8 mei 2025, 00:29:59

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Gerda

Superschattig, eigenlijk te donzig voor woorden!!

En ja, ik moest ook even aan de oven denken. Gelukkig geen sinaasappel in de buurt (bekend recept canard a l'orange).

Geweldig wat je voor Sandy doet, terwijl je toch al in zo'n hectische periode zit!

Liefs, Gerda

sandy

ik schaam me eigelijk als ik lees dat je in een hele druke tijd zit en dit toch wilt doen dan ben je voor mij een kanjer en dat meen ik echt zonder jou had ivy niet meer geleeft

sandy

ik kwam je persoonlijk gedag zeggen en bedanken dat je mijn zo goed hebt verzorgt ik vond het erg leuk bij jou maar mijn baasje is ook erg lief voor me ik heb ook al even bij haar gezeten maar nu eerst even wenen een knuffel van ivy

Hermien

Ha Ivana,

Geweldig wat je voor Sandy hebt gedaan. Dat is dan weer het gemak van enigszins bij elkaar in de buurt wonen. Trek je het zelf allemaal nog wel een beetje?
Sterkte, je zult Chanty = Ivy toch wel weer missen, denk ik.

Kimm

hoi ivy,

mijn complimenten hoor wat je voor kleine ivy hebt gedaan. echt super!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ook ik wilde je even een pluim geven vor wat je gedaan hebt voor kleine Ivy, super!!!!

STerkte met het gemis, want je zal die lieverd zeker missen de eerste tijd.

Hoe gaat het verder met je?? Ben je al helemaal overgehuisd??

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi hoi!
Bedankt voor jullie berichtjes.
Kleine Ivy zal ik zeker missen, het is tegen het einde een enorme kroelkippie geworden, heerlijk valkje!
Maar ik heb nog negen liefjes hier en drie moppies van Sanna, dus ik verveel me zeker niet.

Met het huisje loopt het langzaam maar zeker. Ik ben nog niet verhuisd, dat duurt wel nog even. Er zijn veel dingen die gedaan moeten worden - badkamer en wc moeten vernieuwd worden, opnieuw betegeld, er komt een nieuwe keuken in... Op dit moment ben ik wel met schilderwerk bezig, eindelijk begin ik te zien dat er iets gebeurt, dat heb je niet met slopen/behang afhalen/schuren...hehe

Met voggies boven gaat alles wel goed. Leia is inmiddels gestopt met broeden op haar drie nepeitjes onder de radiator, Brokkie is nu al helemaal prachtig met geel koppie. Zijn vleugelpennen zien er wel rommelig uit, ik weet niet hoe dat komt...

Makker en Nicky en Joepie en Sammy zijn erg druk met zoeken naar nestgelegenheid. Het is erg, elke keer dat ik de afvalemmertje open doe om voerbakjes d'r in legen met ik opletten dat ik ze daar niet opsluit hehe.

Jelle en Jessie beginnen nu ook een beetje een koppeltje te worden, tenminste ze laat zich door hem vaak kroelen maar terug doen heb ik haar niet gezien.

Ik weet niet of Mischka nou wel een koppeltje wilt vormen met Brokkie of niet, de drie (Leia, Mischka en Brokkie) zijn nu gewoon 'single'...

Ik kan niet wachten tot we verhuisd zijn, ik vind het zo leuk dat ze later wel met een open raam kunnen zitten (er komt gaas voor...)

Ik heb helaas niet zo veel tijd voor foto's ed, maar als deze periode weer voorbij is, zal ik het allemaal goedmaken...

Groetjes,
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Ook van mij........

Fijn dat alles goed gaat met je vogies. Als je straks alles op orde hebt dan worden we vast en zeker weer verwend met mooie foto's.

Groetejs Anja

Caroline

Jeetje meis, wat een berg werk joh!!!.  :-\

Maar wel leuk dat je huisje er steeds meer als je eigen huisje uit gaat zien.

Hele veel succes met alle werkzaamheden.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

hoi ivy ik kom je nog even gedag zeggen het gaat erg goed met mij ik blijf goed op gewicht terwijl  mama dit tiept zit ik lekker op haar schouder hier is nog een filmpje over mij heel veel knuffels ivy
http://s287.photobucket.com/albums/ll122/sandy1975_01/?action=view&current=IMGP6516.flv

candy

23 juni 2008, 17:21:04 #610 Last Edit: 24 juni 2008, 16:27:08 by candy
Hallo papa, mama en de rest.

