19 april 2024, 06:39:23

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Sanna

Arme Ivana, eerst motjes en dan vliegjes... ;D ;D ;D Misschien heb ik iets voor je dat daar tegen helpt ;).











Als ik ze eruit haal, dan vliegt Beau precies in het spoor van Belle. Belle weet niet wat haar overkomt, zo'n volgende schaduw ;D. En dan elke keer wanneer Beau naast haar probeert te gaan zitten, vliegt Belle weer weg. Ja, ze komen wel aan hun beweging hoor haha. Maar als ze eenmaal rustig zitten is er niks aan de hand. Beau laat zich nog heerlijk kroelen (vooral onder z'n kinnetje vindt hij zoooo lekker :-*) en zoals je ziet heeft hij de speelboom ontdekt. Daar zit hij nou lekker in te soesen. Ik zal hem zo nog eens wat trosgierst geven. Belle gaat ondertussen weer lekker haar eigen gang. Ze heeft haar 'nestje' boven de computer alweer gevonden en nu zit ze lekker te poetsen op m'n schouder.


Hoi Mara,

Ik heb het grasje gisteren ook gezien, maar die washuid ziet er normaal uit hoor, gewoon zoals die bij een grasparkieten popje hoort te zijn. Ze is overigens al helemaal volwassen aan de oogjes te zien. Maar het is inderdaad een leuk ding ;).


Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Sanna.
Prachtige foto's! Oh Beau-Jamie heeft het zo te zien al heel goed naar zijn zin, hij zit zo relaxed!
Belle zal wel denken - wat doet dit koter ineens in MIJN huisje hihi.

Mara, zoals Sanna al zegt - alles ziet er weer normaal uit. Ik heb het snaveltje eerst ingevet met wat epithol zalf tegen schurft maar het zag er gelijk normaal uit, alsof het gewoon droog was. Ik heb haar een paar dagen terug met zo'n pipetje Anti-Parasiet behandelt, en dat is werkzaam tegen allerlei beestjes en ook schurftmijt. Nu is ze in ieder geval beestjes vrij (als ze wat had). Het is een leuk meid, ik heb een spiegeltje opgehangen en nu zit ze bijna continu met haar eigen beeld te kwetteren. Ze heeft wel behoefte aan een soortgenootje. Ik ga mijn best doen... of ze hier blijft of ze ergens naartoe gaat zal ik ervoor zorgen dat ze niet alleen moet zitten.

Boven is het leeeeeg :-X. Echt niet normaal! Die 6 vogeltjes vullen de ruimte gewoon niet (2 (en een half) zitten in blokken). Pffff.
Het zou niet lang meer duren voor de 1ste ukkie van Joepie - rond de 18de moet ie komen. Hij zal wel geboren zijn bij Nicky en Makker... maar dat zal hij vast niet erg vinden ;D.

Groetjes!!!
Ivana





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Citaat van: Ivy op 15 juli 2007, 11:46:52Boven is het leeeeeg :-X. Echt niet normaal! Die 6 vogeltjes vullen de ruimte gewoon niet (2 (en een half) zitten in blokken). Pffff.


Sorry... mijn schuld :-[
;D ;D ;D

Mara

Hoi Ivy

GElukkig dat het dus niets ernstigs was, dacht wel dat het mee zou vallen maar voorkomen is beter dan genezen. Jammer dat je zo ver weg woonde, ik had anders wel een plekkie voor haar geweten......

Mara

Randy

heeee ivy 8)

k d8 dat je james zou houden???, waarom heb je nu tog besloten hem weg te doen?? je verstand zei zeker hij moet weg maar je gevoel niet,, egt moeilijk :-*
egt een grappig grasje ;D 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi Randy.
Ik wou Jamie zelf houden, klopt. Tenzij ik een zeer lief baasje voor hem zou vinden en dat is gelukt...
Ik heb hem van Te koop afgehaald want ik wou hem niet bij iemand vreemd laten gaan en daarna niets meer van hem horen. En bij Sanna zal hij een fantastisch leventje krijgen, heel lief baasje EN ik hoor regelmatig hoe het met hem gaat.
Het is gewoon beter, want ik heb nu al problemen met Jessie die met Makker paart (haar vader). Dit jaar ga ik nog niet met haar kweken dus geen probleem, maar als ze volgend jaar wel een nestje wil, dan zal ik erg op moeten letten... Gelukkig heeft ze nog een andere fan, dus desnoods zet ik ze samen apart in de woonkamer om een echte koppeltje te vormen.

