3 mei 2025, 04:38:07

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Sanna

Ik duim met de rest mee Ivana! Hij ziet er in ieder geval heel lief uit zo op de foto. En zelf aan het trosgierst...

Liefs, Sanna

*Yvon

Hoi hoi

Ooohw,wat een spanningen.  :-\
Zo te zien gaat het toch weer redelijk met het wildkleurtje.
Het is natuurlijk beter wanneer het echt goed gaat.
Hopelijk kan hij snel weer op zijn pootjes staan.
Heeft hij verders nergens pijn ?

Wat Jessie betreft,hadden wij laatst met onze Cina.
Zij had ook een eitje bij zich maar geen blok.
Die konden we er niet inhangen en ook geen kooi meer vrij.
Ik vond het ook erg eng,was bang dat ze het eitje niet kwijt wilde omdat ze eigenlijk alleen maar gewend is om de eitjes in een blok te leggen.
We hebben ze toch maar in de voliere gelaten en na een aantal dagen dropte ze gelukkig toch haar eitje.
Ze zat daarna wel helemaal uitgeput op stok.

Groetjes Yvon

Oja,ik ben nog bij je in de buurt geweest,zonder dat ik dat wis.  ;) ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Hoi.
Jessie heeft haar ei eindelijk gelegd. Ik heb nu het blok weer eruitgehaald, de logeetjes gaan morgen weg en moeten nu nog wel 1 nachtje slapen daar. Ik kijk wel of Jessie door wil gaan, dan mag ze straks de kooi helemaal voor zichzelf. Hoewel, haar gentleman Jelle die beschermt de kooi met zijn leven! Misschien sluit ik ze samen wel op :D

Kleintje doet het naar omstandigheden redelijk. Zijn ontlasting ziet er nog steeds normaal uit, hij at zelfs wat meer trosgierst vanavond. Hij is verder wel heel, geen breuken of wat dan ook, dus ik hoop dat hij niet veel pijn heeft. Af en toe hoorde ik hem zelfs knarsetanden van onder het doekje. Hij is wel zwak, maar na zo'n klap is dat ook geen verrassing.

Ik ga nu even mijn bedje opzoeken, het is een zeer lange dag geweest...

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Monky

Hi Ivana,

Ik denk dat hij een hersenschudding opgelopen heeft.
Ik hoop dat hij er weer gauw bovenop is.

Wel te rusten voor straks.

Groetjes,
Monky

Saar

Hoi Ivy
Ik vind hem er goed bijzitten hoor. Ik had verwacht dat ie er slechter uit zou zien. Misschien heeft ie wel wat gekneusd waardoor hij niet kan staan. Heb ik ook gehad met een wildkleurtje en die heeft toen een weekje op de grond gezeten.

En gelukkig is Jes haar ei kwijt :)
Groetjes Saar :-*

Monky

Hey Ivana,

Hoe gaat het met je wildkleurtje vandaag?

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi!
Het gaat weer een stukje beter... Hij ging zelfs roepen naar de vogels boven, toen heb ik hem weer bij zijn ouders gelegd. Die hebben wel zijn smoeltje van pap schoongemaakt, maar voeren hou maar. Terwijl hij wel weer ging bedelen. Hopelijk komt het nog, nu kreeg hij maar weer pap. Ik begin nu hoop te krijgen dat het goed komt met hem. Zijn snavel is wel groen/blauw, lijkt wel een blauwe plek :-X
Zijn pootjes doen het wel goed want hij kan ze goed sluiten om mijn vinger, dus als hij weer meer kracht heeft, zal hij hopelijk zijn pootjes weer goed kunnen gebruiken. Nu rust hij nog steeds op zijn buikje met pootjes naar voren...
Jullie duimen heeft goed geholpen :), bedankt iedereen.

Groetjes, Ivana

Anja

Hoi Ivy,

Wat fijn dat het al beter gaat met het wildkleurtje. Hij zal er denk ik wel door komen.
Geef hem nog maar een knuffel van mij.

Groetjes Anja

Sanna

Hoi Ivana,

Ik ben blij dat hij weer een stukje beter is. We duimen verder hoor, misschien dat hij morgen weer gevoerd wordt door z'n ouders.

Groetjes, Sanna

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het weer wat beter gaat met het wildkleurtje.  :)

Ben wel benieuwd of Jessie dalijk weer met een eitje komt te zitten.
Zitten Jelle en Jessie nu samen in de kooi ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Hoi Yvon.
Dat heb ik gisteren geprobeerd, maar Jelle was niet gentleman, hij wou het blok voor zichzelf... Jessie werd uit de buurt gejaagd :-\. Ik heb hem maar weer uitgehaald en Jessie zit nu opgesloten, zodat ze rustig haar tweede ei kan leggen vandaag.
Kleintje heeft gisteren eindelijk goed gegeten, ik heb 8 ml kunnen voeren. Hij begint nu ook iets beter op zijn pootjes te staan :D.
Ik ga hem zometeen voeren, ik moet vandaag helaas werken, dus ik ga proberen om zijn eetritme een beetje om te draaien naar 's nachts. Hij begint al van het trosgierst te eten, maar dat is zeker niet genoeg nog.

Oke, gotta go ;D
Ivy

Anja

Hoi Ivy,

Nou dat gaat zeker goed met het wildkleurtje.
Nu het ei nog en dan is het weer allemaal koek en ei ;D ;D ;D

Werk ze vandaag.

Groetjes Anja

Monky

Hi Ivy,

Wat fijn dat het weer wat beter gaat met het wildkleurtje  :)

En Jesse... al aan de tweede ei  :D Zijn ze ook bevrucht denk je?
Oh...  :o Yaro en Yara worden dan oom en tante  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Ivy

Hoi Monky.
Ik moet je helaas teleurstellen, maar Jessie krijgt neppers want ze paart met haar vader :-\
Dus Yaro en Yara worden voorlopig nog geen ome en tante :D
Liefs, Ivy

Monky

Incest en zo zit wel een beetje in de familie geloof ik  :-X ;D 8)

Ok...dan zijn ze nep oom en tante hahaha...

Groetjes,
Monky