18 april 2024, 16:56:27

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

aad

hoi Ivana

Tja zo moeder zo dochter he  ;D ;D ;D

Groetjes aad

Randy

heee ivy

ik heb nieuwtje voor je, wist niet of je het al wist ::)
maar ashley en jessica krijgen allebei een man 8)
tenminste die bont heb ik zeker weten gereserveert alleen die ander heb k later ja op gezegt, dus toen was mariska al offline, ga er vanuit dat het goed zit.

maar als ik daar over paar weekjes heenga die vogels ophalen, vind je het leuk als k dan ook langs jou kom om je valkjes te zien ensoow??
dan zie ik waar jessica en ashley geboren zijn, lijkt me wel leuk :-[

nou doei doei :-*
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi Randy.
Ik heb het al gelezen ja :D. Gefeliciteerd alvast.
Het is wel verstandiger hoor, onverwante mannen.  ;)

Je bent natuurlijk welkom hier! Ik hoor wel wanneer je komt, ik woon echt letterlijk om de hoek...
Dan zie je ook nieuwe zusje of broertje van Jessica en Ashley, de twee eitjes van Nicky en Makker staan op het punt van uitkomen :D

Groetjes! en tot kijk dus...
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

10 juli 2007, 11:19:53 #213 Last Edit: 10 juli 2007, 11:22:56 by Ivy
Trio kroel...
Eerst moet Jelle Jessie kroelen


Dan wordt hij zelf gekroeld


Maar Jessie wacht al op haar beurt


Ze waren wel 10 minuten bezig zo - eventjes Jelle met Jessie en dan weer Dizzy met Jelle. Liefdestrio.

En nog een uitsnede... dat tongetje :D


Groetjes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rob S

Hey Ivana,

Leuke foto's! Ik heb eerst een tijdje gedacht dat alleen tamme valkjes daar heel erg van hielden, maar hier bij mij in de voliere gebeurt het ook steeds meer. Vooral de jonge valkjes zijn erg gek op kroelen ;D!

Groetjes

Gerda

Hoi Ivana,

Wat een schattige foto's. Kroelsessies zijn echt kodac-momenten!
Het zijn mooie foto's ook!

Groetjes, Gerda

Anja

Hoi Ivy,

Heerlijk die kroelfoto's zeg.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ivi,
Geweldig het kroeltrio ;D
Wat zijn valkjes toch sociaal he... eerlijk zullen we alles delen, ook het kroelen :)
Ik vind dat je erg mooie  valkjes hebt.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

Citaat van: Ivy op 10 juli 2007, 00:37:57
Hoi Randy.
Ik heb het al gelezen ja :D. Gefeliciteerd alvast.
Het is wel verstandiger hoor, onverwante mannen.  ;)

Je bent natuurlijk welkom hier! Ik hoor wel wanneer je komt, ik woon echt letterlijk om de hoek...
Dan zie je ook nieuwe zusje of broertje van Jessica en Ashley, de twee eitjes van Nicky en Makker staan op het punt van uitkomen :D

Groetjes! en tot kijk dus...
Ivana


heee ivy 8)

jaa thanx ;D
ik wil wel graag twee mannen houden maar omdat ik bij die witmaskers niet zeker weet al welke man of pop is ga ik het niet riskeren.
dus wil geen ellende er allemaal mee volgend jaar, dus ik ga voor die bonte. zo 1 zocht ik al lang 8)

okeej is goed lijkt me erg leuk :P ik denk dat het ong over 4 weken word omdat dan die ene cinnamon gepareld dan ong zelfstandig is, moet nog even met mariska mailen 8)

en wat lijkt jou jelle erg op mijn lilo zeg :o ik vind veel wildkleuren op elkaar lijken alleen dit had hem echt zo kunnen zijn :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi!
Bedankt!
Ik vind het zo lief dat Jelle al 3 kroelvriendjes heeft... Jessie, Sammy en nu ook Dizzy! Ik heb het nooit verwacht van een valkje die een jaar alleen heeft gezeten :D. Het is nooit te laat dus.

Kaneeltje is gereserveerd en wordt donderdag opgehaald... eerste baby de deur uit :'(
maar het leven gaat door... net heb ik voedergeluidjes gehoord uit Makker&Nicky's blok... jahoor! Eerste donsje is er alweer. Zwarte oogjes, dus een zoontje!
Ze verrassen me elke keer hihi, kleine deugnietjes. Ik verwachtte hem pas eind van de week... ach ja hihi.

Moet nu weg, maar wou het even melden :D
Groetjes!!!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Randy

Citaat van: Ivy op 10 juli 2007, 16:55:38
Hoi!
Bedankt!
Ik vind het zo lief dat Jelle al 3 kroelvriendjes heeft... Jessie, Sammy en nu ook Dizzy! Ik heb het nooit verwacht van een valkje die een jaar alleen heeft gezeten :D. Het is nooit te laat dus.

Kaneeltje is gereserveerd en wordt donderdag opgehaald... eerste baby de deur uit :'(
maar het leven gaat door... net heb ik voedergeluidjes gehoord uit Makker&Nicky's blok... jahoor! Eerste donsje is er alweer. Zwarte oogjes, dus een zoontje!
Ze verrassen me elke keer hihi, kleine deugnietjes. Ik verwachtte hem pas eind van de week... ach ja hihi.

Moet nu weg, maar wou het even melden :D
Groetjes!!!
Ivana


heee ivy

jaa dat is wel jammer is altijd rot, cker als je hem zo lang al heb, maar aan de andere kant ook wel weer goed een ander huisje :)
GEFELICITEERD 8) ;D
waarom is het met zwarte oogjes bij jou altijd een man dan>??? :-[

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi Randy.
Nicky en Makker krijgen alleen wildkleur zoontjes en lutino(opaline) popjes. Dus ik zie het gelijk :D
Lutino man en wildkleur pop geven altijd deze nageslacht. Alleen is Makker nog eens split gepareld vandaar de popjes met of zonder parels kunnen zijn.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hpi Ivy,

Gefeliciteerd met het eerste donsje.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ivana,
Ach je lieve Kaneeltje gaat je dan toch verlaten... Tja kleine meisjes worden groot ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe donsje ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Ivy,

Wat een leuke kroelfoto's! Ze zitten ook zo mooi op het kroelen te wachten, geweldig!

Ik heb Ozzy de groetjes van Dizzy gedaan. Hij mist zijn maatje nog weleens, maar heeft een lief ander maatje: Gijs.

Hoe is het nu met het kleine grasje?

Groetjes!