28 april 2024, 21:47:20

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Gerda

Zo alles even handmatig aangepast. Duurde even een half uurtje, maar dan heb je ook wat!!  ;D ;D

Groetjes, Gerda

Anja

Uhm............Gerda,

Ik zie ze nog steeds erg groot. Niet meer allemaal maar sommige wel.

Het beeld is ook nog erg breed ???  ???

Groetjes Anja

Ivy

16 december 2007, 23:09:06 #467 Last Edit: 16 december 2007, 23:35:19 by Ivy
Hoi hoi.
Ik heb ze nu allemaal via photobucket verkleind want met het handmatig aanpassen trekken sommige valkjes wel erg rare gezichtjes ;D
Ik moest wel mijn cookies en internet files weggooien, maar nu zie ik ze wel allemaal normaal.
Ik hoop dat automatisch aanpassen wel weer gaat werken, ik vind het veel mooier als alle foto's even breed zijn..
Ik ga nu mijn bedje opzoeken ;D
Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Hoi Ivana,

Ik heb er nog eentje aangepast. De rest was nu goed!



Deze aangepast op 300x400

Op een of andere manier werkt het automatisch schalen niet meer. Maar blijven er ook dingen in het geheugen hangen.

Ik denk ook bij jou Anja, want alles was verkleind. Maar op een of andere manier blijft de weergave even in het geheugen of zo?

Maar nu zou het goed moeten zijn!

Gerda

aad

hoi  ;)

Ligt het aan mij ?? of zie ik ze alleen maar groter nu weer ?? ;) ;)

Groetjes aad

Sanna

Ik denk dat iedereen die de grote versie foto's heeft gezien even op "refresh" moet klikken, ws krijg je ze dan wel goed te zien.


Hoi Ivana,

Aaaaaahhhhh.... wat een verwennerij ;D ;D ;D. Héérlijk hoor die foto's. Wat zijn het toch een moppies allemaal ;). Ik denk inderdaad ook dat Mischka eigenlijk een Misha is ;D, anders hadden er volgens mij al meer gele veertjes in het gezicht gezeten.

Wat een leuke tafel!



Heeft Gerard die zelf gemaakt of hebben jullie die zo gekocht? Hij pas nl. zo precies op dat plekje ;). Zit er ook een randje omheen? Dat scheelt een hoop beukensnippers op de grond.... ;).

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Ivy

Leuke foto's maar ook hier zijn ze nog wat aan de grote kant...ik zal zo ook eens even mijn geschiedenis en zo wissen.....Maar ach, dat maakt de foto's er niet minder mooi om. Ze zijn echt heel erg mooi!

mara

Ivy

Hoi hoi!
Voor iedereen die nog steeds grote foto's ziet - jullie moeten helaas jullie internet files weggooien - als je ze eenmaal groot heb gezien, blijven ze groot. Bij mij zijn ze nu allemaal klein.

Sanna, de tafel heeft Gerard voor mij gemaakt. Ik heb er een randje aangemaakt van wilgentakjes, ze morsen wel nog steeds - ik heb Mischka betrapt hoe hij/zij steeds een snippertje pakte en over de rand ging gooien :D. Het zag er wel leuk uit, maar half uur na het stofzuigen... nou ja, als ze maar lol hebben :D

Ik ga nu maar weer aan het werk!
Groetjes, Ivana

PS Gerda, thanks voor alle moeite!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Hoe gooi ik die nu weg? Want de foto's blijven bij mij groot...

Mara

Ivy

Hoi Mara.
Je kan bovenaan gaan naar Extra:Internet Opties en dan klikken op Bestanden verwijderen.
Als je dan de foto's bekijkt zou je ze in een wat normalere maat moeten kunnen zien :)
Ik weet niet of je ook cookies weg moet gooien, ik heb alles weggegooid... maar misschien is het voldoende om Bestanden te verwijderen...
Succes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Blijft hetzelfde, had de cookies ook al weggegooid...mhm, vreemd hoor. Morgen of woensdag nog maar een keertje proberen.

Mara

Ivy

Hoi Mara.
Belangrijk is dat je niet op de pagina met foto's staat als je de files weggooid...
Maar inderdaad raar als het dan alsnog hetzelfde blijft...
Ik hoop dat Peter daar een oplossing voor kan verzinnen, ik vond het juist ze leuk dat de foto's allemaal automatisch aangepast werden :)
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Ik stond op een andere pagina. Maar zal het morgen eens proberen vanaf mijn @home page. Ik vond het ook wel fijn, was heel handig.

Mara

aad

17 december 2007, 20:06:31 #478 Last Edit: 17 december 2007, 20:09:52 by aad
Hoi Ivana

Uiteindelijk zijn het toch wel leuke foto's hoor  ;)
Maar waar hebben jullie het over ?? weg gooien ?? snap er niks van  :P
Leia lijkt precies op mams  ;D ;D


Groetjes aad

Caroline

Ik krijg ineens na 2 jaar ook allemaal te grote foto´s.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.