Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

*Amanda*

Hey Anja,

Ik was al even op zoek gegaan naar de foto's  :P Bedankt voor het plaatsen!
Wat een prachtig valkje zeg! Ze is echt super mooi! Wat een schatje! Voor jou dus zeker ook erg moeilijk dat wachten.
Ik las het trouwens dat je een TIA hebt gehad  :( wat erg zeg! Beterschap hoor! Doe maar lekker rustig aan!

Hey Inge,

Ja dat is wel fijn dat Paddy aanhankelijk is maar op zijn tijd ook zichzelf lekker kan vermaken.

Ja Yuna eet al zelf zaadjes en trosgierst maar ze kon nog niet zonder die ene papvoeding. Ik heb haar vandaag zelf ook zaadjes zien eten  ;D

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo Allemaal  :D

Ik heb net alles klaar gezet voor Yuna's komst  ;D
Ze is vanaf gisteren van de pap af maar heb nog niet gehoord hoe dat is gegaan. Ik denk dat ik vanavond of morgen nog wel bericht van ze krijg. Hoop het tenminste  ;) Hun computer en tv doen het nog steeds niet en ze moeten dus elke keer even naar hun ouders om op internet te gaan. Ik hou jullie op de hoogte  :)

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Wat een goed nieuws zeg. Mss is Yuna nog wel sneller bij dan je verwacht.
Ik heb idd een TIA gehad. Ik doe het heel rustig aan (wat erg moeilijk voor me is).
Dank je wel voor de betrschap wens.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Ja ik denk dat Yuna er nu snel zal zijn  :) ik heb net weer een mailtje gehad van ze. Het gaat erg goed. Yuna is nu van de pap af en ze zeurt niet meer om eten  :D Geen wonder.... ze zit de hele dag in de voerbak  ;D Ze weegt nu 84 gram. Even afwachten wanneer we haar dus op kunnen halen. Ik denk dat ze even wachten tot ze zeker weten dat het goed gaat. Kan echt niet meer wachten  ;) zou het liefst haar morgen gelijk ophalen!!

Ja rustig aan doen is soms wel moeilijk he? Maar het is in ieder geval goed dat het alweer wat beter gaat. Daar gaat het om.  :)

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Fantastisch nieuws!!!  ;D :D ;D Yuna is bij ons!!! We hebben haar vanavond opgehaald. We zijn gelijk uit stage haar op gaan halen.

Ze is nu los. Ze zit bij Roy en is aan het slapen. Ze is bekaf  :) echt lief! Roy is helemaal gek van haar! (Voor mensen die het niet weten Roy is mijn vriend  ;D) We wouden Yuna eerst in de kooi doen en dan Punky rustig los doen want ik ben de hele dag weggeweest en hij heeft de hele dag vast gezeten. Maar Yuna wou niet in de kooi ze wou bij ons zitten. Dus hebben we ze nu allebij los. Yuna vind alles prima maar Punky durft niet echt in de buurt te komen en zit nu alweer in zijn kooi trosgierst te eten  ::) Zo'n mooi meisje wil je toch gelijk versieren  :P haha maar ja hij moet even wennen. Yuna die had de hele tijd veel vogels om haar heen dus die weet niet beter. Punky heeft alweer 3 maand alleen gezeten.

Jullie horen nog hoe het afloopt  :D Ik ga nu lekker bij Yuna en Roy zitten.

Groetjes !  ;D

Mara

Hoi Amanda

Kom ik een dag niet op het forum en wat lees ik, is Yuna thuis. Wat fijn zeg!

Hoe is ze de nacht doorgekomen?

Liefs

Mara

*Amanda*

Hey Mara  ;D

Ze is goed de nacht doorgekomen. Ze was erg moe toen we thuis waren. Ze had ook nog met ons gespeeld voordat we met haar naar huis gingen dus ze was erg moe  :) Ze wou gisteravond niet in de kooi. Ze wou graag bij ons zitten dus ze heeft de hele tijd bij Roy gezeten en ging lekker slapen  ;)
Vanacht begon ze wel 2 keer ineens rond te vliegen in de kooi. Misschien dat ze ergens van was geschrokken ofzo ik weet het niet. Verder ging het erg goed. Toen ik vanmorgen naar mijn werk wou gaan, zag ik haar nog even snoepen van de trosgierst  :D Ik heb nu even middag pauze en zag dat ze wel in haar voerbakje is geweest. Of ze gegeten heeft dat weet ik niet maar vanavond en morgen heb ik genoeg tijd om daar op te letten.

