19 april 2024, 07:52:35

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Randy

hej ivy 8)

tijdje alweer niet gesproken hea....
en ben tijdje niet hier wezen kijken!

zo te lezen gaat het wel goed bij je ;D
blokken weggehaalt,, wil je niet meer kweken dit seizoen???

Groetjes en suc6 met alles,  :-* randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi Randy.
Mijn broedseizoen is eigenlijk net afgelopen :).
Alle koppels hadden een paar rondjes achter de rug - het is nu mooi geweest.
De laatste kleine, lutino, gaat naar Nikita en Amy...

Hij/zij is echt zoooo lief dat ik begon te twijfelen of ik wel of niet een nieuwe huisje ga zoeken, maar uiteindelijk won de gezonde verstand. Ik heb toch al te veel eigen kweek valkjes gehouden, nog eentje erbij is gewoon niet handig.
En waar ze heen gaat zal ze genoeg vriendjes hebben.

Voor de rest gaat alles z'n gangetje, wel is een grote schoonmaakbeurt echt nodig, alle drie kooien heb ik nauwelijks schoongemaakt toen er blokken aan hingen, nu kan ik alles weer grondig 'ontpoepen' haha.

Groetjes!!!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


*Manon*

Hoi hoi Ivana,

Met billie gaat het goed, ze is een rustig valkje en is op zoek naar een vriendje... alleen kan ze die nog niet zo vinden..... en ja je leest het goed.... Billie is een ze en ze gaat voortaan Bibi heten

Liefs Manon

candy

Hallo baasje van papa en mama,

Eindelijk is het Elfje gelukt om mij een berichtje te laten schrijven, waar ze mij dus ook maar even goed bij helpt om dit tot een goed einde te brengen. ;D ;D ;D
Het is wel wennen hier. Waar ik eerst was mocht ik veel rond vliegen, maar na een tijdje werden we in een kooitje geplaatst en zijn we naar een andere plaats toe gegaan. Hiervoor zijn mijn veren in de vleugels geknipt. :'( :'( :'( Eigenlijk is dat wel naar, maar nu gaan we ook met de baasjes mee naar buiten, wat ook heel leuk is. Dan zitten we met een aantal valkjes op de schouder rond te kijken. Al met al vermaak ik me hier heel goed, omdat we bijna altijd vrij rond lopen en klimmen net als bij jullie in het Schatkamertje.
Ook is het leuk om hier in de grote groep mee te doen en zeker met die grote vogel, die zo fijn te plagen is. Daar proberen we steeds de voerbakken leeg te maken en dan doet die net of hij dan boos is. :) :) :)  Maar dat is hij niet hoor want als we dan dicht bij hem gaan zitten gaat hij naast ons zitten en doet zijn kopje tussen de veren. ::) ::) ::)  Maar we hebben de laatste tijd ook het een en ander meegemaakt wat niet zo leuk was. :o :o :o  Dit is te lezen in het boekje van Nicky.
Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is en hoop snel eens iets te horen van jullie allemaal.

Zo nu ben ik heel erg moe van het schrijven en hoop dat Elfje het de volgende keer weer gaat doen. ;D :) ;D
Groetjes van Sunny (die hier zonnetje word genoemd) en alle vriendjes hier :-* :-* :-*

Ivy

Hoi.
Ik heb mijn boekje een beetje verwaarloosd... ehm.
Er is niet zo veel veranderd sinds de laatste keer... behalve dat Bobby de valkparkiet bij zijn logeerpartij verliefd is geworden op Leia.
Alexandra was al erg aan het denken wat ze met Bobby gaat doen, hij was nogal broeds maar haar dames toonden geen interesse... maar toen ze hier waren met vakantie, is Bobby toch voor Leia gevallen... :D

Leia accepteert hem wel redelijk, maar echt een hecht koppeltje vormen ze nog niet hoewel ze wel heel vaak naast elkaar zitten.

Ik kijk het wel even aan hoe het loopt - als het niet gaat, zullen we met Alex een andere oplossing moeten bedenken...

Heb al een tijdje geen foto's gemaakt, ik zal eens kijken of ze komende paar dagen willen poseren :) maar ze zijn toch nog even mooi als ooit... behalve Brokkie dan, die zijn koppie door Mischka laat plukken  ::)

Groetjes,
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Hoi Ivana!

Hoe gaat het hier? Volgens mij zit iedereen nog te wachten op je foto's..... ;D

Moet je eens hiernaar luisteren:


Weet jij wat Mika fluit? Hij heeft het bij jou geleerd, voor de vakantie deed hij het nog niet. O ja, hij heeft ook een soort auto-alarm opgepikt. Ben ik errug blij mee als hij daarmee 's morgens om half 7 uit volle borst Sherry of Joepie toezingt.... :P

Verder is het nog dik aan tussen Mika en Sher hoor, maar Joepie vindt hij ook nog erg lief. Volgens mij kunnen die wel met z'n drieën in een broedkooi straks ;).

Groetjes, Sanna

candy

Hallo Pappa, Mama en de rest.
Hier volgt een klein berichtje van jullie Elfje. Het was eigenlijk de bedoeling dat neefje Sunny een berichtje zou schrijven,maar die komt niet zo ver, dus doe ik het maar.
Elfje.

We zijn al een behoorlijke tijd met de valkjes op de camping en met dit mooie weer is het de hele dag feest. Het hele stel valkjes wat gekortwiekt is mag de hele middag buiten spelen, terwijl baasje Ria ons in de gaten houdt.

Elfje met Sunny.

Een tijdje  terug was het weer vogelwandeldag maar er zijn dit jaar maar een paar valkjes naartoe geweest, neefje Sunny is wel geweest. Sunny is direct met de andere valkjes in contact gekomen en heeft blijkbaar behoorlijk zitten roddelen over de baasjes.

Sunny (links op de foto) aan het roddelen over baasjes.

Zo er is eigenlijk verder geen nieuws te melden en daarom laat ik het hier bij.

Jullie Elfje

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Anja


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010