Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Amanda,

Dat is ze hoor. Prachtig.
Mooie foto's en ze blijft ook mooi op de weegschaal zitten.
Veel succes morgen alvast en ik hoor morgen avond wel hoe het is gegaan.

Groetjes Anja

Inge88

Veel plezier morgen!
Het is een mooi valkje. Jammer dat de foto's alleen vrij wazig zijn. Je kunt wel zien dat het een vrij opstandig valkje is.  :P Volgens mij bedelt ze op de foto's ook om voer?

*Amanda*

Dank jullie wel  ;D

Hey Inge,
Ik weet eigenlijk niet of ze bedelt. Ik heb geen ervaring met hele jonge valkjes.

Ik ga zo even verder met mijn moeders kooitje inrichten. Nou ja de laatste handelingen: Wat schelpenzand en alles even goed inrichten. Mijn moeder is er niet dus kan ik het even doen  :) vind ik leuk werk  ;D

Groetjes Amanda

Inge88

Tuurlijk is dat leuk werk! Ik heb Paddy's kooi tig keer (opnieuw) ingericht.  :P

Is dat jullie eerste grasparkietje dan? Wat voor kooi heb je voor het grasje?

*Amanda*

Ja het is ons eerste grasparkietje. Mijn moeder wil al jaren een vogeltje (heeft ze vroeger ook gehad) maar mijn vader is niet zo makkelijk. Als het er eenmaal is dan is hij er helemaal gek mee maar hij geeft niet snel toe. Heb mijn moeder dus gewoon overgehaald. Mijn vader heeft zijn hobby's en dan mag mijn moeder dat ook  :P ;)

Het is niet zo'n super grote kooi. Ik kan misschien wel een keer een foto sturen. Het is zo'n ronde standaard kooi.

Groetjes Amanda

Inge88

Waarom zijn vaders altijd zo lastig he  ::) Ik mag van mijn vader zo 2 valkjes. Maar mijn moeder niet. Die zou er ook wel eentje willen hebben. Komt nu dus ook regelmatig even in mijn kamer koekeloeren naar mn valkje.

*Amanda*

Hahaha grappig!  :D

Mijn vader was het er eerst niet mee eens dat ik een valkparkiet wou. Ik heb het wel gedaan en nu komt hij elke keer op mijn kamer hahaha hij is echt gek met Punky. Ik weet zeker dat hij straks ook allemaal met Rico aan het spelen is  ;)

Groetjes Amanda

Inge88

Dat is dan helemaal mooi.
Mijn broertjes zaten in het begin, na de dood van mijn vorige valkje van: "stomme beesten zijn het". Helemaal niet geinteresseerd enzo. Maar nu komt mijn jongste broertje elke dag even langswippen. Mijn oudste broertje minder vaak, maar als hij er is dan steekt hij wel zn hand naar Paddy uit en probeert hem te aaien. Broertjes  ::)

*Amanda*

Haha wel leuk dat ze geintresseerd zijn. Het zijn gewoon hardstikke leuke beesten  :) wie kan dat nou weerstaan  ;)

De kooi van Rico staat nu klaar voor morgen  ;D
Ik ga nu even lekker met Punky zitten  :)

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo  :D

Zometeen vertrek ik naar Yuna en Rico. Eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig  ;) Heb al heel lang met haar gemailt maar toch blijft het een beetje eng als je iemand in het echt gaat ontmoeten. En ben super benieuwd hoe de vogeltjes op mij reageren  :)

Tot vanavond  ;D Dan geef ik een uitgebreid verslag hoe het is gegaan en hoe Rico zich hier voelt.

Groetjes Amanda en Punky  ;)

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Ik ben net thuis van het bezoek aan Yuna. Ze was echt super mooi! Nog mooier dan op de foto's! Toch lijkt ze wel een beetje cinnamon maar ze is al iets donkerder geworden zeiden ze. Yuna heeft lekker pap van mij gehad. Het was echt heel erg leuk om te doen!  :D Daarna heeft ze lekker bij me gezeten. Ze wou allemaal aandacht haha ze is echt een schatje! Kan niet wachten tot ik haar thuis heb.  ;D Ze ging zich lekker poetsen en met me knuffelen. En natuurlijk op me poepen  :P

Even over Rico, hij is echt super lief en heel erg rustig. Hij heeft heel erg lang bij me gezeten en op het laatst vond hij een plekje tussen me jas om zich te verstoppen en bleef daar de hele tijd zitten haha  ;) Het is echt een skeetje hoor! We zijn net thuis dus hij is nog een beetje van slag door alles. Hij zit nu rustig in de kooi en is denk ik even alles in zich op aan het nemen. Vanavond nemen we hem er denk ik nog wel even uit. Eerst even rustig laten wennen.

Conclusie: Heb een super leuke en gezellige middag gehad  :D
Het was geweldig!

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Wat fijn dat je hebt genoten. Het moet een hele ervaring geweest zijn lijkt me. Hoe is het met Rico?
Weet je al wanneer Yuna komt?

Groetjes Anja

*Amanda*

Ik denk dat Rico het allemaal wel een beetje eng vind. Hij zit maar stil op 1 plekje en beweegt niet. Natuurlijk is dit allemaal nieuw voor hem dus hij zal met een uurtje ofzo wel meer dingen gaan onderzoeken. Hij zal ook wel moe zijn want toen we onderweg waren zag ik hem soms even indutten.

Ik weet nog niet precies wanneer ik Yuna kan ophalen. Het hangt er een beetje vanaf wanneer ze zelfstandig eet. Haar broer die heeft al wel gekeken bij de zaadjes maar verder ook nog niks. Wel hebben Yuna en haar broer en zusje al wel gevlogen dus dat is ook leuk om te horen  :D Zal wel niet zo lang meer duren hoop ik tenminste  ;)

Groetjes Amanda

Inge88

Leuk zeg! Je had toevallig geen foto's gemaakt??

*Amanda*

Nee  :( onze camera doet raar  >:( ik moet mijn vader nog even vragen of hij hem even na wil kijken. Dat was wel erg jammer ja... Maar krijg binnenkort weer foto's van haar.  :D En als de camera het weer doet zal ik even foto's maken van onze kooi, Punky en Rico.