Er is net iets gebeurd wat ik niet verwacht had  :) Ik heb Yuna en Punky even uit de kooi gedaan en liet Yuna bij me zitten. Punky wou niet bij me en ging weer op zijn kooi. Ineens vliegt hij op mijn hoofd en heb hem na een tijdje op mijn hand laten stappen want ik wil hem natuurlijk ook genoeg aandacht geven. Klimt hij omhoog naar mijn schouder waar Yuna zit  ;D Wat geweldig! Hij gelijk macho doen  :P Yuna vond het even niet zo leuk en ging naar hem blazen maar nu is het goed. Ik heb er een filmpje van gemaakt op mijn telefoon maar ik weet niet hoe ik dat op de computer moet zetten  :( Maar ja het was in ieder geval een prachtig gezicht  :D Ben zo blij! En Roy is ook al helemaal gek van haar. Ik zei gisteren tegen hem: Ik zei het toch!  :P Als je haar in het echt ziet ben je gelijk verkocht  :)

Jammer dat ik zo weer naar mijn werk moet  :(

Groetjes Amanda

Carin

Hoi Amanda,

Super dat Yuna nu thuis is! Geniet lekker van haar!

groetjes!

Anja

Hoi Amanda,

Super dat yuna thuis is en het zo goed doet. Yelo is gisteren ook bij ons gekomen. Hebben we ze tegelijk gekregen. Wat een toeval.
Fijn dat ze ook samen goed overweg kunnen.
Geniet er maar lekker van en ik zou wel graag foto's zien  ;D ;D

*Amanda*

Hey Anja,

Wat toevallig zeg!  ;D Hoe gaat het daar? Begint ze al wat te wennen?

Ik maak binnenkort foto's als ze bij mekaar in de kooi zitten en wat meer bij elkaar in de buurt komen. Op dit moment zijn ze mijn toetsenbord aan het terroriseren met zun 2 en kan niet eens normaal typen haha :)

Bedankt Carin dat ga ik zeker doen  ;D

Groetjes Amanda

*Amanda*

Ooh sorry van de ruimte erachter haha dat hebben ze dus ook gedaan  :P ;)

Anja

Hoi Amanda,

Yelo begint goed te wennen. Ze zit ook apart in een kooi en mag er een paar keer per dag uit. Niet te veel hoor. En als ze er uit is wordt ze eerst goed geknuffeld en gaat ze met Doggy spelen en daarna gaat ze op de grote kooi zitten.
Ze eet en drinkt goed en ze weegt 84 gram.
Ik lees wel dat Yuna ook al goed gewend is. Roepen ze elkaar ook of valt het mee bij jou?

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Dus dat gaat lekker allemaal zo te horen. Yuna is nu ook ongeveer 84 gram. Toevallig allemaal  ;)

Ik heb ze samen los en ze vinden elkaar vandaag wel leuk  :P Ze beginnen echt te wennen aan mekaar.... ooh wat zie ik nou hahaha prachtig. Yuna zit bij Punky in de kooi en eet uit zijn bakje  ;D dat gaat goed zeg! Nu eten ze zelfs samen tegelijk uit het bakje. Dit is echt geweldig om te zien zeg!  :D

Punky begint nu haar wel te roepen sinds vanmiddag en daar reageert ze wel op. Punky probeer elke keer haar aandacht te trekken en heeft al behoorlijk gefluit voor haar. Gaat dus eigenlijk allemaal sneller dan ik dacht  :D

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Wat goed zeg samen uit 1 bakje eten. Ze zijn echt al aan elkaar gewend zeg.
Yelo is wel even in de grote kooi geweest maar dat vond ze nog niet zo leuk. Dat komt allemaal nog wel.

Groetjes Anja

Inge88

Wat leuk dat Yuna er nu eindelijk is! En wat onwijs fijn dat je 2 valkjes het meteen met elkaar kunnen vinden! Ben benieuwd naar de foto's!