16 juni 2024, 21:17:21

Albino pop

Gestart door arachne, 24 april 2007, 11:35:55

« vorige - volgende »

arachne

ik heb een Albino pop en helaas wil deze maar niet koppelen
ik heb alles geprobeerd maar het enige dat ze soms durft doen is in een nestkastje kruipen om de nesten te "inspecteren" van andere koppels
en voor de rest knuffelen met de lutino man die ook knuffelt met een cinnamon pop, maar de cinnamon pop is al met een andere gekoppeld
de lutino wil soms wel de albino pop verleiden maar dan loopt ze weg.
ik heb die nu al 2 a 3 jaar en er is nog iemand die ik ken en die heeft hetzelfde probleem met zijn albino man.
nu vroeg ik me af komt dit veel voor met die albino's?
en wat kunnen we er anders aan doen om die toch maar te kunnen koppelen?

???

Rianne

Ik heb een albino man en die heeft ook bindings angst ;D Fluiten en macho doen kan hij als de beste maar daar blijft het ook bij.
Ik denk alleen dat we gewoon botte pech hebben. Albino's staan er niet om bekend om slecht te willen koppelen.
Het kan zijn dat je albino wel op bepaalde mutaties valt. Zo kijkt mijn albino niet om naar een cinnamon bont geparelde pop maar wel naar een al wat ouder geelwang popje, die erg donker is met fel geel.

Saar

Mijn albino popje Kyra is gekoppeld met een wildkleur man :)
Ze heeft geen bindingsangst. Eerder verlatingsangst. Zodra ze haar man niet ziet dan zet ze het op een gillen :-X
Groetjes Saar :-*

arachne

24 april 2007, 14:06:14 #3 Last Edit: 24 april 2007, 14:09:47 by arachne
tja, ik heb de volgende mannen zitten:
2 wildkleur mannen
1 bonte man
1 lutino man

poppen
Albino
lutino (tam)
cinnamon
witkop (jong van 3 a 4 maand)
2 wildkleur

volgende koppels gevormd:
onze oudste wildkleur man met wildkleur pop
bonte man met wildkleur pop
Wildkleur man met cinnamon pop
(maar we gaan proberen om dit te veranderen aangezien broer en zus gaan we proberen lutino met cinnamon en witkop met wildkleur zal dus voor volgend jaar zijn)
en voor de rest afwachten
wie weet misschien wil de albino wel koppelen maar dan zonder we het weten.

volgend jaar gaan we onze oudste valkparkiet moeten scheiden
wegens te oud, en pop een paar jaar oud
we zullen wel zien.


wat denken jullie ??? zou het kunnen dat die albino misschien toch gekoppeld is (aangezien dat ze wel knuffelt en in nestbakken kijkt ???)

vorig jaar zag ik dat ze verschillende keren in en uit het nestbak kwam waar ik 3 jongen had (wildkleur, cinnamon en lutino) (cinnamon en lutino pop)(wildkleur man)

•=Bonnie=•

Moeilijk te beoordelen vanaf een afstandje maar ik denk dat de juiste man er voor haar gewoon niet bij zit. Als die lutino ook met de andere pop knuffelt kiest hij niet helemaal voor je albino, kan zijn dat ze niet goed weet waar ze aan toe is omdat hij niet duidelijk is en dat het daarom niets wordt.

Albino x lutino is sowieso geen aan te raden combinatie. Bij jouw pop zou een mooie forse witmasker man, mag nog meer mutaties dragen zoals bijvoorbeeld bont witmasker, als ie maar witmasker is. En dan liefst split lutino. Dan kan je albino mannen en poppen verwachten uit je koppel.

Mischien valt ze wel op witmasker mannen, die heb je nog niet :)