28 maart 2024, 16:04:13

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo dan,ik had weer heel wat leesstof hiero.  ;D
Maar wel leuke leesstof met hele mooie foto's.  ;)
En wat doet Dizzy het goed bij jou.  ;D
Veel plezier morgen met de rit naar de da.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Goede morgen!
Bedankt voor de leuke reacties iedereen.
Gisteren is Dizzy gecheckt door een DA. Ze vond het een vogeltje in top conditie! Ik heb wel laten testen voor Pbfd en voor de zekerheid ook voor schimmels maar het zal wel allemaal negatief zijn. Ik hoor het wel binnen twee weken. Tot die tijd zal Dizzy nog apart zitten.
Hij was erg lief bij de DA, hij liet zich uitgebreid kroelen enzo, op de terugweg in de trein was hij helemaal rond aan het kijken, echt leuk. Alleen heen moest hij zich veel laten horen...
Ook thuis mocht ik hem nog uitgebreid kroelen, dus hij is niet boos :D

En dit moet echt het leukste manier zijn om een nieuw dagboekje te beginnen... maar Joepie heeft een eitje gelegd!!!
Ze heeft vanacht in het blok geslapen en toen ze vanmorgen niet eens kwam kijken toen ik eten aan het geven was, schrok ik een beetje dat ze dood was ofzo, ze is namelijk als eerste met haar koppie in het voerbak... maar gelukkig zat mijn trotse Joepie in het blok en naast haar lag een eitje... Daar zat Sammy op, maar toen ik het blok open deed, ging hij eruit.
Ze zijn nu echt een koppeltje geworden, gisteren heb ik ook een kroelpoging gezien, net samen in het blok... ikke blij ;D

Toch ga ik binnenkort Nicky en Makker naar de woonkamer verhuizen. Sammy is namelijk zeer aggresief tegen ze beide. Eerst wou hij Nicky versieren, nu jaagt hij haar op...
Vandaag kan ik eindelijk mijn Arthur kooi in elkaar zetten. Ik kreeg hem woensdag geleverd, deed ik de doos open, was de voorkant krom. Vandaag brengen ze een nieuwe voorkant, dan kan ik dus eindelijk aan de slag.

Zo, dat was het nieuws... Ik ben zo benieuwd of Joepie nou echt split voor witmasker is! Ik weet het, moet eerst afwachten of de eitjes bevrucht zijn, maar Americaanse mannen weten wel heel goed hoe het moet, dus het zal vast wel...

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Gefeliciteerd met je eitje! :D Wat gaaf joh! Hopelijk is het bevrucht! :D

ManjaV

Hey Ivana,

Wat leuk om je verhalen hier te lezen. Fijn dat het met Dizzy zo goed gaat en dat het zo een lieve kroelerd is! En zeer handig dat je hem hebt laten testen, ik ben zelf ook benieuwd naar de uitslag, dat snap je wel. ;D Wordt hij negatief bevonden dan geldt dit wsl voor Calimero ook. Kan soms wel lang duren he, dat wachten.
Gelukkig dat je DA Dizzy in topconditie vond. Dat zegt ook al heel wat natuurlijk. :D

En gefeliciteerd uiteraard met het eitje, nu hopen dat het bevrucht zal zijn! :D Leuk dat ze een koppeltje vormen.

Ik zal zeker heel vaak gaan lezen in je dagboekje.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Carin

Hoi Ivy,

Wat een leuk dagboekje, ik heb echt genoten! Je koppels zijn ook geweldig!

Ik blijf je zeker volgen!

groetjes!

carco

Joepie een ei?
Spannend hoor.

En fijn dat het zo goed gaat met Dizzy en hij gezond verkaard is.
Ik ben ook wel heel erg beneuwd naar de uitslag straks.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Sanna

Gefeliciteerd met je grote meid Joep!! :D ;D
Dat is zeker een hele mooie manier om je dagboek te beginnen. Dat er maar hele mooie jongen uit mogen komen ;).

Groetjes, Sanna

kimmie

Hoi Ivana,

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Joepie...
Spannend...!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Riny





Hoy Sammy
Goed zo jongen, heb je het eindelijk klaar gespeeld?
Ga zo door.
Groetjes Papa Hans

Ivy

Haha

Ja paps, ik wil zo graag zorgen dat je opa wordt :P
Kusjes aan mijn nieuwe broertjes en zusjes, dat ze maar net zo mooi worden als ik ben!


De kooi staat al, en wordt al onderzocht door Dizzy. Ben benieuwd of hij de kooi goed gaat keuren... Hij begint zich steeds zelfverzekerder voelen in de woonkamer. Hij heeft al meerdere keren op mijn hoofd gezeten (en niet gepoept! keurig opgevoed!!!). Normaal gesproken mag dat niet hier, maar he, ik was al blij dat hij naar me toe kwam...

Het eitje boven wordt al zorgvuldig bebroed, Sammy en Joepie wisselen elkaar keurig af en zitten vaak ook samen. Spannend he, eerste keer mama en papa worden van een mooie eitje  ;D







Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Gefeliciteerd met het eerste eitje. Hoop dat het bevrucht is.
Spannend zeg.

Groetjes Anja

Agnes

Hoi Ivy,

Ik heb je nieuwe dagboekje gevonden!
Handig, zo'n introductie aan het begin.

Ik ga de belevenissen zeker weer volgen.

Het begint al goed...met een eitje ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Inge88

Feli :) Moge er weer mooie en lieve valkjes geboren worden.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Sammy en Joepie !!  ;D
Het is toch altijd wel spannend zo'n eerste nestje.

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Diaantje

Hoi

Leuk zo een eerste eitje van Joepie en Sammy! ;D
Ik hoop dat er meer volgen.. en dat ze heel mooi worden.. ;D :D


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.