Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

Carin

Ik ben helemaal voor een verhalenboekje "Rico's reisavonturen"

*Amanda*

Hey Mara,

Rico is er nog even hier. Ik denk dat ze hem vanavond op komt halen. Daarna ben ik alleen met Punky en mijn vriend thuis  :D Wel erg gezellig.

Ja misschien dat ik toch maar een boekje voor hem ga beginnen en af en toe er even wat in schrijf.

Ik ga nu even verder met ons eten  ;)

Groetjes Amanda

Carin

gewoon een boekje voor rico openen.. Hij heeft al een aantal vaste lezers! :)

*Amanda*

Nou mensen Rico heeft zijn boekje  :P Het boekje is te vinden bij 'andere dieren' en op verzoek van Mara heb ik het boekje Rico's reisavonturen genoemd  :D Rico heeft al wat in zijn boekje geschreven  ;D Hij is erg blij met zijn boekje.  ;D

Groetjes AManda

Lin

wat een schattige kroelfotos van Punky, wanneer komt Yuna?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hoi Amanda en Punky

We gaan zo meteen eens even kijken in het boekje van Rico. Ik ben benieuwd.

Wanneer kwam Yuna nu alweer?

Mara

*Amanda*

Citaat van: Lin op  4 mei 2007, 12:17:46
wat een schattige kroelfotos van Punky, wanneer komt Yuna?


Dank je wel!  :D Ik krijg als het goed is vandaag ofzo nog een mailtje hoe het gaat. Het is even afwachten of ze genoeg zaadjes eet.

Citaat van: Mara op  4 mei 2007, 12:41:12
Hoi Amanda en Punky

We gaan zo meteen eens even kijken in het boekje van Rico. Ik ben benieuwd.

Wanneer kwam Yuna nu alweer?

Mara


Wat leuk dat jullie in zijn boekje gaan lezen  :D Daar zal Rico erg blij mee zijn  ;)
Zoals ik hierboven al had geschreven: Het is nog niet helemaal zeker wanneer ik haar op kan halen. Ik moet wachten tot ze genoeg zelfstandig eet. Ik denk dat het niet langer dan een week nog zal duren. Ik hoop het tenminste  :P

Groetjes Amanda

Ps. Gaan jullie morgen nog wat leuks doen met bevrijdingsdag? Wij gaan naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival. Heb er erg veel zin in  :D

Lin

oh ja dat is morgen, ik ga niks doen  :-\


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Amanda*

Aah jammer. Bij ons is het altijd wel erg leuk hoor. Enkele voorbeelden van artiesten die er komen: Normaal (erg grappig lijkt me haha), Parkside (dacht van het appelsientje reclame), Racoon, Postman, Coparck en de Dijk. Zo zijn er nog veel meer maar dit zijn de bekendste. Ik kan niet wachten tot we gaan  :D Vooral Normaal en Racoon wil ik zien.

We gaan ook nog naar een festival in de zomer. We zitten alleen nog te twijfelen tussen Lowlands en Fields of Rock. Zijn allebij even duur en is een heel weekend. Daar kun je dan kamperen. Lijkt me erg gezellig. Nu nog even afwachten welke artiesten er allemaal bij Lowlands komen. Het is in Biddinghuizen dus erg dichtbij onze stad. Erg makkelijk  ;)

Inge88

Hoe oud is ze nu? Fijn dat het ophalen van Yuna niet zo lang meer duurt!

Ik doe niks morgen, nouja ik moet dus te werk  ::)  :(

*Amanda*

Ze is nu dacht ik ongeveer 7 weken. Ze ging nog even de preciese datum opzoeken.

Aah moet je werken? Jammer  :(

*Amanda*

Hey allemaal,

Hier even een foto update van onze Yuna. Ze is al een stuk gegroeit sinds bij haar ben geweest. Ze is echt prachtig! Al een echte dame :D



Mevrouw weer ongeduldig met het eten  ;)



Wat schattig he?  :D



Wat is ze toch mooi he? Wat een mooi koppie!  ;) ;D



Dit is de kamervoliere waar ze nu sinds kort in zit.



Yuna met haar broer en zusje.

Dit waren de foto's weer. Ik heb er nog wel meer gehad maar deze waren het duidelijkst en het leukst.

Groetjes Amanda

Inge88

Wat is het mooi valkje geworden zeg! Ik hoop dat mijn 2e valkje ook zo mooi wordt! Maar dan met cinnamon dus  :P Is haar hele kop nou wit? En eigenlijk alleen de vleugels grijs gepareld? Is ze nou zwaar bont of "gewoon" bont?

Hoe zijn der broertje en zusje nu eigenlijk geworden?

*Amanda*

Dank je  ;D

Ja haar hele kop is wit. Ze heeft parels op haar vleugeltjes maar haar rugje verder is ook wit. Ik weet niet of dit nou zwaar bont of wat dan ook is. Op de foto waar ze pap krijgt kun je wel zien dat ze veel wit heeft.

Yuna lijkt heel erg veel op Angel (haar zusje) Vorige keer dat ik er was had ik ook nog de verkeerde in mijn handen  ;) Maar later zagen we het aan haar buikje. Yuna heeft een streepje ofzo over haar buikje lopen en Angel meer een vlekje ofzo.
Haar broer is een echte macho... begint al wat met fluiten en is ook heel erg mooi hoor! Haar broer kun je op de achtergrond zien  bij de foto's in de kamervoliere.

Groetjes Amanda


Mara

Hoi Amanda

Wat een schoonheid is Yuna zeg. Echt heel erg mooi.

Mara