16 april 2024, 13:37:41

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Sanna

Spannend weer bij jou ;) ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Monky

Hi Ivy,

Wat een mooie jongen heb je toch weer  :D
Jammer dat ik nu bijna vol zit  ;D Ik heb nog plek voor 1 valkje... en die heb ik al gereserveerd  ;D

Wel heel spannend wat er nu uit gaat komen  :) We wachten nu gewoon vol (on)geduld verder  ;D

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi hoi.
Mysterie begint langzaam te verdwijnen.
Maar eerst een lief filmpje van Dizzy. Hij laat me altijd eerst zien hoe ik hem moet kroelen ;D en eindelijk had ik mijn camera bij de hand, zodat jullie ook hiervan kunnen genieten. Ik vind het namelijk onwijs leuk om te zien

http://www.youtube.com/watch?v=etcQbKT_uc4

En hij is zooooo mooi  :D



Ik zou het liefst blijven kroelen... want zijn grote liefde Jelle jaagt hem alleen maar weg. Jelle vind Sammy ook goed als kroelpartner, maar zou liever Jessie versieren.
Dit heeft echter andere ideeen over wie haar zou moeten versieren >:(



Kippetje zitten voor papa, foei! Gelukkig weigert Makker de uitnodiging, wel iets te aggresief maar goed... veel beter dan dat hij wel op haar ging wippen zoals een paar maanden terug. En zolang de pootjes intact blijven bij Jessie... pfff



Jessie zit links boven, de rest zit saampjes op de tak: Jelle, Dizzy, Sammy, Nicky, Makker. Joepie zat in het blok en waar was Leia?

Waar was ik?


Lekker in de weg aan het zitten


haha

Onze nieuwe huisdier


Nicky krijg ik de laatste tijd niet zo mooi op de foto... raar eigenlijk, want ze is zo mooi  :D


En dit kan op jouw raam komen zitten als je over de afsluitdijk in de auto rijdt...


Nou oke, ik zal jullie niet meer in de spanning houden.
Foto's van de jonkies, oftewel bewijsstukken.

Jong 1 - geen parels te bekennen


Jong 2 - witte pennetjes duiden in zijn geval inderdaad pareltjes. Dus waarschijnlijk toch geen bonte verrasing. Maar ook wel mooi ;D



Heb ik mijn baasje mooi voor de gek gehouden he


en ja hoor, ook James Bond heeft parels


Wij kunnen schreeuwen als de beste. En als je in de buurt komt, dan pikken we je! Pas op he


Groetjes  ;D ;D ;D





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi Ivana,

Wat een heerlijk filmpje hahaha... Echt schattig  :-*

De rest van de foto's zijn natuurlijk ook erg leuk en mooi, maar dat filmpje  :D

Heerlijk  :)

Groetjes,
Monky

Sanna

Aaaaaaaaaaahhh wat een heerlijk filmpje en wat een fantastische foto's :-* ;D ;D. Ik krijg er echt zin in om ze in het echt te zien ;). Serveer de koffie maar in de vogelkamer hahaha, ben er niet meer weg te slaan waarschijnlijk :D ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Sanna.
Prima... ik zet de waterkoker alvast boven, ik hoop dat je oploskoffie niet erg vind... maar een koffiezetapparaat in de vogelkamer, daar wordt de koffie niet lekker van :P

Bedankt Monique.
In het echt ziet het er nog schattiger uit, want dan gaat ie jou aankijken met zijn puppyoogjes en je smelt helemaal weg :D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Dus inderdaad pareltjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Wat een lief lief lief filmpje van de mooie Dizzy.  :-*
Al je valkjes zijn lief lief lief om naar te kijken.  ;D
De jongen gaan ook goed.
En als ik het goed zie,krijg jong 2 meer parels dan James Bond ?

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Christine

Wat een super lief filmpje!
Ook heb je prachtige jongen!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco



Dat bekkie :-* heerlijk gewoon.

En dat filmpje van Dizzy is geweldig: ik heb nog nooit gehoord dat hij dat deed.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Ivy

Thank you guys! Alle valkjes zijn aan het blozen  :D

Hoi Yvon. Ik weet niet of het meer parels worden, James Bond is wat donkerder. Lijkt net of hij wildkleur gepareld wordt en jong 2 cinnamon gepareld. Alleen kan dat dus niet samen volgens berekeningen dus wordt toch afwachten op wat veertjes.

Car(c)oline, ja dat deed ie al vanaf de eerste keer dat ik hem mocht aaien. Het is echt zo een leuk gezicht (dat heb ik inmiddels al twintig keer gezegd :D). Als ik het goed begrijp, doet Ozzy ook zoiets, maar misschien is het toch wat anders. Misschien zegt Carin straks iets over...

Hoi Christine. Bedankt! Leuk dat je even op bezoek kwam :D

Caroline, je had gelijk. Het zijn zeker pareltjes.

Net weer paniek in de tent. Alles aan de fladder. Gelukkig waren ze ook snel rustig nadat ik de grote lamp aan heb gedaan. Geen idee waar ze van schrokken.
Maar dan stappen ze wel heel makkelijk op :D dus ik kon ze zo de kooi in doen hihi. Gemeen ...

Fijne avond !!!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Hoi!
Nu zijn ze alle drie echt stekelvarkentjes. Bij de eerste jong komen ook al wat veertjes uit de hulsjes.

Kaneeltje




Jong 2 - ik weet nog steeds niet wat hij/zij gaat worden. In vergelijking met James bond is dit jonkie veel geler...




en James Bond




Ze laten zich al goed horen, en ze pikken echt niet alles want dan gaan ze pikken ;D. Er is vast weinig dingen die zo grappig zijn als een boze baby valkje :D

Groetjes weer van ons allemaal.
Ivana





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Prachtig weer Ivy,

Heb wel een vraagje. Jong 1 is Kaneeltje en jong 3 James Bond waarom heeft jong 2 nog geen naam?
Of heb ik er overheen gelezen?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ivy

Hele mooie foto's weer. En wat zijn het schatjes zeg.

mara

Ivy

Hoi Anja.
Kaneeltje heet voorlopig Kaneeltje omdat hij/zij cinnamon is  :D. James Bond kreeg zijn naam wegens zijn ringnummer.
Alleen jong 2 kan ik nog even geen passend naam vinden... oh ik weet het al! Puzzeltje ;D




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie