28 april 2024, 08:14:51

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ivy,

Je hebt weer hele mooie plaatjes gemaakt hoor. Wat een lekkere bekkies hebben ze toch.

Groetjes Anja

kimmie

Hoi Papa en Mama,

Jullie zijn opa en oma geworden...!!
Het is een mooi 4-tal...!!
2 wildkleurtjes (denk ik) en 2 lutinootjes...!!



Hoe gaat het bij jullie in de schatkamer...??

Dikke kroel van Lady :-*
Groetjes Kim, Karel en Lady


Ivy

Hoi Lady.
Wij zijn heel trots op jou! We hebben de foto's van onze kleinkindertjes al in Kim's dagboek bekeken en wat zijn ze schattig! Met ons gaat het heel goed! De schatkamer moeten we nu met negen andere valkjes delen, maar hoe meer hoe gezelliger toch?
Wij hopen voor jou, dat je toch stiekem een van jouw kindjes bij je mag houden, dus leer ze heel knuffelig te zijn tegen Kim's moeder en wie weet! ;D
Makker en Nicky


In de schatkamer gaat alles zijn gangetje. Ik heb na lang zoeken een huisje voor Elfje, ze wordt in het weekend opgehaald. Ik vind het wel een beetje zielig, ook al is ze niet megatam kwam ze toch met mijn rits spelen, de laatste tijd steeds vaker, het is wel een nieuwsgierige Aagje met leuk karaktertje.
Ik heb haar wel betrapt met haar papa, dat is ook 1 van de gevaren van eigen kweekjes...

De rest van de valkjes doen het ook prima. Kleine Brokkie heeft al bijna geel koppie, hij is nog steeds zoooo knuffelig! Wel een eigenwijzerd hoor ;D.

Mischka is ook een kroelkont maar opstappen hou maar! Ze gaat heel goed om met Brokkie, die twee zie ik nog koppel worden... mag wel haha.

De koppeltjes zijn nog steeds onafscheidelijk, ook al onderhoudt Sammy meerdere buitenechtelijke relaties hihi, soms met Leia, soms met zijn dochter dus... Toen ik dat zag, schrok ik me een hoedje - ik dacht he, wat doet Nicky met Sammy, vreemdgaan foei! Maar nee hoor, dat was Elfje :D

Nu het langer licht blijft, kan ik eindelijk meer tijd met ze doorbrengen - ze 's avonds wakker maken heeft meestal geen zin, dan zijn ze alleen maar chaggie... en ik geniet ervan volop.


Yvon, nog even om jouw vraag te beantwoorden, ja ik doe ook wel eens mee aan de fotowedstrijd, heb zelfs een paar keer gewonnen :D. Nu sta ik tweede, ook niet slecht hihi.


Kim, bedankt voor jouw berichtje, ik geniet ervan enorm dat ik Lady kan volgen op het forum!

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivana

Fijn om te lezen dat Elfje een huisje gevonden heeft.

Mara

candy

Hallo papa mama en de rest.

Even een klein berichtje van mijn avonturen sinds ik weg ben.
Zondag ben ik opgehaald en moest ik ruim 2 uren in de auto reizen, waar ik helemaal niet aan gewent ben, maar gelukkig waren Nikkie en Bizzie mij komen halen. Deze zijn het reizen in de auto wel gewent en konden mij zo goed gerust stellen.
In Emmen aangekomen kwam ik in de kooi bij 13 andere valkjes en er staat een kooi naast met een roze valk die veel dikker en groter is als de rest.
Later op de avond heb ik nog een paar rondjes in de kamer gevlogen en heb ik ook de kooi van die grote vogel bekeken, omdat de ander valkjes daar ook gingen eten.
Het eten is hier maar zo zo, omdat de vogels hier geen zaadjes maar van die korreltjes krijgen, maar die gaan mij ook steeds beter smaken.
Ik doe heel goed mijn best om vriendjes te maken, maar wil mij nog niet op 1 vast leggen omdat ik ze allemaal lief vind.
Ook zit ik nog steeds mijn ogen uit te kijken wat de rest hier allemaal doen en ik heb van avond ook bij die grote vogel op de kooi gezeten terwijl die er ook aanwezig was.

Groetjes van Elfje

Sanna

Hahaha, grote dikke roze valk.... ;D ;D
Fijn dat het zo goed met je gaat Elfje ;). Veel plezier in Emmen.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Elfje.
Leuk om wat van jou te horen!
Ik hoop dat je het straks als je gewend bent helemaal naar jou zin zal hebben maar daar twijfel ik niet aan.
Groetjes aan Nikkie met zijn groene schoentjes  :)






Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

hoi Ivana

Even de groetjes doen hier  :-*   ;)

candy

12 maart 2008, 10:35:11 #518 Last Edit: 12 maart 2008, 10:37:49 by candy
Hallo papa, mama en de rest.

Even een update hoe het met mij gaat.
Ik heb het hier goed naar mijn zin en kan heel goed met alle vogels opschieten, ook met die grote roze die hier kakatoe wordt genoemd.
Echter hebben ze zaterdag mijn veren van mijn vleugels afgeknipt, zodat ik bijna niet meer kan vliegen en dat vind ik niet zo leuk. Maar Snoepie heeft mij verteld over zijn belevenissen nadat hij bij de mensen ontvlucht was en dat hij zo blij is dat hij hier is opgevangen. Hij heeft daar nog steeds nachtmerry's van.

Kijk hier zit ik met hem op de kooi van Kiki de kakatoe.
Het nadeel van die geknippte vleugels is wel dat ik nu met de rest mee moet doen met knuffelen en kusjes geven voordat we s'avonds worden onder gedekt. Voorheen kon ik vluchten door in de kooi te gaan vliegen.
Mijn baasjes zijn ook heel blij met de cd met foto's van mij die ze hebben gekregen. Brengen jullie de groetjes over van Nikkie aan het baasje.
Dit was het voorlopig weer van mij en tot de volgende keer.
De groetjes van Elfje en haar vriendjes.


Rianne

Hoi Ivana,

ik zag je handtekening en wou even zeggen dat ik m erg leuk vind! :D

Monky

Ppsssstttt... Ik heb Yara ook op de foto weten te krijgen... heb je haar gezien?  ;D

Enne... we leven al een paar maanden in 2008...  :-X :-[ ;D

Verder alles goed?

Groetjes,
Monique

Ivy

16 maart 2008, 13:42:51 #521 Last Edit: 23 maart 2008, 22:58:41 by Ivy
Hoi!
Bedankt Rianne  :)

Hoi Monky.
Ik ga zo wel kijken naar Yara... en bedankt, het viel me niet eens op hihi, ga het zo aanpassen...

Hoi Ria.
Dankje voor je berichtje. Ik dacht wel dat je Elfje zou moeten wieken, wie weet stapt ze straks wel netjes op. Het is fijn om te horen dat ze al gewend is en goed in de groep past!


Hoi allemaal.
Jullie hebben het waarschijnlijk al in Sanna haar dagboek gelezen, mijn kind van vorig jaar is heel erg gefrustreerd. Jessie is dus voor een paar weken naar Sanna gegaan maar het heeft helaas niet geholpen. In plaats van Belle opjagen, jaagde Beautje nu Jessie op, dus mijn kleine meisje komt vanavond weer terug. Ik had het leuk voor haar gevonden als ze met Beau een koppel zou vormen want hier blijft ze maar alleen, maar ja, dingen gaan eenmaal niet altijd zoals wij graag willen.

De voggies in de schatkamer laten mij al merken dat het lente is. Ze zijn wel aan een blok toe, maar helaas. Deze zomer wil ik gewoon niet kweken, als de omstandigheden het toelaten dan misschien wel oktober/november maar tot die tijd moeten ze maar zonder blokken doen... Binnenkort zal ik waarschijnlijk mijn schatkamer moeten verhuizen en dan is het gewoon niet handig dat er babytjes mee moeten verhuizen. Ik wil niet veel off topic gaan, dus maar kort, mijn relatie is na 8 jaar stuk gelopen, lijkt wel of dit jaar iedereen uit elkaar gaat... en ik zoek dus een nieuwe appartement waar ik met al mijn kinders naartoe mag.
Maar nu snappen jullie ook een beetje waarom ik de laatste tijd zo weinig op het forum ben.

Mijn kleine Brokkie is nu zwaar in de rui, straks zijn al zijn babyveertjes weg. Groot ventje. Jammer dat het weer zo slecht is, anders had ik vandaag foto's kunnen maken, maar met dit licht vind ik ze gewoon niet mooi genoeg om op het forum te zetten. Hij is niet op zijn mondje gevallen, hij laat zich door niemand wegjagen.

Mischka is nog steeds even knuffelig. Ik weet niet of die twee nou wel of niet een koppeltje gaan vormen, soms lijkt het van wel en dan weer niet... Misschien blijft ze vrijgezel, net als Leia, die alleen nog door mij gekroeld wil worden en voor de rest alleen kippetje zit voor Sammy haha.

Nicky en Makker zijn dus de gene die het meest laten zien dat ze blok willen. Natuurlijk  ;D

Dizzy en Jelle zijn onafscheidelijk. Ze zijn erg grappig. In plaats van op elkaar rijden gaan ze netjes naast elkaar op een stokkie. Het is echt schitterend gezicht :D

Ik zal proberen om gauw foto's te maken, hopelijk gaat het weer straks meewerken, het begint al een beetje op lente lijken (nou ja, niet vandaag)

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Wat jammer dat het plannetje niet werkte zoals Sanna en jij wilde. Erg jammer maar jullie hebben iig iets geprobeerd.

Ik hoop dat je snel een appartementje hebt en ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.



Groetjes Anja

Rianne

Hoi Ivana,

dat is niet niks... :-\ Veel sterkte er mee in ieder geval, met mijn relatie ging het eind vorig jaar ook niet helemaal goed, heb 4 weken bij mijn moeder geslapen maar we zijn er gelukkig toch samen uitgekomen :) Maar ik weet een klein beetje hoe je je voelt, en dat is echt geen pretje.

Agnes

Hoi Ivana,

Veel sterkte!
Dat jij en je schatkamer maar snel een nieuw plekje vinden! :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.