Hier meld ik mij weer, om even melding te maken van wat mij nu weer is overkomen.
Gisteren werd ik weer in zo'n klein kooitje gestopt met een stel van mijn vriendjes. Ik dacht dat de baasjes nu al genoeg van ons hadden en ons weg wilden brengen.
Ook werden we in de auto mee genomen tot in een groot bos, waar gestopt werd en wij uitgeladen werden.
Er werd gelijk door diverse vogels geroepen en er kwam een man die vroeg of wij te koop waren, waarop baasje Ria terug vroeg of hij iemand wist die Nikkie zou willen hebben en hierop had hij geen antwoord. Hierna nam hij onze grote vriend Kiki op de hand en liep met hem weg, zonder dat de baasjes protesteerden.
Wij werden uit het kooitje gehaald en op een tak gezet en ik werd heel bang dat we werden achtergelaten, maar de baasjes gingen er bij zitten en ik werd eigenlijk steeds rustiger, omdat mijn vriend Snoepie dicht bij mij in de buurt bleef en ik kon genieten van de andere valkjes en andere vogels, waarvan ik de soortnamen niet allemaal ken.
Toen baasje Henk later met Kiki terug kwam, vond ik het echt leuk worden. Wat bleek dat de man die hem had meegenomen vogelarts is en die had Kiki bij een soortgenoot gezet en ik heb die andere rosekakatoe ook bij baasje Henk op de arm gezien. En bij ons kwamen verschillende mensen die hun vogels bij ons op de stok lieten zitten en ook wel bij ons een vinger of stokje voor hielden om ons ook even aan te spreken.
Later op de dag werden wij weer in ons kooitje gezet, waar ik eigenlijk geen zin in had, omdat ik al die aandacht wel leuk vond en ging het met de auto terug.
Nu had ik dit berichtje eigenlijk direct na terugkomst willen schrijven, maar daar was ik te vermoeid was.
Zo nu weten jullie weer dat het goed gaat met de kleine meid Elfje.
http://i268.photobucket.com/albums/jj35/candywitte/SL370405.jpg
http://i268.photobucket.com/albums/jj35/candywitte/SL370372.jpg

Hermien

Was je dan naar een 'valkjescrèche' geweest dan? ;D

Ivy

Hoi!
Het zijn toch erg leuke berichten hier... over kleine Ivy en ook over Elfje :)

Gisteren ben ik op mijn werk door iemand gebeld dat ze mijn valkje hebben gevonden (hij lijkt op de foto zei die man). Ik mijn controle vraag - welke kleur ringetje had ie om - groen. Ik begon echt te denken dat het Dizzy was, want hij had ook een groen ringetje, dus ik heb afgesproken om het valkje na het werk te gaan halen...
Wat bleek, het is een lieve lutino geparelde popje... inderdaad met een groen ringetje, maar geen Dizzy dus.
Ze hebben haar meegegeven omdat ze zelf op vakantie gingen (dus ik weet niet of ze echt bij hun aangevlogen was of wilde ze van haar af) en voor haar niet konden zorgen.

Ze is tam en zeer nieuwsgierig. Ik heb haar nu in de konijnenkooi gezet, niet ideaal, maar in de Lady heb ik nu logee grasparkiet voor nog een week en de drie van Sanna zitten boven en die gebruiken die andere kooi die ik nog over heb...

Ik laat haar even hier voor quarantine, ik ga kijken of misschien toch iemand haar mist en als ik niks hoor, zal ik een leuk huisje voor haar zoeken.

Ik ga zometeen weer klussen, hopelijk kan ik dit weekend slaapkamer afmaken en wie weet volgende week woonkamer en kan ik laminaat leggen... ben nu op zoek naar klusjesman voor badkamer, als niks lukt dan zal ik een officieel bedrijf zoeken. Ik heb wel wat telefoonnummers gekregen, dus ik bel wel rond, hopelijk vind ik iemand.

Groetjes!!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoe is het mogelijk Ivana, weer een aanvliegertje!
Het wordt tijd dat je gewoon een officiele opvang begint  ;D ;D

Helaas weet ik niemand die iets van badkamers weet.
Succes met klussen!

Liefs, Gerda

Hermien

Helaas, het kan Gompie niet zijn, want die had een gouden ringetje en kan ook nooit zover gevlogen zijn. Alhoewel.....het is alweer een jaar geleden nu. Gek, maar ik blijf toch steeds kijken als er lutino's gevonden zijn.