29 april 2024, 04:49:47

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Ivy

Oke, sorry, ik heb Leia onderschat... bij haar liggen al twee eieren...
Ik dacht dat ze gewoon aan het dollen was toen ze het blok uitgezocht heeft... maar ze heeft dus Nicky en Makker verslagen :D
Jammer dat ze geen mannetje heeft uigezocht...




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Dus onbevrucht ?
Je weet het niet he,wie weet doet ze het stiekem als je niet kijkt  ;) ;)

goedemorgen Ivana ..
Groetjes aad  :-* :-*

Sanna

Ja stom! Je had Leia ook niet mee moeten laten kijken naar het dagboek van Aad..... Ze heeft nog een hoop in te halen bij haar moeder en zus ;D ;D ;D

Ivy

Hoi!
Nou, de eitjes van Leia zijn helaas toch allemaal onbevrucht... ze heeft 5 gelegd.
Het is echt heerlijk om te kijken - Sammy die eet uit twee walletjes, maar hij broedt dus zowel met Leia mee als met Joepie. Joepie heeft eergisteren ook 1 eitje gelegd. Ik had de deur naar de vogelkamer hele dag open en kon ik dus genieten... Sammy heeft eerst Leia laten eten, dan even later zat hij op het eitje bij Joepie... hij verzorgd netjes beide zijn dames - want hij heeft ook met beide ... leuke dingen gedaan.
Ik dacht een tijdje dat ze met z'n drieen in 1 blok zouden eindigen, maar Leia duld Joepie niet in haar blok. Uiteindelijk heeft Joepie dus eigen blok uitgezocht.

Makker en Nicky hebben ook vijf eitjes, drie heb ik laten liggen, twee zijn nep. En arme Jessie zit in haar eentje op haar 5 nepeitjes - die mag helaas geen eitje uitbroeden omdat ze met haar pa aan het paren was en ze heeft ook geen mannetje uitgezocht. Ik heb wel het gevoel dat Jelle heel graag met haar wil, maar zij lijkt geen interesse te hebben... Ik hoopte dat ze een koppel zouden vormen als ze mogen broeden, maar toch blijft Jessie liever singel en arme Jelle op een stokje rijden...

Eerste jonkies zouden eind deze week al moeten komen, het is dus erg spannend... Ik heb net een eitje geschouwd en zag ik het bekje van een babietje bewegen, het was zo lief...

Dus binnenkort ben ik hier wel veel vaker :D want voor nu is er zo weinig te melden...

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Spannend!!  :D

Succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Leuk, weer donsjes! :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sanna

Spannend! Spannend! Spannend!

;D ;D ;D

aad

Hoi Ivana

Kom gauw een keer kijken  ;)

Groetjes aad

Ali en Mark

Ik vind het echt ongelooflijk, mijne leggen niet eens een ei, zelfs al doen ze het met elkaar, en bij jou legt er gewoon één 5 eieren zonder partner.... ??? Ik denk dat mijn vogels maar wat vaker bij jouw langs moeten komen, misschien leren ze nog wat... Misschien moet ik wat langere vakanties boeken :P

xxx

Ivy

Eerste eitje is bezig met uitkomen... :)




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna


Monky

Piep piep piep piep ? ? ? ?
;D

aad


Ivy

Nog niks  :( hij piept wel nog, ik vind het zo wel erg lang duren, maar sinds gisteren niet echt veel deukjes bij.
Ik weet het niet meer... als hij morgen avond nog niet uit is, dan denk ik niet dat hij het redt...




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.