Het 1ste eitje van Joepie en Sammy die bij Nicky en Makker ligt is aangepikt. Kleine komt dus volgens plan uit - rond de 18de :D.

Ik heb een huisje voor het grasje gevonden, ze zal bij Saar in de voliere gaan wonen. Ik hou haar nog zeker een paar dagen hier en dan spreken we af wanneer de grote verhuizing plaats vindt :D.

De miniMakker heb ik gisteren geringd, mijn 008. Hij is al een stuk gegroeid sinds de laatste foto, maar ik wacht wel tot hij een nestgenootje krijgt en dan haal ik ze allebei uit voor een fotoshoot ;D

Met de rest gaat het goed, het is boven best rustig nu.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Peggy

Hoi Ivana,dus het is een beetje stil in je schatkamer?
Dat zal zeker wennen zijn ja ;D
Wat fijn dat nu al je jonkies een fijn huisje hebben gevonden hè? Nu weet je iig zeker dat ze goed verzorgd worden en volop liefde krijgen.

Hoe is het verder met je Ivy ?

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Wat leuk dat het grasje nu ook onder de pannen is. Wat zal Gerard blij zijn.. ;) ;D ;D ;D

Anja

Hoi Ivy,

Vandaag je eerste werkdag. Succes meid. We horen graag hoe het is gegaan.

Ben je een beetje gewend aan de stilte en leegte in je schatkamer.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Ivana,

Je zult wel moe zijn van zo'n eerste dag, vast veel nieuwe indrukken!
Lekker bijkomen!
Hoeveel dagen per week ga je eigenlijk werken?

Liefs, Gerda


Sanna

Oooh spannend!! Vandaag je eerste werkdag. Laat je weten hoe het gegaan is??

Groetjes, Sanna

Mara

HOi Ivy

Vandaag je eerste werkdag? Ow, spannend zeg. Heel veel succes en ik ben benieuwd hoe het je bevallen is.

Mara

hennie

Hoi Ivy,

Ik heb vast wat gemist....maar waar ben je gaan werken?

groetjes, Hennie

Ivy

Hoi schatjes.
Mijn eerste dag was maandag, maar toch lief van jullie :D.
Ik werk nu 20 uur en dan begin ik vanaf september voltijd te werken.
Het is nu nog niet zo spannend, ik krijg wel heel veel info tegelijk, rondleiding door het bedrijf achter de rug... Eerst krijg ik een training (hoe de telefoon opnemen en de gesprekken afhandelen ed.) en over twee weken ga ik echt aan de slag.

Hoi Anja.
Ik denk niet dat het ooit went, stilte in de schatkamer... hihi, gelukkig niet voor lang. Vandaag is Joepie's baby geboren bij Nicky en Makker. Geel donsje met zwarte oogjes, dus kan of cinnamon of gepareld valkje worden.
En zondag komen weer een paar logeetjes... mijn lieve Binky die hier in januari is geboren met zijn vriendinnetje Bonnie (ze komt van Bonnie :D). Mijn vriendin gaat drie weken op vakantie, dus Binky komt even thuis haha.

Hoi Gerda.
De 20 uur worden verdeeld naar de behoefte, maar waarschijnlijk 2 volle dagen en een halve. Ik ben vooral moe van het vroeg opstaan.... 7 uur ben ik lang niet meer gewend. Het is altijd zo - je leert studentenleven te waarderen pas als het af is hihi.

Hoi Sanna.
Nog niet veel te melden... hoe gaat het met mijn schatje? (nou ja, onze schatje :))

Hoi Mara.
Eigenlijk tweede... hihi.


En nog Hennie :D
Ik zeg op het forum liever niet waar, je weet nooit welke gek meeleest... het is bij Amsterdam Sloterdijk, dus een uurtje reizen voor deur tot deur. Valt reuze mee :D


Zo, nu heb ik jullie allemaal persoonlijk beantwoord...
Kleintje is dus eindelijk uit het eitje gekropen, maar Makker vind dat ik nog geen foto's mag maken, dus ik hou mijn handen liever heel...

Binnenkort volgen nog drie babies die uit eitjes bij Joep en Sammy uit moeten komen. Ik ben benieuwd wat er deze keer in zit...

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Sorry...ik was dus weer eens te laat.  :-[ Zolang het maar bevalt.

mara