar het laatste stukje brak toen rafelig aaf aan de punt, dat hebben we toen heel voorzichtig wat bijgevijld zodat er een "werkbaar" niew puntje aan.