28 maart 2024, 15:41:53

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

carco

Lief :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Ivy

Hallo!!!
Er zijn nu vier eitjes, ook nummertje 4 is bevrucht, dus eind volgende week en begin de week erna hoop ik op drie jonge sammytjes/joepietjes.
En ik ben niet de enige  ;D


De twee sexmaniacs, oftewel Makker en Nicky, zijn ook alweer bezig. Gisteren ochtend waren ze beide uit het blok, er lag alleen nog het laatste nepeitje, dus heb ik het blok weggehaald. Zij denken er anders over en paren alweer volop. Nou, gewoon pech!
Het wordt wel lastig, want vandaag hebben ze al in het blok van Sammy en Joepie zitten gleuren. Als dat te lastig wordt, dan zal ik Sammy en Joepie in hun kooi opgesloten moeten houden voor hun eigen rust.



Dizzy was gisteren anti-knuffel. Vandaag mocht ik hem gelukkig wel weer uitgebreid kroelen :D



Ook Leia had er gisteren geen zin in, vandaag kwam ze naar me toe voor kroeltjes.



Misschien waren de valkjes boos dat ik hun zorgvuldig gemaakte troep heb opgeruimd... haha.
Nu Makker en Nicky weer niks beters te doen hebben, zijn ze alweer begonnen met afhalen van behang. Nog vaker stofzuigen dus ::). Ach ja.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Yvon

Hoi hoi

Zo,nog bijna 2 weken wachten op de donsjes.
Weer een spannende tijd.  :D
Leuke foto's weer. :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Carin

Hoi Ivy,

Geweldige foto's! Ook super dat de uitslag van Dizzy goed is!

Ozzy zit hier in de kooi, maar stapt ook niet op mijn hand, schouder en hoofd zijn wel veilig gebied voor hem. Als het aan Ozzy ligt, wordt hij echt de hele dag gekroeld. Hij zit nu met zijn maatje Gijs te snurken!


Groetjes!

Anja

Hoi Ivy,

Spannende tijden hier. super mooie foto's zeg.
Je moet ook niet elke keer alle rommel opruimen ;D ;D ;D
dan zijn ook boos natuurlijk  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Ivana,

Nu wordt het voor jou een paar weken afwachten. Leuk joh, zoveel eitjes, gefeliciteerd! :D
Leuke foto's heb je gemaakt, je valkjes staan er prachtig op!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Citaat van: Ivy op  7 mei 2007, 16:59:06

Misschien waren de valkjes boos dat ik hun zorgvuldig gemaakte troep heb opgeruimd... haha.
Nu Makker en Nicky weer niks beters te doen hebben, zijn ze alweer begonnen met afhalen van behang. Nog vaker stofzuigen dus ::). Ach ja.

Groetjes, Ivana

wahaha... wat je niet allemaal over hebt voor je valkjes...
Ik zie het helemaal voor me.... een wedstrijdje behang trekken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ivy

10 mei 2007, 23:44:39 #52 Last Edit: 10 mei 2007, 23:46:24 by Ivy
Hoi Anke.
Ja, soms wil ik liever mijn eigen valkje zijn dan mezelf :P ze mogen alles slopen en laten iemand anders de rommel opruimen haha.

Vandaag kreeg ik baby foto's van Dizzy van Car(c)oline. Nogmaals bedankt hiervoor! Ik heb genoeten en jullie mogen ook genieten. Met vriendelijke toestemming van Mandy, hier een paar foto'tjes van jonge Dizzy.

Hier was hij drie weken oud:


Wat een snoepie was hij toch (nu nog steeds hoor)
Dit is een paar dagen erna


En hier was hij vijf weken oud


En hier Dizzy vandaag


Hij is erg lief. Als hij geaaid wil worden, dan gaat hij laten zien hoe het moet :D


Dit doet hij heel vaak als ik even stop met aaien, dan gaat hij met zijn 'knieetje' even zijn koppie aaien. Dit heb ik echt nog nooit gezien, het is erg lief om te zien.

Vooruit dan maar ;D


Hier zie je dat de pareltjes heel langzaam verdwijnen


Jelle is nog niet helemaal gek op Dizzy, arme Dizzy snapt er niks van, hij denkt vast: Wat is er toch met Ozzy gebeurt :D


Jelle laat zich dus door Dizzy nog niet aaien...


dus moet ik het even doen...

Leia begint eindelijk een prachtige kuifje te krijgen. Een paar weken terug toen ze weer in paniek raakte heeft ze weer helft van haar kuifveertjes verloren. Het viel toen niet zo op, maar nu komen er al veel nieuwe pennetjes uit. Hopelijk blijft het langer mooi haha




Ashley en Jessica wachten nog steeds op hun nieuwe voliere
Ashley


Jessica


Ze zijn echt zusjes, ze zijn continu bij elkaar, als ze niet snavelvechten dan knuffelen ze...



En nog een uitsmijtertje, vandaag Makker:


Ik heb vandaag de eitjes geschouwd, ik probeer ze niet meer te schouwen :D maar het blijft spannend. Ik heb de kleine baby in het eitje zien bewegen :) dus alles gaat nog goed.

Groetjesssss!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

carco

Jeetje: het is niet te geloven wat een lieverd die Dizzy eigenlijk is.
Ik krijg er nu (bijna) spijt van dat ik hem toch niet zelf heb genomen :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Sanna

Hoi Ivana,

Wat een schatje is die Dizzy!! :-*
Schitterende foto's weer. Ik dacht dat Dizzy zo verwilderd was? ??? Maar dat valt bij jou toch reuze mee ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Caroline

Ach, wat een lieverd!!  :-*

Ook je andere foto's zijn lief hoor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ivy

Hoi hoi!
Dizzy is inderdaad een lievard. Het valt mij ook reuze mee hoe 'verwildert' hij is. Wel is het zo dat hij absoluut weigert om op te stappen. Aan het begin kon ik hem nog pakken... ik ging hem aaien en zo heb ik hem makkelijk met mijn hand kunnen pakken. Maar nu heeft hij door wanneer ze de kooien in moeten en 's avonds komt hij niet meer om te kroelen haha. Soms laat ik hem gewoon los slapen, samen met Jelle, die ook niet meer opstapt sinds ik met vakantie ben geweest. Ik probeer het wel elke dag nog. Op een gegeven moment wil ik gewoon dat ze wel opstappen. Maar er zit geen haast bij ;D

Bedankt voor jullie complimentjes.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Wat een lieverd die Dizzy.
Wat een mooie foto's ik heb weer genoten hoor.

Groetjes Anja

aad

hoi Ivana

Zou je geen helmpie voor leia aanschaffen ?? ;D ;D

Oja typ het hier wel .. zojuist jacky ook een ei onder in de kooi .. nu is de hele kooi haar eigendom..
Denk dat ik er een soort "ijzeren gordijn" in moet maken  :D

groetjes aad

Carin

Hoi Ivy,

Mooie foto's van Dizzy.. Ik heb nog wel een "Ozzy voor hem". Kan hij die in de kooi hangen! :)









Ozzy zit hier op de ventilator.. Opstappen doet hij ook niet, wel bij me zitten als ik op computer aan werk ben. In de kooi gaat hij via mijn hoofd!

Groetjes!