Goede morgen!
Bedankt voor de leuke reacties iedereen.
Gisteren is Dizzy gecheckt door een DA. Ze vond het een vogeltje in top conditie! Ik heb wel laten testen voor Pbfd en voor de zekerheid ook voor schimmels maar het zal wel allemaal negatief zijn. Ik hoor het wel binnen twee weken. Tot die tijd zal Dizzy nog apart zitten.
Hij was erg lief bij de DA, hij liet zich uitgebreid kroelen enzo, op de terugweg in de trein was hij helemaal rond aan het kijken, echt leuk. Alleen heen moest hij zich veel laten horen...
Ook thuis mocht ik hem nog uitgebreid kroelen, dus hij is niet boos

En dit moet echt het leukste manier zijn om een nieuw dagboekje te beginnen... maar
Joepie heeft een eitje gelegd!!!
Ze heeft vanacht in het blok geslapen en toen ze vanmorgen niet eens kwam kijken toen ik eten aan het geven was, schrok ik een beetje dat ze dood was ofzo, ze is namelijk als eerste met haar koppie in het voerbak... maar gelukkig zat mijn trotse Joepie in het blok en naast haar lag een eitje... Daar zat Sammy op, maar toen ik het blok open deed, ging hij eruit.
Ze zijn nu echt een koppeltje geworden, gisteren heb ik ook een kroelpoging gezien, net samen in het blok... ikke blij

Toch ga ik binnenkort Nicky en Makker naar de woonkamer verhuizen. Sammy is namelijk zeer aggresief tegen ze beide. Eerst wou hij Nicky versieren, nu jaagt hij haar op...
Vandaag kan ik eindelijk mijn Arthur kooi in elkaar zetten. Ik kreeg hem woensdag geleverd, deed ik de doos open, was de voorkant krom. Vandaag brengen ze een nieuwe voorkant, dan kan ik dus eindelijk aan de slag.
Zo, dat was het nieuws... Ik ben zo benieuwd of Joepie nou echt split voor witmasker is! Ik weet het, moet eerst afwachten of de eitjes bevrucht zijn, maar Americaanse mannen weten wel heel goed hoe het moet, dus het zal vast wel...
Groetjes, Ivana