27 april 2024, 22:04:03

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ivy

Wat vervelend zeg. Denk je dat alles veilig is en dan gebeurd zoiets. Ik duim voor je dat het wildkleurtje het gaat redden.

Mara

Anke

Hoi Ivy,
Wat zielig voor het wildkleurtje :(
Ik hoop dat het goed met hem gaat.
Hoe is het met het valkje dat een ei moet leggen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ivy

Hoi.
Kleintje heeft al een paar druppels druivensuikerwater binnen, net heb ik 3ml pap met druivensuiker ingekregen. Hij heeft een hele rare houding, maar het feit dat hij at geeft me wel een beetje hoop. Ik heb het meisje die hem gereserveerd heeft al een mailtje gestuurd :(

Anke, met Jessie gaat het oke. Wel kon ik het ei al duidelijk voelen toen ik haar gepakt hebt, dus ik weet zeker dat die d'r in zit. Ze is nog wel actief en al, ze heeft daar blijkbaar minder last van dan ik. Ik hoop dat ze het ei gewoon laat vallen straks :-\

Wat een drama dag.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

hoi Ivana

Ik zit net even te lezen .. jeetje zeg  :-\
Wat naar allemaal  :-[


dikke knuffel van mij  groetjes aad  :-*

Caroline

Ach, wat een rotdag.  :'(

Heel veel sterkte met de kleine, hopelijk redt hij het.

Sterkte ook met het ei van Jessie.  :-\

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Jeetje Ivana, wat een ellende ineens bij jou thuis, een ongeluk komt nooit alleen helaas :-\. Ik hoop dat Jessie haar ei gauw dropt en dat je wildkleurtje morgen wat beter is. Zoveel vaart moet hij toch niet kunnen maken in die kamer?? Je doet er niks aan helaas, ik hoop dat hij gewoon lekker opknapt en een lief ventje wordt. Moet je anders een kleinere kooi voor Jessie hebben die je op de kooi met logee's kunt zetten?

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi.
Het kleintje leeft nog. Ik krijg er alleen niet zo veel eten meer in. Gisteren heeft hij wel 2x 3ml gegeten, maar nu maar een paar hapjes. :-X
Jessie ga ik nu opsluiten met het blok in de kooi van de logees. Overdag zitten ze er toch niet in en hopelijk kan ze vandaag dan haar ei leggen... want ze heeft hem nog steeds. Ze is nog steeds best actief, ging zelfs haar gewoonlijke ochtend rondje vliegen, dus hopelijk komt het goed.
Nu afwachten hoe ik ze allemaal vanmiddag aantref :(




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Hoi Ivana,

het valkje van mijn moeder heeft een week met een dikke kont gezeten, tot er een ei kwam. Ook zij was actief en ze paarde nog steeds.

Monky

Hi Ivana,

Wat sneu van het wildkleurtje. Hij kan natuurlijk een hersenschudding op hebben gelopen  :-\ Ik hoop dat hij weer gauw bij draait.

En de kleine Jessie die met een eitje rond loopt... Is het al weer een jaar geleden... wat gaat de tijd toch snel... Ik hoop dat ze snel haar ei kwijt is.

Sterkte in elk geval... ik hoop dat het met beide goed zal komen.

Groetjes,
Monky

Sally

Hallo mara,

Hele mooie foto's en hele mooie filmpjes!

groetjes

Sally

Hallo Ivy,

hoe kom ik nu hier terecht met dat berichtje voor Mara.
Sorry... stomme fout.
Maar uw foto's zijn ook heel mmooi ze :).

groetjes

Saar

Hey Ivy
Hoe gaat t nu met t wildkleurtje?
Groetjes Saar :-*

Ivy

Hoi Sally.
Bedankt hoor en het geeft niks... het gebeurt wel vaker zo'n foutje :D


Met het kleintje... ik durf het niet te zeggen, maar toen ik dit zag voelde ik me toch iets beter


Toen ik thuis kwam heb ik gelijk water laten koken en hem gaan halen. Hij heeft zo'n 4 ml pap binnengekregen, de ouders geven hem niks, ik denk dat hij gewoon geen kracht heeft om te bedelen.
Ik heb hem nu bij me, hij heeft ook een ml water gedronken, vond ie wel heel erg lekker. Hij ligt op zo'n warmtekussentje, die heb ik ooit voor de nijnen gehaald, maar zij hebben het niet nodig en nu kwam het goed van pas. Op dit moment ligt hij te slapen.
Hij kan nog steeds niet goed op zijn pootjes staan, hij ligt eigenlijk op zijn kontje maar ik hoor hem ook af en toe snavelknarsen, dus hopelijk heeft hij niet zo veel pijn. Hier beneden heeft hij meer rust dan in het blok, want ma en pa zitten daar regelmatig te bekvechten ::) Er liggen inmiddels alweer twee (nep) eieren en ze willen er allebei op.

Laatst dat ik boven was zat Jessie in het broedblok die ik in de kooi van de logees heb gehangen... Ik ga straks kijken of ze al 'bevallen' is.

:) Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Nou, dat ziet er al wat beter uit....maar ik snap dat jij je nog steeds zorgen maakt.

Mara

Anja

Hoi Ivy,

Ik hoop dat het wildkleurtje snel nog meer op knapt. en ik ben benieuwd of het ei gelegd is.

Veel sterkte ermee.

Groetjes Anja