16 juni 2024, 08:32:06

Verhuizen jong valkje

Gestart door remko, 7 mei 2007, 21:35:43

« vorige - volgende »

remko

7 mei 2007, 21:35:43 Last Edit: 7 mei 2007, 21:37:20 by remko
Lieve mensen,

Onze kleine jonge/meisje word groot we hebben via de webwinkel de kooi "palace" gekocht om extra ruimte te creƫren er komen in totaal 3 valkjes in. Is dit dan een geschikte kooi of moet het nog groter??? We laten ze zo veel mogelijk los als we thuis zijn.
Volgende vraag wanneer kunnen we het koppel en het jong verhuizen naar de nieuwe kooi??

Ivy

7 mei 2007, 21:42:41 #1 Last Edit: 7 mei 2007, 21:48:44 by Ivy
Hoi.
Ik denk dat Palace wel een aardige kooi is, maar persoonlijk zou ik een grotere nemen. Waarschijnlijk zal je tzt voor jullie kleine ook nog een vriendje nemen, dan is het nogal krap voor vier vogeltjes.
Lady kooi is bijvoorbeeld al een slagje groter. Persoonlijk ben ik een fan van Arthur, heb er zelf al twee  ;D maar ik geef toe dat niet iedereen zo gek is als ik haha. (Vier valkjes per kooi dus)

Zit de kleine nog in het blok? Is dat niet zo, kan je ze gerust verhuizen. Ik liet de nieuwe kooi meestal een dagje staan naast de oude en hing die vol met trosgierst enzo, zo gingen ze vanzelf erin - geen stress.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

remko

ivana
bedankt voor je snelle reactie
De kleine ziy nog in zijn hok dus verhuizen doen we pas als hij/zij eruit is. Voorlopig zijn we niet van plan om een vierde valk te nemen dus is deze kooi nog wel goed en mocht deze er toch ooit komen dan kopen we tegen die tijd wel een andere kooi.

groetjes remko

P.S. hier wat foto's van onze "kleine"